Helsehuset Fastlegekontor

Siste vurderinger av Helsehuset Fastlegekontor

ikke fornøyd

Lege: Jenny Chuy Le Skrevet

Er virkelig ikke fornøyd med denne legen. Veldig lite empati og tok meg ikke på alvor. Mente jeg var helt frisk og hørte ikke på meg og gadd ikke undersøke meg noe videre heller. Tok også en telefon under timen min, var en veldig lite hyggelig samtale med mye kjefting. Syns det var lite profesjonelt. Lite imøtekommende.

Flink og omsorgsfull

Lege: Jenny Chuy Le Skrevet

En lege som følge opp, lytter og tar seg tid. Henviser videre ved tvil. Ikke lang ventetid og får time på dagen om nødvendig. Alltid blid og imøtekommende. Tar deg på alvor og rydder opp når det trengs.

Beste legen

Lege: Jenny Chuy Le Skrevet

Hun er den beste legen jeg har hatt, har ikke vært mye hos leger, men har fått mer hjelp her enn hos andre.

Trist

Lege: Jenny Chuy Le Skrevet

Denne legen håper jeg ikke får inn pasienter som fra før er usikre, har dårlig selvbilde eller dårlige nerver.
Hun var arrogant og viste seg fra en svært dårlig side.
Missforstod mye av det jeg fortalte (eller hørte ikke etter fordi hun allerede hadde bestemt seg).
Hun leste opp prøvesvarene fra en annen pasient for meg (trodde det var mine) og merket det ikke før jeg stilte spørsmålstegn ved den ene prøven som var tatt. Hun kom også med en ufin kommentar om andre som jobbet ved kontoret.

Ikke bra

Lege: Jenny Chuy Le Skrevet

Direkte ufin. Undersøker ikke. Hører ikke på det jeg sier. Fikk beskjed om at jeg så frisk ut, uten noen form for undersøkelse.