Harestua Medisinske Senter

Hadelandsvegen 859 2743 Harestua

Siste vurderinger av behandlere ved Harestua Medisinske Senter

Dyr, men har God kunnskap.

Lege: Lise Hval-Thomsen Skrevet

Har god kunnskap, men liker å trykke på «ta betalt» knappen. Timen blir gjort i huy og hast. Føler at man blir kastet ut etter 5-10 min. Varierende humør og forståelse. Hun jobber ikke full stilling. Kan være vanskelig å få «kjapp» time. Bytter etter nesten 10 år. Nok er nok. Er hos legen Ca1 gang pr pr.

Finnes ikke empatisk

Lege: Lise Hval-Thomsen Skrevet

Etter snart 10 år med denne legen har jeg valgt å bytte. Må innrømme å ha fått god hjelp for en del år siden, men det var den eneste gangen. Jeg er heldigvis en frisk person som oppsøker lege en sjelden gang, men når jeg først går til legen, så er det ikke for bagateller. Denne legen har ikke et helhetlig menneskesyn og ordet empati, vet hun nok ikke hva betyr.

Misfornøyd

Lege: Aleksander Klingenberg Skrevet

Totalt uinteressert. Setter seg ikke inn i problemene til pasientene sine. Når man prøver å forklare situasjonen sin, er det som å prate til en vegg. Personlig synes jeg ikke noe om leger som dømmer pasienten utifra personlige meninger, og egne tilnærminger til div situasjoner. Leger skal ta et generelt standpunkt når det gjelder alle, ikke bare enkelte. Og de skal heller ikke dømme pasienter utifra bakgrunn, journal eller generelt inntrykk.

Utilgjengelig og lite interessert

Lege: Lise Hval-Thomsen Skrevet

Tar tid til å lytte til problemene, men viser lite til null interesse for å hjelpe. Er sjelden hos fastlege, men får ikke hjelp kun en kort samtale. Ikke tatt mine psykiske vanskeligheter seriøst. Innehar mye kunnskap om somatiske lidelser, men møter ikke disse. Anbefaler ikke denne legen.

Men har en venn som er fornøyd med legen, så virker som hun ikke klarer å møte alle likt. Vanligvis er jeg generelt positiv, men prøvd dette lenge med denne legen. Har hatt henne i mange år.

Lite intressert

Lege: Aleksander Klingenberg Skrevet

Vil ha deg fortest mulig ut, selv når du har sittet 1,5t for å komme inn til timen din(dette er ett generelt problem på Harestua) Klager hvis det blir ekstraarbeid. Viser null interesse, og ønsker egentlig ikke ta stilling til de problemene du kommer med. Drar derfra og føler meg liten og ubetydelig hver gang.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.