Bristol Legesenter

Stasjonsvegen 13B 2340 Løten

Siste vurderinger av Bristol Legesenter

Ikke fornøyd

Lege: Kjersti Opøien Støen Skrevet

Dårlig på psykisk helse, fremstår som med noe ovenfra og nedholdning, lite forståelse for vansker og utfordringer.

Vennlig og profesjonell

Lege: Roger Andre Jonassen Skrevet

Dyktig lege, rolig energi og er svært tilstede. Beste legen jeg har hatt, kjedelig å bytte pga flytting.
Eneste som er å utsette er at det alltid er latterlig lang ventetid for å komme inn, alltid minst 45 min.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Kristian Lie Skrevet

Tar pasienten på alvor, behagelig, kunnskapsrik, tillittsfull og har tid til deg. Handler rask og iverksetter nødvendige tiltak straks.

En lege jeg stoler på

Lege: Ingrid Sætersmoen Skrevet

Først og fremst vil jeg beskrive Ingrid som et medmenneske - for noen ganger er den opplevelsen helsefremmende i seg selv.
Til tross for sin unge alder virker hun faglig trygg, og de gangene hun er usikker sier hun det som det er og ønsker å forhøre seg med andre.
Det å være klok og rasjonell, og stille spørsmål som trigger refleksjon er viktige egenskaper.
Hun har henvist meg videre uten at jeg har måttet be om det, og skrevet gode henvisninger.
Mitt inntrykk er at hun jobber effektivt og grundig, hun opptrer rolig og trygg- og har innimellom gode humoristiske betraktninger (som ikke går på bekostning av meg).
Uansett hvilke symptomer jeg vil få i løpet av årene, har jeg tiltro til at hun vil gjøre sitt for å finne ut av det.

Trygg og god lege.

Lege: Roger Andre Jonassen Skrevet

Tar seg god tid, lytter og forklarer. Beste legen jeg har vært hos.Sender pasienten videre om han ikke kan gi tilstrekkelig hjelp.