Yngvild Dovland Stokke

Arkaden legesenter

2006

0 av 2000

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Arkaden legesenter
Arkaden Legesenter Skippergata 31 0154 Oslo
Yngvild Dovland Stokke er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yngvild Dovland Stokke

Livredder

Yngvild har en kombinasjon av høy faglig dyktighet, empati og ikke minst svært gode kommunikasjonsevner. Hun tar seg tid, "ser hele deg" og ikke minst har en veldig avvæpnende personlighet. Ikke redd for å bruke humor eller dele av seg selv. Håper bare du ikke brenner deg ut og at du fortsetter å være deg selv! (Og ikke minst fastlegen min)

Aldri tilgjengelig

Jeg byttet over til denne fastlegen etter å ha lest kommentarene her på legelisten.no. Det angrer jeg på.

Jeg har vært så heldig å få time hos Yngvild én gang i løpet av et par år. Ellers har jeg vært henvist til andre ledige leger på kontoret dersom jeg har hatt behov for lege. Min kommentar er derfor ikke først og fremst knyttet til Yngvild som lege - hun er sikkert dyktig - men til hennes tilgjengelighet for pasientene sine og legekontoret for øvrig. Det tar minst et par uke før hun har ledig time, og dersom det ikke passer, er det et par uker til neste gang igjen. Det er derfor lite kontinuitet, noe som er utfordrende særlig dersom man er i en litt vanskelig livssituasjon. Ellers tar det lang tid å komme gjennom på telefonen og damene i skranken er generelt ikke så hyggelige.

Jeg er veldig, veldig misfornøyd og anbefaler verken lege eller legesenter til noen.

Trygg og god fastlege

Jeg byttet fastlege over til Yngvild etter å ha lest tilbakemeldingene hennes her på Legelisten, og jeg er veldig fornøyd! Hun er kul, hun byr på seg selv, hun jobber hardt for å finne frem løsninger på problemer, hun er oppmerksom, støttende og faglig svært sterk.

Det hender jeg må vente litt på venterommet, men det er fordi hun bruker den tiden som trengs på pasientene sine. Det er noe med den der følelsen av å bli prioritert, sett og lyttet til. Det er verdt å vente fem minutter på venterommet for. Jeg opplever Yngvild som veldig løsningsorientert, og det er en god følelse å komme inn på legekontoret hennes og bli møtt av et smil og følelsen av å være i de beste hender. Hun lytter virkelig og er ganske skarp, for det er ikke så mye som går henne hus forbi.

Jeg kommer aldri til å bytte fastlege igjen nei :-)

Hun tar seg tid, lytter og er omsorgsfull.

Hun tar seg tid, lytter og er profesjonellt omsorgsfull . Jeg er veldig fornøyd med Dr. Dovland Stokke.

Super fastlege!

Yngvild er super! Hun lytter og forstår, hun tar seg tid, er er klok, varm og stiller opp. Hun forklarer godt, kommer med løsninger, holder håp, holder det hun lover, er rolig, viser empati, ordner opp, støtter og jeg opplever at hun strekker seg svært langt for pasientene sine.
Jeg føler meg alltid trygg på at Yngvild er der for meg når enten barna eller jeg trenger henne.
Hun har supre legesekretærer også!

Alt i alt et helt topp legesenter med en utrolig faglig sterk og kunnskapsrik fastlege med store doser medmenneskelighet!

Svært dyktig lege

Jeg og mine tre barn har hatt Yngvild Dovland Stokke som vår fastlege i fem år, og jeg mener hun uten tvil er en av de mest kunnskapsrike fastlegene man kan finne. Hun føler opp både barna mine og meg på et nivå langt over hva man kan forvente, og hun er ganske enkelt ett funn av et menneske, både faglig og personlig.

Yngvild nøler ikke med å henvise videre dersom behovet oppstår, hun bruker den tiden som er nødvendig på hver enkelt pasient og hun er faglig svært sterk. Hun lytter til det som blir sagt og får meg til å føle hun har tid og interesse for det jeg kommer med av problemstillinger.

Jeg synes Yngvild er svært dyktig både på fysiske og psykiske plager. I mitt tilfelle der jeg også sliter psykisk, er det å ha en som Yngvild som er såpass lyttende og empatisk virkelig gull verdt. Hun løser problemer, kommer med gode forslag, følger opp og er der for meg når jeg virkelig trenger det.
Yngvild oppleves som tilstede i samtalene våre, hun ser på meg under timen, lytter og tar problemene mine på alvor. Hun følger opp alle plager like godt og kimser ikke av noe.

Jeg opplever at Yngvild er en fastlege som virkelig ønsker å hjelpe pasientene sine, og jeg kan med hånden på hjertet si at hun er den beste legen jeg noen gang har hatt! Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne og kunnskapen hennes.

Tusen takk for at du er akkurat den du er Yngvild!

Erfaren, raus, helthetlig og effektiv.

Jeg leste meg opp på legelisten og fant ut at jeg ville prøve Yngvild som fastlege etter mange år med ulike vikarer og lite kontinuitet. Jeg kom inn akkurat i en periode hvor jeg trengte en lege som så hele meg og ikke bare symptomene...og med måten jeg ble møtt, både støttende, men også opptatt av å ta alle type tester så jeg fikk riktige diagnoser og riktig type oppfølging...og med teft for hva som egentlig var det jeg trengte, noe som i de fleste tilfeller er noe helt annet enn medisiner, gjorde at jeg etter ca et halvt års tid klarte bli frisk fra en ellers kronisk tilstand og få tilbake styrke, tillit og energi. Yngvild er travel, så det kan bli litt hektisk, men hun er GOD og kul og byr på seg selv og egne erfaringer, og gir motstand om hun må, og støtter deg mye i å få grep om egen situasjon og bruker mye humor underveis. Og hun kan sitt fag og er svært resultatorientert. Jeg er sjeleglad jeg har fått Yngvild som lege. Minuset er en alt for travel kalender og litt småstresset stemning i resepsjonen, legesekretæren kan bli litt streng i tonen, men det har jeg igrunnen opplevd alle steder.......Tror de hadde tjent på å minske antall pasienter..men det er nok regler som ikke de selv rår over.

Uoppmerksom og stressa

Jeg kjenner ikke igjen Yngvild i de andre beskrivelsene her i det hele tatt. Hun er surrete og vimsete. Og jeg opplever henne ikke som en som er god til å følge opp pasientene sine. Har mine mistanker om at hun har altfor mange pasienter og for liten kapasitet. Ventetiden for å få legetime er alt fra tre til fem uker.

Hver gang jeg har kommet har jeg måttet vente i opptil en time på å få kommet inn. Hun tar seg ikke tid til å lytte og gjør alt så raskt som mulig. Det hele føles som et samlebånd. Og ut ifra min observasjon er ikke pasientene inne hos henne i mer enn ti minutter av gangen.

Yngvild anbefales absolutt IKKE en lege som fastlege.

Det finnes ikke bedre fastlege

Yngvild er utvilsomt den dyktigste, mest oppmerksomme, omsorgsfulle, skarpe (hun får med seg alt) og faglig sett sterkeste legen jeg har truffet. Hun ser hver enkelt pasient og gir vedkommende følelsen av å bli sett, hørt, verdsatt og tatt godt vare på. Hun føler opp, henviser videre dersom det er nødvendig, og er like god med små og store.

I tillegg har hun flotte legesekretærer som tar godt vare på pasientene og som er gode på både blodprøver og fjerning av sting og andre ting.

Alt i alt en fantastisk fastlege med gode mennesker rundt seg :-)

Flink lege

Yngvild er en flink lege som tar seg god tid til pasientene. Jeg har dessverre ikke like positiv opplevelse med legesekretæren. Ofte tar det lang tid å komme gjennom på telefonen. Ved flere anledninger har jeg opplevd å ikke bli tatt på alvor og henvist til legevakten da det ikke finnes ledige timer. Jeg har også blitt avbrutt mens jeg har forsøkt å forklare hva som er problemet og hvorfor jeg ønsker time. Det er forståelig at det ikke alltid finnes ledige timer, men jeg mener at legesekretærens jobb er å vurdere og håndtere alle henvendelser.

Virkelig en fantastisk lege!

Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg fikk Yngvild som lege, etter at jeg nærmest ved en tilfeldighet ble flyttet over til hennes liste. Hun er den beste legen jeg noensinne har hatt! Jeg føler meg alltid i trygge hender. Hun tar seg tid, lytter og tar pasientene på alvor. Tusen takk for at du finnes, Yngvild! :)

Fantastisk Lege!

Har gått hos många läkare både i Sverige och Norge. Ingen kommer i närheten av hur fantastisk läkare Yngvild är! Enormt tacksam för att jag fått henne som läkare och kommer aldrig byta, här vill jag ha hela min familj.

Hon är proffsig, kunnig och Inger stor tillit och respekt. Alltid på gott humör, stort hjärta och humor. Takk för att du är så bra Yngvild!

Övrig personal i reception och på labb är lika bra dom! Känner mig trygg och omhändertagen hos arkadenlege.

En fantastisk lege med empati og faglig dyktighet

Jeg har hatt flere leger, men Yngvild er virkelig noe for seg selv. Hun ser mennesket og tar seg tid til deg slik at du ikke bare føler deg som en pasient på samlebånd (som jeg har opplevd hos tidligere leger). Jeg er veldig fornøyd med henne som lege. Jeg opplever også at hun er også veldig faglig dyktig som gjør meg trygg.

Det eneste tilbakemeldingen jeg har til legekontoret er at det kan være vanskelig og komme igjennom på telefonen, det er ofte opptatt - men samtidig så er det verdt det fordi jeg vil aldri bytte lege.

Super fastlege

Yngvild er en person man får tillitt til og man føler man blir sett og hørt. Man får inntrykk av at at hun er oppriktig interessert i deg. Hun er veldig empatisk og dessuten faglig dyktig. Legesekretærene er dyktige og er også veldig hyggelige. Har fått time på dagen når det har vært behov for det. Vikarene hennes har også vært veldig bra.

Lege som bryr seg og er der når vi trenger

En fantastisk lege som lytter og gir den beste støtte hver gang familien vår har helse problemer. Vi takker Yngvild for alt hun gjøre for oss hver gang vi trenger henne. Hun er vår engel!

Med innleving og autoritet

Eg har mykje å takke Yngvild for. Ho oppdaga ein kreftsjukdom så tidleg at det vart mogleg å hanskast med den, og ho har i alle samanhengar hatt eit nærvær og ein intuisjon langt utanom det vanlege. Yngvild er ei ung dame, men med stor klokskap og naturleg autoritet kombinert med sikker fagkunnskap.

Et friskt pust!

Yngvild utfordret alle mine tidligere fordommer om hva en fastlege var, hun er uformell, smiler og ler
og tar seg tid til deg. På toppen av det virker hun høyst kompetent. Slike fastleger tror jeg ikke vokser på trær. Jeg er heldig som har funnet min!

En lege som bryr seg om deg

Har hatt henne som fast lege i over 1 år. Er veldig fornøyd. Hun bryr seg mye. Hun lytter

Fantastisk fastlege!

Jeg har aldri noen gang vært borti en lege med samme kvaliteter som Yngvild.
Hun lytter, utviser sterk faglig tyngde, omsorg, empati, nysgjerrighet og virker oppriktig interessert i det jeg trenger hjelp med. Hun er svært oppmerksom og får med seg alt jeg sier, og det følges opp ved senere samtaler. Hun har bedret livssituasjonen min betraktelig.

Takket være Yngvild og hennes støtte i en vanskelig livssituasjon, er jeg nå på bedringens vei og på vei tilbake i full jobb.

Det finnes ikke bedre fastlege enn henne :-)

Forståelsesfull lege

Hele familien ble overført til Yngvill etter at Sonja, som vi hadde hatt i mange år, delte liste sin. Vi var litt bekymret, men helt uten grunn. Yngvill er flink både med liten og stor. Er det akutt kommer vi nesten alltid til på dagen. Ungene kommer alltid raskt til. Viser raskt videre til spesialister om det er nødvendig Hyggelige damer som jobber i resepsjonen og labben også 0:-)