Løten Kommune Bristol Legesenter

Stasjonsvegen 13B 2340 Løten

Siste vurderinger av behandlere ved Løten Kommune Bristol Legesenter

Lite imøtekommende

Lege: Kjersti Opøien Støen Skrevet

Setter seg ikke inn i din situasjon og foretar seg endringer i medisiner som ikke er hensiktsmessig ovenfor pasienten medikamenthistorikk.

En jeg stoler 100% på.

Lege: Mads Engdal Fjellheim Skrevet

En som alltid finner en eller annen løsning. Har aldri latt meg i stikken på noen måter. Jeg har alltid følt meg ivaretatt og trygg hos han.

Dyktig,blid og koselig lege

Lege: Kjersti Opøien Støen Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Har blitt undersøkt så mye på ett år hos henne som jeg har blitt tilsammen på Di åra jeg vært hos andre leger.blitt henvist videre så fort det et noe,super dame.hun har tid til deg og hører på deg som pasient, du føler deg både hørt og sett.
Tusen takk kjersti for at du ble min lege angrer ikke ett sekund på jeg bytta lege.

Trygg, enestående og dedikert

Lege: Roger Andre Jonassen Skrevet

En lege som virkelig viser at han bryr seg om andre mennesker og fagfeltet med alt som det innebærer.

Omsorgsfull og trygg

Lege: Ingrid Sætersmoen Skrevet

Ingrid er en lege av de sjeldne, som lytter, ser og kommer med gode betraktninger. Hun er en trygg og god samtalepartner som tar deg på alvor, hun trykker på knapper som får deg til å både le og gråte - men det føles alltid trygt. Andre leger kommer fort til en konklusjon og skal videre til neste. Ingrid tar seg tid, hun har kunnskap og en unik måte til å se hele mennesket. 1,5 års ventetid var virkelig verdt det!