Thomas Grindevoll

Sletten Allmennpraksis DA

2013

Sletten Allmennpraksis DA Telefonnummer55 27 71 7055 27 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vilhelm Bjerknesvei 4-10 5081 Bergen
Thomas Grindevoll er en av 239 fastleger i Bergen

1 vurdering

Siste vurderinger av Thomas Grindevoll

Mangler fokus på pasienten

Opplevde at legen ikke var god å lytte til mine bekymringer og ha fokus på meg som pasient. Da jeg stilte spørsmål omkring min sykdom refererte han kun til andre pasienthistorier som jeg ikke en gang kunne se hvorfor hadde noe med meg å gjøre. En merkelig legetime.
Fikk følelsen av at alt jeg sa ble assosiert med noe han hadde opplevd før.
Det falt ikke i god jord å stille «for mye» spørsmål. Leger i 2018 må innse at pasienten også kan ha høyere utdanning og behørig grunn å stille faglige spørsmål omkring egen helse.

Hyggelig, empatisk og profesjonell

Fikk et godt førsteinntrykk. Rolig og trygg lege. Ble møtt på en fin måte der jeg ble sett og fikk god hjelp og behandling.

Uprofesjonell

Medmenneskelighet og kommunikasjon er tydeligvis ikke så viktig på medisinstudiet, i såfall ville denne legen fått stryk. Utrolig dårlig på kommunikasjon, får nesten ikke svar på det man spør om, og får man svar er det nesten kun enstavelsesord. Virker som han kjeder seg på jobb. Anbefales ikke.

Respektløst

Jeg ble tildelt Thomas Grindevoll som lege når jeg bestilte time, ettersom min fastlege ikke var tilgjengelig denne dagen. Jeg ble bare møtt av fortellinger om legens egne opplevelser når jeg forklarte mitt problem, for så å bli fortalt av legen at dette ikke er noe å klage over. Følte meg latterliggjort av legen etter jeg forlot kontoret, og det var ikke en hyggelig opplevelse i forhold til min vanlige fastlege, ikke til å anbefale.

Forståelsesfull

Jeg har sjelden møtt på en lege som etter man blir bedre kjent med ham har vist så mye kunnskap, empati og forståelse. Han er engasjert men kan kanskje være litt sånn som de andre her har beskrevet ham i begynnelsen. Han er menneskelig rett og slett. Og ikke minst bryr han seg genuint!