Arkaden legesenter

Telefonnummer23 35 90 0023 35 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skippergata 31 0154 Oslo

Siste vurderinger av Arkaden legesenter

Arrogant og lite empatisk

Lege: Philip Strindberg Skrevet

Opplevde legen som veldig arrogant og lite imøtekommende. Følte ikke han lyttet til meg og var svært nedlatende.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Yngvild er fantastisk på alle måter. Hun dømmer aldri, er lyttende og trygg, og man føler umiddelbart at man har hennes fulle oppmerksomhet. Hun er morsom og tar seg alltid tid, og tar enhver henvendelse på største alvor. Om man ikke har behov for å komme på kontoret, svarer hun også på e-konsultasjoner veldig raskt.
Jeg har bare gode erfaringer med Yngvild, da jeg har hatt henne som fastlege i mange år, og har vært på besøk hyppig i perioder. Legekontoret øvrig har et fantastisk vennlig personale, og det er ikke rart at ventelistene et lange for å komme inn her. Takk for all hjelp - håper du er fastlegen min i mange mange år til.

En sjelden god lege!

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Har flere kompliserte diagnoser og derfor et stort behov for helsetjenester. Dette innebærer hyppig kontakt med ulike avdelinger i spesialisthelsetjenesten i tillegg til fastlegetjenester. Da er Yngvild god å ha. Det hadde vært fryktelig slitsomt uten en fastlege som henne. Hun tar tak, ordner opp, er faglig svært dyktig og et medmenneske du blir glad i. Hun er helt fantastisk, på alle måter.

Det samme gjelder resten av legekontoret. Det er alltid hyggelig. Selv om hun har litt ventetid, opplever jeg alltid at dersom det er noe som haster, så ordner de opp!

Svært god for kronisk syke

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Jeg har hatt Yngvild som lege i mange år, og er strålende fornøyd! Jeg er en person som i utgangspunktet ikke liker å gå til leger fordi den tidsklemma de er i gjør at man lett føler seg til bry. Med Yngvild var det aldri et problem, hun er dyktig på å koble med pasientene, ta dem på alvor og skape en avslappet atmosfære. Hun byr på seg selv og virker oppriktig interessert i pasientene sine. Rett og slett den beste legen jeg har hatt!
Kort etter at jeg fikk henne som lege, fikk jeg en kronisk sykdom, ME. Da var Yngvild gull verdt å ha. Hun sørget for at jeg fikk komme til utredning på et sykehus, slik at jeg etter hvert fikk en grundig diagnose, hun ba meg komme til henne 1 gang i måneden for oppfølging, og jeg opplevde at hun talte min sak hos NAV, slik at jeg slapp å få ytterligere stress i min situasjon eller bli henvist til tiltak som bare ville stjele min energi. Hun er derfor en lege jeg absolutt vil anbefale for alle, og ikke minst folk med kronisk sykdom.
Nå er jeg dessverre ikke på lista hennes lenger på grunn av reduksjon i antall pasienter, men jeg kan ikke understreke godt nok hvor mye det betydde for meg å ha henne som lege i den perioden av livet mitt.

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Philip Strindberg Skrevet

Svært flink og kunnskapsrik lege. Evner å lytte og forstå. Rask med tilbakemeldinger og råd om videre vei i behandling. Heldig som har en slik fastlege.