Sletten Allmennpraksis DA

Telefonnummer55 27 71 7055 27 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vilhelm Bjerknesvei 4-10 5081 Bergen

Siste vurderinger av Sletten Allmennpraksis DA

Helt på vidden

Lege: Kristian Jansen Skrevet

Veldig uprofesjonell lege, smiler aldrig, vil ikke ta meg i hånden i begynnelse av timen, får beskjed om å ti still når han skriver på datamaskinen. Får mine resepter men får ikke hente de før DAGEN jeg er tom, helt tydelig at legen ikke stoler på sine pasienter i det hele tatt. veldig frekk og nedtalende, du får medisiner men ingen annen behandling, og ikke mulighet til å ta opp flere saker samtidig.. STYR UNNA

Trist

Lege: Kristian Jansen Skrevet

Jeg har de siste årene hatt Einar som fastlege forgjenger til Kristian Jansen. Jeg er mildt sagt skuffet over hvordan denne legen mener han vet bedre enn sin forgjenger som har brukt flere år med meg for å sitte opp en behandlingsplan som fungerte for meg. Men "Kristian vet bedre" og allerede ved første møte forandrer behandlings planen som var satt opp for meg.

Når man tar over for en annen Lege sine pasienter kan man ikke bare vike vekk fra den forrige legens behandling og råd.

Så nå må jeg dessverre på leting etter ny fastlege. Synes det er respektløst både ovenfor tidligere lege og meg som pasient.
ANBEFALES IKKE

Ikke helt til stede ?

Lege: Kristian Jansen Skrevet

Jeg fikk tildelt Jansen fordi forgjengeren sluttet, og tenkte å gi ham en sjanse. Men når man kommer til en såpass ung lege, og tilbys et tilbake til start- opplegg fra 2006, må man lure på om journaler og tilbakemelding fra legevakt o.a er lest i det hele tatt. Både Jansen og forgjengeren var hyggelige nok å snakke med, men det hjelper mindre for effektive henvisninger mm.

Mangler fokus på pasienten

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Opplevde at legen ikke var god å lytte til mine bekymringer og ha fokus på meg som pasient. Da jeg stilte spørsmål omkring min sykdom refererte han kun til andre pasienthistorier som jeg ikke en gang kunne se hvorfor hadde noe med meg å gjøre. En merkelig legetime.
Fikk følelsen av at alt jeg sa ble assosiert med noe han hadde opplevd før.
Det falt ikke i god jord å stille «for mye» spørsmål. Leger i 2018 må innse at pasienten også kan ha høyere utdanning og behørig grunn å stille faglige spørsmål omkring egen helse.

Unik

Lege: Elin Hestvik Skrevet

Jeg er en legekollega som har brukt henne til mine barn. Hun er unik med barn, kunnskapsrik og utrolig fin som person. Hun er unik som fastlege og er tvers gjennom god. I tillegg ærlig og raus. Heldige de som får henne som fastlege.