Helsehuset Fastlegekontor

Parkveien 2 1940 Bjørkelangen

Siste vurderinger av Helsehuset Fastlegekontor

Ikke bra

Lege: Jenny Chuy Le Skrevet

Direkte ufin. Undersøker ikke. Hører ikke på det jeg sier. Fikk beskjed om at jeg så frisk ut, uten noen form for undersøkelse.

Trygghet

Lege: Samreen Abbas Skrevet

Er fornøyd med fastlegen som dessverre slutter. Lytter får den hjelp eg trenger, videresender når det er behov for.god informasjon.

Meget fornøyd

Lege: Jenny Chuy Le Skrevet

Var hos Jenny i dag og fikk meget god behandling. Hun var både seriøs og deltakene og også meget grundig. Hun virket faglig meget tillitsvekkende. Hun tok seg også tid til å høre på pasienten og hadde ikke dårlig tid

tidenes mest usympatiske lege med 0 empati

Lege: Jenny Chuy Le Skrevet

var hos henne 2 ganger i løpet av en uke, for en enkel ting som å fornye en legeærklæring til NAv, men dette hadde hun allerede bestemmt seg for på dag 2 og ikke godkjenne. Endte med å heller diskutere/krangle med hvordan dagens helsetilstand var, uten og få noe empati eller forståelse fra legen, er kanskje en god grunn til att hun har så mange ledige plasser, i tillegg til dette er henne kun tilgjenglig 2 ganger i uken.

Den mest arrogante og, uprofesjonelle og frekke legen jeg noensinne har truffet!

Lege: Jenny Chuy Le Skrevet

Dette skrekkeksempelet av en lege var vikar for en dyktig kollega ved samme legekontor som dessverre var syk. Dette har gjort at jeg på vei ut døra har byttet lege for å unngå å noensinne måtte forholde meg til vikarenes frekke svar, nedlatende og belærende kommunikasjon, irritasjon over at jeg ikke kunne informere om hvorfor den andre legen hadde bestilt akkurat de prøvene hun hadde, himling med øynene, og en flott konkluderende diagnose: "alle har litt vondt i kroppen og er litt mørke i blant vet du!"

Hvis det er slike leger nyåpnede Ski kommunale legekontor skal tilby pasienter i tiden fremover vil jeg ønske lykke til! Da hjelper det lite at de som jobber i resepsjonen er verdens hyggeligste damer som tar folk godt imot.