Laszlo Krisztian Kalmar

Om

Laszlo Kalmar ble utdannet som tannlege ved Universitetet i Debrecen, Ungarn. Etter syv år med ytterligere studier og praksis, oppnådde han sin spesialisering som oralkirurg. Da Laszlo flyttet til Norge, mottok han norsk autorisasjon og fortsatte å utvide sin kunnskap og ferdigheter.

Laszlo har spesialkompetanse innen lystgass og sedering, som gjør ham i stand til å tilby pasienter en behagelig og stressfri opplevelse. Han har variert arbeidserfaring fra både offentlige og private institusjoner.

Når du velger Laszlo Kalmar som din tannlege, kan du være trygg på at du mottar behandling av høyeste kvalitet, basert på nesten to tiår med erfaring og dedikert faglig forbedring.

Oral-kirurgi og oralmedisin

Autorisasjon (2010)

Siste vurderinger av Laszlo Krisztian Kalmar

Kunskapsrik och trygg

Klinikk: Bogstadveien Tannlege Skrevet

Laszlo drog ut min visdomstand med kirurgi. Jag fick intryck av att han var väldigt trygg och trygg i sin position. Jag har en extrem tandläkareskräck och Laszlo tog gott vara på mig. Totalt tog det 8 minuter! Rekommenderar på det varmaste!

En behagelig mann som kan sitt fag til fulle!

Klinikk: Toppen Tannhelsesenter Skrevet

Endelig kom jeg til Lazlo!
Hadde klaget over vondt i en jeksel til forrige tannlege og spesialist på vondt i en jeksel. - intet galt sa de.
Lazlo fjernet jekselen og opererte ut visdomstanna som lå under denne og presset på! Fikk resept på smertestillende jeg skulle bruke etterpå.
Bare etter to dager kunne jeg slutte med det. Nydelig utført, ingen smerter under behandling, og MEGET godt ivaretatt av ham og hans hjelpere! ANBEFALES VARMT :-)

Glimrende tannlege

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Brukte denne tannlegen ifm. med innsettelse av implantater.
Dette var en komplisert behandling som krevde kirurgi, men det gikk for seg uten problemer og ikke minst med et meget bra resultat.

Han var imøtekommende og tok seg god tid til å svare på spørsmål o.l. Opplevde ham som meget kunnskapsrik og faglig dyktig.

Selv om vi fikk en god pris, skal det sies at behandlingen var rådyr (dog billigere enn de andre alternativene for tilsvarende behandling i Trondheim). Kunne fått det billigere i utlandet, men valgte allikevel å gjøre det her for å være trygg på at det gikk riktig for seg.

Behagelig

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Jeg opererte ut min nedre visdomstann hos Laszlo.
Var på forhånd veldig nervøs, da jeg aldri har hatt hull eller lignende.
Laszlo forklarte hva de skulle gjøre men det var ikke så enkelt å forstå hva han sa da han ikke snakket så veldig bra norsk og mumler litt.

Laszlo satt først bedøvelse og sjekket at denne fungerte skikkelig før vi satt igang. Han stoppet også underveis og spurte om jeg ønsket mer bedøvelsen.

Alt i alt gikk det veldig greit. Han var behjelpelig med å ordne sykemelding i etterkant, da jeg ikke var i form til å være på jobb dagene etter operasjonen.