Yngvild Dovland Stokke

Arkaden Legesenter Skippergata 31 0154 Oslo
Yngvild Dovland Stokke er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yngvild Dovland Stokke

Uoppmerksom og stressa

Jeg kjenner ikke igjen Yngvild i de andre beskrivelsene her i det hele tatt. Hun er surrete og vimsete. Og jeg opplever henne ikke som en som er god til å følge opp pasientene sine. Har mine mistanker om at hun har altfor mange pasienter og for liten kapasitet. Ventetiden for å få legetime er alt fra tre til fem uker.

Hver gang jeg har kommet har jeg måttet vente i opptil en time på å få kommet inn. Hun tar seg ikke tid til å lytte og gjør alt så raskt som mulig. Det hele føles som et samlebånd. Og ut ifra min observasjon er ikke pasientene inne hos henne i mer enn ti minutter av gangen.

Yngvild anbefales absolutt IKKE en lege som fastlege.

Det finnes ikke bedre fastlege

Yngvild er utvilsomt den dyktigste, mest oppmerksomme, omsorgsfulle, skarpe (hun får med seg alt) og faglig sett sterkeste legen jeg har truffet. Hun ser hver enkelt pasient og gir vedkommende følelsen av å bli sett, hørt, verdsatt og tatt godt vare på. Hun føler opp, henviser videre dersom det er nødvendig, og er like god med små og store.

I tillegg har hun flotte legesekretærer som tar godt vare på pasientene og som er gode på både blodprøver og fjerning av sting og andre ting.

Alt i alt en fantastisk fastlege med gode mennesker rundt seg :-)

Flink lege

Yngvild er en flink lege som tar seg god tid til pasientene. Jeg har dessverre ikke like positiv opplevelse med legesekretæren. Ofte tar det lang tid å komme gjennom på telefonen. Ved flere anledninger har jeg opplevd å ikke bli tatt på alvor og henvist til legevakten da det ikke finnes ledige timer. Jeg har også blitt avbrutt mens jeg har forsøkt å forklare hva som er problemet og hvorfor jeg ønsker time. Det er forståelig at det ikke alltid finnes ledige timer, men jeg mener at legesekretærens jobb er å vurdere og håndtere alle henvendelser.

Virkelig en fantastisk lege!

Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg fikk Yngvild som lege, etter at jeg nærmest ved en tilfeldighet ble flyttet over til hennes liste. Hun er den beste legen jeg noensinne har hatt! Jeg føler meg alltid i trygge hender. Hun tar seg tid, lytter og tar pasientene på alvor. Tusen takk for at du finnes, Yngvild! :)

Fantastisk Lege!

Har gått hos många läkare både i Sverige och Norge. Ingen kommer i närheten av hur fantastisk läkare Yngvild är! Enormt tacksam för att jag fått henne som läkare och kommer aldrig byta, här vill jag ha hela min familj.

Hon är proffsig, kunnig och Inger stor tillit och respekt. Alltid på gott humör, stort hjärta och humor. Takk för att du är så bra Yngvild!

Övrig personal i reception och på labb är lika bra dom! Känner mig trygg och omhändertagen hos arkadenlege.