Harestua Medisinske Senter

Hadelandsvegen 859 2743 Harestua

Siste vurderinger av behandlere ved Harestua Medisinske Senter

Fineste, fastlegen. Har alltid nok tid. Jeg stoler på ham.

Lege: Jørn Wulff Skrevet

Henviser så snart det er nødvendig. Han er en fin/flink sparringspartner. Jeg er glad for min fastlege og senteret hans.

Misfornøyd

Lege: Aleksander Klingenberg Skrevet

Totalt uinteressert. Setter seg ikke inn i problemene til pasientene sine. Når man prøver å forklare situasjonen sin, er det som å prate til en vegg. Personlig synes jeg ikke noe om leger som dømmer pasienten utifra personlige meninger, og egne tilnærminger til div situasjoner. Leger skal ta et generelt standpunkt når det gjelder alle, ikke bare enkelte. Og de skal heller ikke dømme pasienter utifra bakgrunn, journal eller generelt inntrykk.

Lite intressert

Lege: Aleksander Klingenberg Skrevet

Vil ha deg fortest mulig ut, selv når du har sittet 1,5t for å komme inn til timen din(dette er ett generelt problem på Harestua) Klager hvis det blir ekstraarbeid. Viser null interesse, og ønsker egentlig ikke ta stilling til de problemene du kommer med. Drar derfra og føler meg liten og ubetydelig hver gang.

God kommunikasjon

Lege: Henning Bang Larsen Skrevet

Lyttende og gir et godt inntrykk. Ved behov for konsultasjon eller undersøkelse hos spesialist blir det bestilt med en gang.

Lyttende og imøtekommende

Lege: Aleksander Klingenberg Skrevet

Det ble mye prat fra min side da jeg var hos Aleksander, for plagene var av psykisk art. Jeg opplevde at han lyttet og tok meg på alvor, satte opp oppfølgingstime en uke seinere og henviste meg så videre til spesialist.