Harestua Medisinske Senter

Hadelandsvegen 859 2743 Harestua

Siste vurderinger av Harestua Medisinske Senter

Omsorgsfull lege

Lege: Lise Hval-Thomsen Skrevet

Veldig ålreit lege. Føler at hun bryr seg og lytter. Hun gir gode råd, og jeg føler aldri at problemene mine bagatelliseres.

Tilstedeværelse

Lege: Jørn Wulff Skrevet

Meget dyktig og sympatisk lege. Engasjert En veldig tilstedeværelse som gjør at du føler deg sett og hørt. En klok og god samtalepartner . Vi skulle ha hatt flere av denne sorten.

Nedlatende å falsk

Lege: Lise Hval-Thomsen Skrevet

Hun er ikke flink til å lytte. Føler også at jeg ikke fikk den hjelpen jeg skulle ha fått med en gang. Det er blitt en ekstra påkjennelse av å måtte vente så lenge før jeg nærmest ble tvunget inn i et hastetiltak som har gjort meg verre.

Ikke en god opplevelse. Hjelper ikke at hun er i praksis å har utdannelsen friskt i minne når jeg blir oversett. Virker trivelig men gjør lite.

Veldig fornøyd med fastlegen min.

Lege: Elisabeth Angell Skrevet

Imøtekommende, lyttende, gir meg trygghetsfølelse. Føler at hun "bryr seg om" Har god oppfølging. Kan anbefales.

Særdeles lite hyggelig

Lege: Lise Hval-Thomsen Skrevet

Jeg var inne hos hun for å få hjelp om mine kroppslige problemer om underlivet. Hun var rett å slett ikke imøtekommende over hode. Som kvinne mener jeg man bør vise mer omtanke til pasientene enn det jeg har opplevd.