Bristol Legesenter

Stasjonsvegen 13B 2340 Løten

Siste vurderinger av Bristol Legesenter

En lege jeg stoler på

Lege: Ingrid Sætersmoen Skrevet

Først og fremst vil jeg beskrive Ingrid som et medmenneske - for noen ganger er den opplevelsen helsefremmende i seg selv.
Til tross for sin unge alder virker hun faglig trygg, og de gangene hun er usikker sier hun det som det er og ønsker å forhøre seg med andre.
Det å være klok og rasjonell, og stille spørsmål som trigger refleksjon er viktige egenskaper.
Hun har henvist meg videre uten at jeg har måttet be om det, og skrevet gode henvisninger.
Mitt inntrykk er at hun jobber effektivt og grundig, hun opptrer rolig og trygg- og har innimellom gode humoristiske betraktninger (som ikke går på bekostning av meg).
Uansett hvilke symptomer jeg vil få i løpet av årene, har jeg tiltro til at hun vil gjøre sitt for å finne ut av det.

Trygg og god lege.

Lege: Roger Andre Jonassen Skrevet

Tar seg god tid, lytter og forklarer. Beste legen jeg har vært hos.Sender pasienten videre om han ikke kan gi tilstrekkelig hjelp.

Dårlig på psykisk helse

Lege: Kjersti Opøien Støen Skrevet

Sliter du med noe psykisk vil jeg ikke anbefale denne legen. Jeg får ikke henvisning videre og beskjeden er at jeg bare kan "ta meg sammen".

Ser menneskelig helhet.

Lege: Roger Andre Jonassen Skrevet

Lytter. Forklarer så ting blir forståelig. Blir møtt med respekt. God oppfølging.
Har tid til pasienten.

Faglig meget dykig!

Lege: Kristian Lie Skrevet

Tar alltid pasienten på alvor og tar seg god tid. Gir trygghet. Har hatt dr. Lie som lege i over 30 år.