Legekontoret Horten Sykehus

Harald Pedersens gate 9B 3182 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret Horten Sykehus

Veldig bra og ivaretakende kontor

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Jeg hadde akutte brystsmerter og fikk time til ekg om 30 min. Legen mistenkte infarkt, og 15 time etter ankomst var jeg i ambulanse til sjukehus. Hans vurdering var rett.
Dyktig og tillitsvekkende lege!

Hører ikke noe særlig på deg

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Virker som at han er fast bestemt på en ide av hva plagen din er, og uansett hva du sier, så er det konklusjonen hans. Sekretæren hadde med barnet og dro tidlig, som førte til at jeg ikke fikk tatt blodprøver på en tirsdag. Veldig uproffesjonelt. Har ikke blitt ivaretatt, eller fått løst problemene de gangene jeg har vært der.

Arrogant og hånlig

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Ingen god opplevelse med denne legen. Alle helseplager skyldes i følge han overvekt, fnyser av deg om han finner det for godt. Man må heller ikke finne på å komme hit med utbrenthet, det får man beskjed om å fikse opp i på egen hånd.
Verdens hyggeligste helsesekretær i resepsjonen, men det hjelper dessverre ikke på legen.

Et flott legekontor

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Kort ventetid, og et legekontor med god og koselig stemning. En flink og nøyaktig lege, og ikke minst en koselig og flink legesekretær. Alt-i-alt: topp score på alle punkter.

Veldig dyktig og grundig lege

Lege: Domenico Stefania Skrevet

Jeg har brukt denne legen i mange år nå. Fantastisk flink med både voksne og barn.
Han gjør ingenting halvveis, og han følger godt opp i ettertid. God på å henvise videre om det trengs.
Og han har verdens beste legesekretær ,denne legen og legesekretæren håper jeg å beholde i mange år til.
Har heller aldri opplevd noe særlig ventetid, og det er ett stort tilleggs poeng.