Legekontoret Horten Sykehus

Harald Pedersens gate 9B 3182 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret Horten Sykehus

truende og vanskelig

Lege: Domenico Stefania Skrevet

jeg var hos han 8 ganger, ville ha hjelp til mitt problem, satt igjen med halvt år som var kastet bort, truet med at jeg ikke ville få mat på bordet viss ikke jeg fikset mitt eget problem.
hørte han sa på telefonen rett foran meg at jeg var lat og gjordet ingenting, sendte meg tilbake til nav, sa nav skulle gjøre ting, nav sa fastlegen skulle ordne hjelp. han har ikke peiling på hva nav kan gjøre visstnok.
ropte etter hjelp siste gangen der inne, han bare sendte meg på dør.
det er kanskje ikke rettferdig å sammenligne leger, men den jeg har nå har ordnet så mye, stefania var slitsom....

En genial lege

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Jeg har en meget vanskelig lidelse og har vært innom de fleste leger og spesialister i Norge og Sverige. Jeg har nå hatt Domenico i et par år, og en mer flink, tålmodig, intelligent og lyttende lege skal en lete lenge etter!! Han er også eget aktiv i å hjelpe pasientene slik at de kan få den rette hjelpen. Språkvanskeligheter eksisterer overhodet ikke. Så de som våger å kritisere han vet ikke hva en god lege er!!!

En god lege!

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Min kjære er pasient hos Dr. Stefania. jeg opplever han som en dyktig og meget omsorgsfull lege og han er en god lytter. Vi kan gi ham bare de beste karakterene!!

Midt på treet

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Legen er en merkelig blanding av omstendelig og uengasjert. Håper/tror likevel han er mer tilbakelent i stilen, enn egentlig nedlatende og arrogant. Jeg fikk til slutt hjelp med mitt problem, takknemlig for det, men det tok mye tid. Noe kan kanskje tilskrives litt vanskelig kommunikasjon på grunn av språket. Litt av dette tar jeg på egen kappe, da jeg selv kan snakke både lavt og fort - på dialekt - i stressa situasjoner.

Det er ikke noe krise å være pasient her, men det finnes definitivt bedre leger også.