Arkaden legesenter

Telefonnummer23 35 90 0023 35 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skippergata 31 0154 Oslo

Siste vurderinger av Arkaden legesenter

Skulle ikke skrive her for det blir fort personlig

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Hun er fantastisk! Jeg burde ikke skrive det for ventelisten blir vel ennå lenger. Men hun er det.
Det blir fort veldig personlig på et slikt sted ettersom jeg ikke har noen objektive målinger. Men subjektivt vil jeg vurdere henne som 1.setningen her; hun er fantastisk! Hun vet akkurat hvordan sånne sære vanskelige folk som meg skal håndteres og det har resultert i at jeg har en sterk tro på at hun vil det beste for meg! Tiltro er ikke noe jeg slenger rundt meg, den må fortjenes. Hun har drøssevis av empati og samvittighet som strekker seg litt lenger enn den burde til tider! Så for min selvpreservasjon vil jeg si husk å pass på deg selv!!
Jeg er veldig takknemlig for at du har vært der når jeg har trengt det på måter jeg ikke trodde jeg hadde behov for! Og veldig takknemlig for at du også er en som ikke gir opp!!

Super

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Yngvild Stokke er en super lege. Jeg hadde et for meg pinlig problem jeg grudde meg svært til å ta opp med lege. Hun behandlet det som den naturligste sak i verden og dømte meg ikke. Det var utrolig befriende og jeg var enormt lettet da jeg gikk fra konsultasjonen.

Hun er lett å snakke med og ser deg som pasient, ikke som et kasus. Villig til å diskutere løsninger med deg og lar deg komme til orde. Kan nesten ikke tenke meg en bedre lege!

Jeg er blant dem som i dag dessverre ikke lengre har henne som lege, så jeg skal ikke uttale meg om hvordan ventetidene er nå. Men; hun er verdt å vente på!

Oppriktig og oppmuntrende

Lege: Philip Strindberg Skrevet

Jeg har vært innom flere ganger for kroniske plager og mer trivielle problemstillinger. Hver gang møtes jeg med et smil og en hyggelig samtale. Han motiverer meg til selv å ta tak i endringer. En føler virkelig at en blir tatt med på behandlingen og som en viktig del av denne. Han tar seg god tid til å lytte. En føler seg hørt, før en får innspill og konstruktive tilbakemeldinger rådgivning og behandling.

Arrogant og nedlatende

Lege: Philip Strindberg Skrevet

Lite imøtekommende, arrogant og svært nedlatende. Virket helt uinteressert og for meg ble det hele en svært ubehagelig opplevelse.

Forståelsesfull og dyktig

Lege: Philip Strindberg Skrevet

Jeg var veldig lei for å miste min tidligere fastlege ved samme legekontor, etter at lista hennes ble halvert. Heldigvis har det vært en fin overgang, og jeg er veldig fornøyd med min nye lege! Jeg opplever han som empatisk, forståelsesfull og faglig dyktig. Han tar seg god tid, og jeg føler ikke at "stoppeklokka går" på noen som helst måte. Opplever at han bryr seg oppriktig om pasientene, og jeg ser frem til å fortsette hos Philip Strindberg. Jeg må dessuten rette en stor honnør til damene på lab/resepsjon. De er utrolig dyktige, tålmodige og imøtekommende. Arkaden legesenter er rett og slett et flott fastlegekontor! Tusen takk.