Domenico Stefania

Tlf: 33 29 11 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Domenico Stefania er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Domenico Stefania

Helg topp!

Empatisk og imøtekommende lege. Jeg forlater alltid kontoret i bedre humør enn da jeg kom - og blir mottatt med seriøsitet og grundighet. Og ikke minst - verdens hyggeligste Ida i resepsjonen!

imøtekommende-trygg og SER deg som pasient

Både jeg og min datter har denne fine fastlegen,,også vært hos han når han er på legevakten.Kun positivt å si om han.
Jeg kommer derfra nå,,og han sender meg videre til ct fordi han ser det kan være behov for det.han tar grep--spør og er lydhør..Jeg hadde en tanke om å bytte fastlege--men blir værende--helt klart...

Fantastisk engasjert lege

Domenico Stefania har vert en fantastisk flott lege for oss.
Han er løsningsorientert og interessert i faget sitt og klarte med engang å stille riktig diagnose, på en ubehandlet lidelse som datteren min har slitt med i mange år.
Han er flink til å kommunisere, er hyggelig og fokusert. Han har oppdaget en kul som krever videre undersøkelser hos meg som min forrige lege aldrig ville ha funnet,simpelthen forde han har tatt seg råd til å skaffe seg teknologi for dette århundrede ,slik enhver engasjert fast lege burde ha gjort forlengst.
Vi angrer ikke på at vi byttettil han.
Obs. Han tygger tyggegummi!

Dyktig lege

Du blir møtt med ett stort smil.han er veldig hyggelig og slett ikke vanskelig og forstå.Grundig i sine undersøkelser og god til og forklare hva det er og hva han gjør.Skal nok ikke bytte fastlege nei!

Dårlig dag på jobben????

Satt og gjespet under hele konsultasjonen.
Begynte å tygge frenetisk på tyggegummi, utvidet med 2-3-4 nye tyggiser, fatter ikke at han fikk plass til alle i munnen..........

Mine 2 besøk var dog ikke all verdens krevende.
Jeg fikk mine resepter og oppnådde det jeg skulle men jeg opplevde nok ham som vanskelig å kommunisere med og få tillit til slik man skal kunne med sin fastlege.

Har byttet fastlege, for å si det sånn.....

Burde ta norsk kurs

Skjønner ikke hva han sier
Smatter med tyggis hele tiden
Snakket vondt om tidligere fastlege
Man kan ikke ta opp to ting,DT har han ikke tid til

Den beste legen jeg har hatt i mitt liv!

Dr. Stefania møter deg med et stort smil og du føler deg varmt mottatt fra første øyeblikk. Og denne følelsen vedvarer gjennom hele timen og utenfor timene. Han husker deg og dine problemer, så du slipper å gjenta og bruke tid på det samme hver time! Han lytter godt til det du har å si, kommer med gode løsninger, henviser videre til andre eksperter om det trengs. Han tar seg god tid til deg, og forklarer nøye hva og hvorfor ting blir gjort på forskjellige måter. Jeg kjenåer meg overhodet ikke igjen i den negative opplevelsen en her har opplevd, arrogant finnes han ikke, er derimot et varmt, medfølende menneske med både gode kunnskaper på feltet sitt og på livet generelt. Jeg mistet ham som lege et øyeblikk, da han bytter fra et kontor til et annet, men er gudskjelov tilbake hos ham nå og håper han forblir lege, så lenge noen trenger lege og er overlykkelig over å ha fått ham tilbake! Anbefales på det aller sterkeste og anbefaler å kaste seg over de resterende ledige plassene han har igjen! Stefania er en fantastisk dyktig, god og varm lege. God med voksne, barn og eldre (dette vet jeg da han også er legen til både min datter og min eldgamle bestefar )

beste legen jeg har hatt

Utrolig lett å prate med. Faglig dyktig. Stilte riktig diagnose utrolig fort og da hadde jeg vært hos andre leger før som ikke forstod og hjalp meg.

Meget dyktig

Både min utenlandske kone og meg selv har brukt han som fastlege etter at min fastlege ble pensjonert.
Han bruker mye energi på at du skal forstå hva som er feil, og bruker internett og tegner på plansjer for at du skal forstå hva som er problemet. Gir deg også internett adr for at du skal kunne sjekke dette engang til når du kommer hjem. Han gir seg ikke før du forstår det.
Maken til engasjert lege har jeg aldri møtt. Snakket i begynnelsen engelsk med min kone slik at hun skulle forstå.
Han har siden sept/okt 2015 vært sykemeldt til min store frustrasjon... Håper han snart er tilbake...

Klart mennesker kan oppleve at en selv og en lege ikke har den rette kjemien. Mulig de som kritiserer han bør vurdere hva slags jobb en lege har... på godt og vondt.
Traff han første gangen på Oseberg klinikken i 2010, og ble glad da han plutselig dukket opp som fastlege!!

Arrogant

Ble flyttet til denne legen da min forrige pensjonerte seg.
Han var ikke interessert i min kroniske lungesykdom, men ville prate om alt annet.
Fikk ikke mine medisiner uten at ha fikk leke psykolog, så jeg måtte finne meg en lege i steden.

God lege med tid til pasienten

Jeg har vært hos Domenico Stefania mange ganger, både der han jobber nå og der han jobbet før. Ble skuffet da jeg oppdaget han hadde sluttet på Osebergklinikken, men glad da jeg fant han igjen på Smidsrød. Maken til sympatisk lege skal man lete lenge etter!
Ser at enkelte er misfornøyde mqed han, men kanskje disse skulle gå litt i seg selv og vurdere hva de forventer av legen sin....leger er også mennesker og har gode dager og mindre gode dager. Jeg har i alle fall bare hatt positive møter med han...og etter det har også min samboer skiftet til Domenico Stefania som sin fastlege. Vi er begge superfornøyde og kan anbefale han til alle som trenger en lege som stiller opp!

Byttet etter konsultasjon

Jeg tviler ikke på at legen er faglig kompetent, men væremåten hans gjorde at jeg skiftet fastlege etter første konsultasjon. Legen gikk fra å være irritabel til å tøyse med "tulleundersøkelser". Jeg satt igjen med en dårlig følelse etter å ha blitt så useriøst bemøtt.

truende og vanskelig

jeg var hos han 8 ganger, ville ha hjelp til mitt problem, satt igjen med halvt år som var kastet bort, truet med at jeg ikke ville få mat på bordet viss ikke jeg fikset mitt eget problem.
hørte han sa på telefonen rett foran meg at jeg var lat og gjordet ingenting, sendte meg tilbake til nav, sa nav skulle gjøre ting, nav sa fastlegen skulle ordne hjelp. han har ikke peiling på hva nav kan gjøre visstnok.
ropte etter hjelp siste gangen der inne, han bare sendte meg på dør.
det er kanskje ikke rettferdig å sammenligne leger, men den jeg har nå har ordnet så mye, stefania var slitsom....

En genial lege

Jeg har en meget vanskelig lidelse og har vært innom de fleste leger og spesialister i Norge og Sverige. Jeg har nå hatt Domenico i et par år, og en mer flink, tålmodig, intelligent og lyttende lege skal en lete lenge etter!! Han er også eget aktiv i å hjelpe pasientene slik at de kan få den rette hjelpen. Språkvanskeligheter eksisterer overhodet ikke. Så de som våger å kritisere han vet ikke hva en god lege er!!!

En god lege!

Min kjære er pasient hos Dr. Stefania. jeg opplever han som en dyktig og meget omsorgsfull lege og han er en god lytter. Vi kan gi ham bare de beste karakterene!!

Midt på treet

Legen er en merkelig blanding av omstendelig og uengasjert. Håper/tror likevel han er mer tilbakelent i stilen, enn egentlig nedlatende og arrogant. Jeg fikk til slutt hjelp med mitt problem, takknemlig for det, men det tok mye tid. Noe kan kanskje tilskrives litt vanskelig kommunikasjon på grunn av språket. Litt av dette tar jeg på egen kappe, da jeg selv kan snakke både lavt og fort - på dialekt - i stressa situasjoner.

Det er ikke noe krise å være pasient her, men det finnes definitivt bedre leger også.