Legekontoret Horten Sykehus

Harald Pedersens gate 9B 3182 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret Horten Sykehus

Han kan sin lærdom.

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Er han ikke sikker så blir du sendt videre. Telefon opplegget kunne nok vert en del bedre. Han kan noen ganger være for opptatt med datamaskinen og jeg hører dårlig så da sier jeg i fra.

Beste legen

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Denne legen har aldri oppført seg dårlig mot oss. Snarere tvert imot. Min sønn og jeg går til han. Han har i tillegg alltid rett mht å forstå sykdomsforløp. De som skriver negativt om han, misforstår han nok! Da er det nok uansett best de går til en annen. Å være lege er ingen enkel oppgave. Prøv heller og tenke det i møte med en lege.

Arrogant, frekk og lytter ikke til pasienten.

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Ble ikke møtt av denne legen. Lytter ikke til det du har og si, mest opptatt av pc. Svarer arrogant og virker nedlatende. Sa til meg at jeg hadde mye fett på ryggen, når han skulle undersøke ryggen min.
Når jeg slet psykisk ble jeg ikke møtt, han sa nærmest ta deg sammen og gå på jobb. Jeg byttet lege samme dag.

Verdens beste

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Aldri hatt en lege som har vært mer engasjert og flink til å følge meg opp. Faglig dyktig og oppdatert.

Dyktig lege.

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Kunnskapsrik og dyktig lege. Føler jeg blir tatt imot og behandlet med respekt. Noe ventetid på å få time. Eller topp legesenter.
Kan trygt anbefales.