Laszlo Krisztian Kalmar

Falkenborgveien 9, Sirkus shopping 7044 Trondheim

Trondheim Tannhelsesenter

Kongens gate 49 7012 Trondheim

Siste vurderinger av Laszlo Krisztian Kalmar

En behagelig mann som kan sitt fag til fulle!

Klinikk: Toppen Tannhelsesenter Skrevet

Endelig kom jeg til Lazlo!
Hadde klaget over vondt i en jeksel til forrige tannlege og spesialist på vondt i en jeksel. - intet galt sa de.
Lazlo fjernet jekselen og opererte ut visdomstanna som lå under denne og presset på! Fikk resept på smertestillende jeg skulle bruke etterpå.
Bare etter to dager kunne jeg slutte med det. Nydelig utført, ingen smerter under behandling, og MEGET godt ivaretatt av ham og hans hjelpere! ANBEFALES VARMT :-)

Glimrende tannlege

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Brukte denne tannlegen ifm. med innsettelse av implantater.
Dette var en komplisert behandling som krevde kirurgi, men det gikk for seg uten problemer og ikke minst med et meget bra resultat.

Han var imøtekommende og tok seg god tid til å svare på spørsmål o.l. Opplevde ham som meget kunnskapsrik og faglig dyktig.

Selv om vi fikk en god pris, skal det sies at behandlingen var rådyr (dog billigere enn de andre alternativene for tilsvarende behandling i Trondheim). Kunne fått det billigere i utlandet, men valgte allikevel å gjøre det her for å være trygg på at det gikk riktig for seg.

Behagelig

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Jeg opererte ut min nedre visdomstann hos Laszlo.
Var på forhånd veldig nervøs, da jeg aldri har hatt hull eller lignende.
Laszlo forklarte hva de skulle gjøre men det var ikke så enkelt å forstå hva han sa da han ikke snakket så veldig bra norsk og mumler litt.

Laszlo satt først bedøvelse og sjekket at denne fungerte skikkelig før vi satt igang. Han stoppet også underveis og spurte om jeg ønsket mer bedøvelsen.

Alt i alt gikk det veldig greit. Han var behjelpelig med å ordne sykemelding i etterkant, da jeg ikke var i form til å være på jobb dagene etter operasjonen.