Yngvild Dovland Stokke

Arkaden legesenter

2006

Arkaden legesenter Telefonnummer23 35 90 0023 35 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skippergata 31 0154 Oslo
Yngvild Dovland Stokke er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yngvild Dovland Stokke

Den beste legen noen sinne!

Jeg får ikke skrytt nok av Dr. Yngvild Dovland Stokke. Hun er trygg, omsorgsfull, varm og bryr seg oppriktig om pasientene sine. Hun har hjertet på riktig plass og vet å bruke intuisjon og erfaring i behandlingen av pasientene sine.
For ikke lenge siden fikk hun ansatt en fastlege til på legekontoret og i den anledning ble en del av Dr. Dovland Stokkes pasienter automatisk overført til den nye fastlegen. Jeg var blant de som fikk tildelt ny lege, og det var litt utfordrende å plutselig skulle forholde seg til en ny fastlege, men jeg skjønner godt at Dr. Dovland Stokke var nødt til å redusere pasientlisten sin for å kunne tilby samme gode tilstedeværelse og oppfølging av pasientene sine også fremover. Ingen er tjent med at fastlegen arbeider døgnet rundt som Dr. Dovland Stokke har gjort i flere år.
Det har vært helt fantastisk å kunne forholde meg til en fastlege som Dr. Dovland Stokke i mange år. Hun er gull fra ende til annen.

Så må jeg jo skyte inn at min nye fastlege Dr. Philip Strindberg viser seg å være en fin fastlege han også.

Totalt sett et flott legekontor med svært kompetente leger og et trivelig personale som til og med evner å ta blodprøver av min mildt sagt hysteriske tenåringsdatter med sprøyteskrekk... :-)

Oppriktig interessert

Jeg opplever Yngvild Dovland Stokke som en lege som er oppriktig interessert i sine pasienter. Hun er lydhør, kunnskapsrik, intelligent og handlekraftig. Jeg har gått hos hennes en del år og føler meg særdeles godt ivaretatt og fulgt opp. Det øvrige personalet på legekontoret er også svært kompetente og imøtekommende.

Falskt

Lege som helt enkelt inte bryr sig om sin patienter genuint, gör sin jobb och går hem. Ger ett intryck av omtanke och personligt möte, öppnar sig och verkar som hon bryr sig, stämmer inte i verkligheten. Enormt besviken och ledsen på det här legekontoret efter att ha gått där flera år och vart nöjd och känt mig trygg, obehagligt!

Trygg, snill og veldig flink

Yngvild Dovland Stokke er en fantastisk lege (jeg kommer aldri til å bytte!:). Lett å snakke med, profesjonell og trygg. Gruer meg ikke lenger til å ta celleprøve, det var unnagjort på et blunk.

Livredder

Yngvild har en kombinasjon av høy faglig dyktighet, empati og ikke minst svært gode kommunikasjonsevner. Hun tar seg tid, "ser hele deg" og ikke minst har en veldig avvæpnende personlighet. Ikke redd for å bruke humor eller dele av seg selv. Håper bare du ikke brenner deg ut og at du fortsetter å være deg selv! (Og ikke minst fastlegen min)