Harestua Medisinske Senter

Hadelandsvegen 859 2743 Harestua

Siste vurderinger av Harestua Medisinske Senter

Lyttende og imøtekommende

Lege: Aleksander Klingenberg Skrevet

Det ble mye prat fra min side da jeg var hos Aleksander, for plagene var av psykisk art. Jeg opplevde at han lyttet og tok meg på alvor, satte opp oppfølgingstime en uke seinere og henviste meg så videre til spesialist.

Flott lege!

Lege: Aleksander Klingenberg Skrevet

Veldig profesjonell lege som lytter! Veldig godt tatt imot og ivaretatt. Nøye med oppfølging, seriøs og flink til å forklare. Vil også kommentere at han har barnetekke. Å det har altid vært trygt og godt å ta barna mine til han ved behov.

Uinteressert

Lege: Aleksander Klingenberg Skrevet

Veldig kort og lite personlig. Sikkert profesjonell nok, men lite empati å spore. Rett og slett ikke så god med mennesker.

Mangel på empati og forståelse

Lege: Henning Bang Larsen Skrevet

Som foresatt til et psykisk sykt barn møtes jeg med en nedlatende tone der jeg får følelsen av ikke å ivareta barnet, og en total mangel på forståelse av situasjonen. I en krevende situasjon der et stort apparat er involvert, og jeg som foresatt blir møtt av vakthavende lege med at jeg nærmest ikke tar vare på barnet mitt når både jeg og andre instanser vet hva vi har holdt på med de siste timene, da forsvinner tiltro og respekt.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Elisabeth Angell Skrevet

Føler meg utrolig godt ivaretatt og føler jeg blir hørt og hun lytter og kommer med råd 😊.. Hun er forståelsefull og flink til og sette seg inn i hvordan jeg har det 😊