Helsehuset Fastlegekontor

Siste vurderinger av Helsehuset Fastlegekontor

Beste legen

Lege: Jenny Chuy Le Skrevet

Hun er den beste legen jeg har hatt, har ikke vært mye hos leger, men har fått mer hjelp her enn hos andre.

Trist

Lege: Jenny Chuy Le Skrevet

Denne legen håper jeg ikke får inn pasienter som fra før er usikre, har dårlig selvbilde eller dårlige nerver.
Hun var arrogant og viste seg fra en svært dårlig side.
Missforstod mye av det jeg fortalte (eller hørte ikke etter fordi hun allerede hadde bestemt seg).
Hun leste opp prøvesvarene fra en annen pasient for meg (trodde det var mine) og merket det ikke før jeg stilte spørsmålstegn ved den ene prøven som var tatt. Hun kom også med en ufin kommentar om andre som jobbet ved kontoret.

Ikke bra

Lege: Jenny Chuy Le Skrevet

Direkte ufin. Undersøker ikke. Hører ikke på det jeg sier. Fikk beskjed om at jeg så frisk ut, uten noen form for undersøkelse.

Trygghet

Lege: Samreen Abbas Skrevet

Er fornøyd med fastlegen som dessverre slutter. Lytter får den hjelp eg trenger, videresender når det er behov for.god informasjon.

Meget fornøyd

Lege: Jenny Chuy Le Skrevet

Var hos Jenny i dag og fikk meget god behandling. Hun var både seriøs og deltakene og også meget grundig. Hun virket faglig meget tillitsvekkende. Hun tok seg også tid til å høre på pasienten og hadde ikke dårlig tid