Sletten Allmennpraksis DA

Telefonnummer55 27 71 7055 27 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vilhelm Bjerknesvei 4-10 5081 Bergen

Siste vurderinger av Sletten Allmennpraksis DA

Ikke helt til stede ?

Lege: Kristian Jansen Skrevet

Jeg fikk tildelt Jansen fordi forgjengeren sluttet, og tenkte å gi ham en sjanse. Men når man kommer til en såpass ung lege, og tilbys et tilbake til start- opplegg fra 2006, må man lure på om journaler og tilbakemelding fra legevakt o.a er lest i det hele tatt. Både Jansen og forgjengeren var hyggelige nok å snakke med, men det hjelper mindre for effektive henvisninger mm.

Mangler fokus på pasienten

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Opplevde at legen ikke var god å lytte til mine bekymringer og ha fokus på meg som pasient. Da jeg stilte spørsmål omkring min sykdom refererte han kun til andre pasienthistorier som jeg ikke en gang kunne se hvorfor hadde noe med meg å gjøre. En merkelig legetime.
Fikk følelsen av at alt jeg sa ble assosiert med noe han hadde opplevd før.
Det falt ikke i god jord å stille «for mye» spørsmål. Leger i 2018 må innse at pasienten også kan ha høyere utdanning og behørig grunn å stille faglige spørsmål omkring egen helse.

Unik

Lege: Elin Hestvik Skrevet

Jeg er en legekollega som har brukt henne til mine barn. Hun er unik med barn, kunnskapsrik og utrolig fin som person. Hun er unik som fastlege og er tvers gjennom god. I tillegg ærlig og raus. Heldige de som får henne som fastlege.

Hyggelig, empatisk og profesjonell

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Fikk et godt førsteinntrykk. Rolig og trygg lege. Ble møtt på en fin måte der jeg ble sett og fikk god hjelp og behandling.

Uprofesjonell

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Medmenneskelighet og kommunikasjon er tydeligvis ikke så viktig på medisinstudiet, i såfall ville denne legen fått stryk. Utrolig dårlig på kommunikasjon, får nesten ikke svar på det man spør om, og får man svar er det nesten kun enstavelsesord. Virker som han kjeder seg på jobb. Anbefales ikke.