Yngvild Dovland Stokke

Sonja Bjørkly's Legepraksis AS

Skippergata 31 0154 Oslo
Yngvild Dovland Stokke er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yngvild Dovland Stokke

Det finnes ikke bedre fastlege

Yngvild er utvilsomt den dyktigste, mest oppmerksomme, omsorgsfulle, skarpe (hun får med seg alt) og faglig sett sterkeste legen jeg har truffet. Hun ser hver enkelt pasient og gir vedkommende følelsen av å bli sett, hørt, verdsatt og tatt godt vare på. Hun føler opp, henviser videre dersom det er nødvendig, og er like god med små og store.

I tillegg har hun flotte legesekretærer som tar godt vare på pasientene og som er gode på både blodprøver og fjerning av sting og andre ting.

Alt i alt en fantastisk fastlege med gode mennesker rundt seg :-)

Flink lege

Yngvild er en flink lege som tar seg god tid til pasientene. Jeg har dessverre ikke like positiv opplevelse med legesekretæren. Ofte tar det lang tid å komme gjennom på telefonen. Ved flere anledninger har jeg opplevd å ikke bli tatt på alvor og henvist til legevakten da det ikke finnes ledige timer. Jeg har også blitt avbrutt mens jeg har forsøkt å forklare hva som er problemet og hvorfor jeg ønsker time. Det er forståelig at det ikke alltid finnes ledige timer, men jeg mener at legesekretærens jobb er å vurdere og håndtere alle henvendelser.

Virkelig en fantastisk lege!

Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg fikk Yngvild som lege, etter at jeg nærmest ved en tilfeldighet ble flyttet over til hennes liste. Hun er den beste legen jeg noensinne har hatt! Jeg føler meg alltid i trygge hender. Hun tar seg tid, lytter og tar pasientene på alvor. Tusen takk for at du finnes, Yngvild! :)

Fantastisk Lege!

Har gått hos många läkare både i Sverige och Norge. Ingen kommer i närheten av hur fantastisk läkare Yngvild är! Enormt tacksam för att jag fått henne som läkare och kommer aldrig byta, här vill jag ha hela min familj.

Hon är proffsig, kunnig och Inger stor tillit och respekt. Alltid på gott humör, stort hjärta och humor. Takk för att du är så bra Yngvild!

Övrig personal i reception och på labb är lika bra dom! Känner mig trygg och omhändertagen hos arkadenlege.

En fantastisk lege med empati og faglig dyktighet

Jeg har hatt flere leger, men Yngvild er virkelig noe for seg selv. Hun ser mennesket og tar seg tid til deg slik at du ikke bare føler deg som en pasient på samlebånd (som jeg har opplevd hos tidligere leger). Jeg er veldig fornøyd med henne som lege. Jeg opplever også at hun er også veldig faglig dyktig som gjør meg trygg.

Det eneste tilbakemeldingen jeg har til legekontoret er at det kan være vanskelig og komme igjennom på telefonen, det er ofte opptatt - men samtidig så er det verdt det fordi jeg vil aldri bytte lege.