Harestua Medisinske Senter

Hadelandsvegen 859 2743 Harestua

Siste vurderinger av Harestua Medisinske Senter

Mangel på empati og forståelse

Lege: Henning Bang Larsen Skrevet

Som foresatt til et psykisk sykt barn møtes jeg med en nedlatende tone der jeg får følelsen av ikke å ivareta barnet, og en total mangel på forståelse av situasjonen. I en krevende situasjon der et stort apparat er involvert, og jeg som foresatt blir møtt av vakthavende lege med at jeg nærmest ikke tar vare på barnet mitt når både jeg og andre instanser vet hva vi har holdt på med de siste timene, da forsvinner tiltro og respekt.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Elisabeth Angell Skrevet

Føler meg utrolig godt ivaretatt og føler jeg blir hørt og hun lytter og kommer med råd 😊.. Hun er forståelsefull og flink til og sette seg inn i hvordan jeg har det 😊

Omsorgsfull lege

Lege: Lise Hval-Thomsen Skrevet

Veldig ålreit lege. Føler at hun bryr seg og lytter. Hun gir gode råd, og jeg føler aldri at problemene mine bagatelliseres.

Tilstedeværelse

Lege: Jørn Wulff Skrevet

Meget dyktig og sympatisk lege. Engasjert En veldig tilstedeværelse som gjør at du føler deg sett og hørt. En klok og god samtalepartner . Vi skulle ha hatt flere av denne sorten.

Nedlatende å falsk

Lege: Lise Hval-Thomsen Skrevet

Hun er ikke flink til å lytte. Føler også at jeg ikke fikk den hjelpen jeg skulle ha fått med en gang. Det er blitt en ekstra påkjennelse av å måtte vente så lenge før jeg nærmest ble tvunget inn i et hastetiltak som har gjort meg verre.

Ikke en god opplevelse. Hjelper ikke at hun er i praksis å har utdannelsen friskt i minne når jeg blir oversett. Virker trivelig men gjør lite.