Helsehuset Fastlegekontor

Parkveien 2, Helsehuset 1. etg. 1940 Bjørkelangen

Siste vurderinger av behandlere ved Helsehuset Fastlegekontor

Trygg og imøtekommende

Lege: Shubhneet Kaur Skrevet

Hyggelig! Følte meg godt ivaretatt, og fulgte opp prøveresultater på en seriøs måte. Ringte opp til avtalt tid, og oppsøkte spesialkompetanse for å konferere om medisinering.

Veldig fornøyd!

Lege: Samuel Tarsem Iqbal Skrevet

Hyggelig lege. Tar seg god tid, og tar deg på alvor. Virker svært kunnskapsrik. Følte meg godt ivaretatt hos Samuel. Anbefales på det sterkeste!

Vikar av Samreen Abbas

Lege: Samreen Abbas Skrevet

Er aldri på jobb, har kun vikarer som ikke vet hva de driver med. Dro til legen da jeg hadde vært syk i en uke, så ble det akutt være. Når jeg kom til timen forteller jeg hva som er galt men legen "vrir" på alt jeg sier sånn at det ikke skal høres så dårlig ut. Ble sendt hjem med 02 metning på 88% og puls på 253 uten videre plan…
Kom tilbake etter 3 dager, ble da møtt med samme lege og uhyggelige kommentar der han sier at jeg er utolmodig…
Legen ville ikke spesifisere noe for meg, endte opp med antibiotika og øyedråper. Spesifiserer ikke hvilken antibiotika eller hvilke øyedråper jeg skal få, men heller ikke hva han mistenker det kan være.

Møter aldri på jobb

Lege: Samreen Abbas Skrevet

Jeg hadde henne som fastlege i 2 år men har aldri møtt henne. Det er bare vikarer. Man blir bare listefyll så hun kan få betalt for å ha meg på lista.

Lite empatisk

Lege: Samreen Abbas Skrevet

Møtte til time for å snakke om psykiske utfordringer i hverdagen. Fikk svært lite respons til å begynne med, og etterhvert som jeg fortalte virket hun oppgitt og irritert. Opplevde at hun ikke tok meg seriøs i det hele tatt og at hun bagatelliserte problemene mine. Gikk ut derfra og følte meg veldig liten og nummen.