Sletten Allmennpraksis DA

Telefonnummer55 27 71 7055 27 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vilhelm Bjerknesvei 4-10 5081 Bergen

Siste vurderinger av Sletten Allmennpraksis DA

Må bytte fastlege!!

Lege: Elin Hestvik Skrevet

Verste jeg har opplevd har aldri blitt tatt seriøst og opplever henne som sur og gretten hver gang jeg møter henne.
Jeg får så vidt kommet til orde før hun kaster meg ut. Hun tar meg aldri seriøst og er brautende og uhøflig mot meg veldig uhyggelig å være der men har ikke hatt mulighet til å bytte før nå på grunn av mangel på bank Id.Hver gang jeg går ut fra Legekontoret hennes er jeg bare mer forvirret er den jeg var før jeg gikk inn døren.

Lyttende, kunnskapsrik og effektiv

Lege: Dilshad Shwani Skrevet

Har hatt ham som fastlege i en årreke. Han har alltid vært hyggelig, positiv og flink. Han lytter til problemstillingene og har en god dialog med pasienten. Er ikke redd for å henvise dersom han er usikker. Legen snakker flytende norsk, med ørlite aksent.

Virker usikker og

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Han virker usikker og bruker for mye tid på å fortelle om personlige erfaringer og meninger. Følte meg hverken hørt,ønsket eller riktig behandlet,de gangene jeg og mine barn var hos ham. Jeg har byttet fastlege og jeg anbefaler ikke Thomas Grindevoll.

Godt inntrykk.

Lege: Kristian Jansen Skrevet

Det er en stund siden jeg hadde Jansen som lege. Mitt opplevelse er følgende. Arbeider systematisk. Høflig. Undersøker "saken" til bunns.

Helt på vidden

Lege: Kristian Jansen Skrevet

Veldig uprofesjonell lege, smiler aldrig, vil ikke ta meg i hånden i begynnelse av timen, får beskjed om å ti still når han skriver på datamaskinen. Får mine resepter men får ikke hente de før DAGEN jeg er tom, helt tydelig at legen ikke stoler på sine pasienter i det hele tatt. veldig frekk og nedtalende, du får medisiner men ingen annen behandling, og ikke mulighet til å ta opp flere saker samtidig.. STYR UNNA