Harestua Medisinske Senter

Hadelandsvegen 859 2743 Harestua

Siste vurderinger av behandlere ved Harestua Medisinske Senter

God kommunikasjon

Lege: Henning Bang Larsen Skrevet

Lyttende og gir et godt inntrykk. Ved behov for konsultasjon eller undersøkelse hos spesialist blir det bestilt med en gang.

Trygg og behagelig

Lege: Vidar Nordvik Pettersen Skrevet

Lytter og tar affære om nødvendig. Veldig flink til oppfølging. Er meget godt utstyrt, langt mer enn andre fastleger jeg har besøkt.

Mangel på empati og forståelse

Lege: Henning Bang Larsen Skrevet

Som foresatt til et psykisk sykt barn møtes jeg med en nedlatende tone der jeg får følelsen av ikke å ivareta barnet, og en total mangel på forståelse av situasjonen. I en krevende situasjon der et stort apparat er involvert, og jeg som foresatt blir møtt av vakthavende lege med at jeg nærmest ikke tar vare på barnet mitt når både jeg og andre instanser vet hva vi har holdt på med de siste timene, da forsvinner tiltro og respekt.

Empatisk og forståelsesfull.

Lege: Vidar Nordvik Pettersen Skrevet

En rolig og reflektert lege, tar seg tid til å lytte. Sender henvisninger ved behov, forhører seg med kollegaer/spesialister/sykehus.
Øyekontakt, blir tatt på alvor som pasient. Møter barna på deres nivå, dyktig med barn med spesielle behov - også foreldre føles seg ivaretatt.
Kommer gjennom fin på telefon, møtes av hyggelige damer både ved sentralbord og laben.
Anbefales på det sterkeste!

Elendig

Lege: Henning Bang Larsen Skrevet

Glad dette ikke er min fastlege. Kom til han på legevakten på Gjøvik etter ca en time i ambulanse. Han undersøkte ingen verdens ting, fikk to smertestillende og beskjed om at jeg var ferdig - og taxi en time hjem igjen til tross for så sterke ryggsmerter at jeg nesten ikke kan sitte!