Frognerlegene

Dueveien 1 2016 Frogner

Siste vurderinger av behandlere ved Frognerlegene

suveren er Hann.

Lege: Esben Boberg Skotte Skrevet

Har en utrolig fin måte å snakke med meg på og lytte på hva jeg spørre han om. Jeg har hat ett problem med sykdom i ca 30 år . Har hvert utallige lege besøk aldri finne noe problem, innlagt akutt flere ganger til slutt så trude jeg att jeg bare innbilte meg ting. . Byttet fast lege , fra den dagen var minne problemer over . Håper att dette sier alt.

Likendes person

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

Dette er en lege du får øyekontakt med og som behandler deg som en jevnbyrdig person. Hun er vennlig og kommuniserer hva hun står for. Er ikke redd for å henvise videre og å ringe rundt for å forhøre seg. Er ikke for stolt til å ta i mot forslag fra pasienten.

Dessverre er det litt lite struktur på timen. Timen kan være over uten at trådene er samlet, f.eks. i forbindelse med en tur på laben. Du tror du skal inn til legen igjen, men finner ut at timen er over. Opplever et gjengs problem også her: Oppfølging av langtidssykdom. Hun holder ikke ta i meg som pasient. Alt er på eget initiativ og oppfølgingen av "et liv med sykdom" blir mere som stunts, der det er manglende ansvar for at det kom noe ut av det som gjøres.

Flink og empatisk lege

Lege: Esben Boberg Skotte Skrevet

Faglig dyktig, empatisk og imøtekommende. Av og til litt forsinket, men jeg blir godt ivaretatt når det er min tur. God tilgjengelighet med time på dagen og ringer også tilbake hvis man ber om det. Flott lege!!

Hyggelig, men stresset, ser ikke problemer, lite tilgjengelig

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

Hyggelig lege, men ser ikke problemene dine. Virker som hun har dårlig tid, tross i at du har bestilt time 10 dager i forveien. Kommer ikke med tips til hva som kan gjøre anderledes, og løser problemer med å nærmest si at det bare er en bagatell. Det største minuset er at hun aldri er tilgjengelig når det er akutt.

En lege du fort blir trygg på

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

Dina er en lege med både faglige og menneskelige evner godt representert.
Hun lytter, behandler og henviser videre når det trengs.
Dyktig og hyggelig!