Elin Hestvik

Sletten Allmennpraksis DA

• Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

2003

Sletten Allmennpraksis DA Telefonnummer55 27 71 7055 27 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vilhelm Bjerknesvei 4-10 5081 Bergen
Elin Hestvik er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Elin Hestvik

Unik

Jeg er en legekollega som har brukt henne til mine barn. Hun er unik med barn, kunnskapsrik og utrolig fin som person. Hun er unik som fastlege og er tvers gjennom god. I tillegg ærlig og raus. Heldige de som får henne som fastlege.

Veldig god lege

Elin Hestvik er både kunnskapsrik, profesjonell og veldig hyggelig. Det følast godt å koma til ho, ho er flink til å lytta, ho tar tak i ting og fylgjer det opp. Kan anbefala dette varme mennesket til absolutt alle.

Jeg har aldri møtt henne

Jeg har hatt Elin som fastlege i mange år, men har aldri møtt henne. Enten har hun vært i permisjon eller så har jeg blitt tildelt en annen lege på kontoret fordi ventetiden hos henne er så lang. Ganske frustrerende å aldri få komme til sin egen fastlege.
I tillegg så opplever jeg kontoret som uhyggelig og gruer meg alltid til å ringe dit. Hun ene i resepsjonen er svært utrivelig og har lagt på røret før jeg var ferdig å snakke flere ganger når jeg har ringt for å bestille time eller stille spørsmål.
Hver gang jeg er der, selv om det er tidlig om dagen, så må jeg alltid vente i minst en halvtime etter oppgitt tid før jeg får møte legen. Sist jeg var der måtte jeg vente i over en time før jeg fikk komme inn.
Nå har jeg endelig tatt steget og byttet til et annet kontor. De andre legene jeg har møtt har alltid vært veldig hyggelige og hjelpsomme, men på grunn av ventetiden og resepsjonisten orker jeg ikke å forholde meg til dette kontoret lenger.

Beste legen jeg har hatt!

Hun er en kjempe flink og hjelpsom lege. Hun er også imøtekommende, hyggelig og veldig lett å prate med.

Veldig fornøyd

Hun lytter, er positiv, forstår og er lett å prate med. Jeg føler at hun gir ærlige og gode råd og bryr seg oppriktig om sine pasienter.