Yngvild Dovland Stokke

Arkaden legesenter

Autorisasjon (2006)

Yngvild Dovland Stokke er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yngvild Dovland Stokke

Yngvild er en fantastisk lege og person. Faglig kompetent, empatisk og medfølende. Hun har rett og slett vært livreddende for meg og min helse. Hun gjør så mye mer enn stillingen hennes tilsier. Det er jeg evig takknemlig for.

Kunnskapsrik og vennlig

Jeg opplever å få god faglig oppfølging. Vennlig, gir gode innspill. Svarer kjapt på e-spørsmål, og følger de opp ved neste konsultasjon.

Hun er fantastisk

Hun er rett og slett fantastisk! Hun tåler harde tilbakemeldinger, hun kan sette grenser for seg selv. Allikevel er hun nesten over grensen empatisk og engasjert. Jeg fikk et svært uventet behov for assistanse fra fastlegen og hun mer en dekket det behovet. Hun er kunnskapsrik på de fleste områder og hun vet akkurat hvordan hun skal skrive til andre instanser for å få igjennom viljen sin og pasienten sin.
Jeg stoler fult og helt på henne og deler selv det jeg trodde jeg aldri ville dele eller ha behov for å dele med henne.

De som jobber i resepsjonen/lab'n er også kunnskapsrike, flinke og hyggelige!

Den beste fastlegen jeg har hatt

Yngvild er fantastisk på alle måter. Hun dømmer aldri, er lyttende og trygg, og man føler umiddelbart at man har hennes fulle oppmerksomhet. Hun er morsom og tar seg alltid tid, og tar enhver henvendelse på største alvor. Om man ikke har behov for å komme på kontoret, svarer hun også på e-konsultasjoner veldig raskt.
Jeg har bare gode erfaringer med Yngvild, da jeg har hatt henne som fastlege i mange år, og har vært på besøk hyppig i perioder. Legekontoret øvrig har et fantastisk vennlig personale, og det er ikke rart at ventelistene et lange for å komme inn her. Takk for all hjelp - håper du er fastlegen min i mange mange år til.

En sjelden god lege!

Har flere kompliserte diagnoser og derfor et stort behov for helsetjenester. Dette innebærer hyppig kontakt med ulike avdelinger i spesialisthelsetjenesten i tillegg til fastlegetjenester. Da er Yngvild god å ha. Det hadde vært fryktelig slitsomt uten en fastlege som henne. Hun tar tak, ordner opp, er faglig svært dyktig og et medmenneske du blir glad i. Hun er helt fantastisk, på alle måter.

Det samme gjelder resten av legekontoret. Det er alltid hyggelig. Selv om hun har litt ventetid, opplever jeg alltid at dersom det er noe som haster, så ordner de opp!