Yngvild Dovland Stokke

Arkaden legesenter

2006

Arkaden legesenter Telefonnummer23 35 90 0023 35 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skippergata 31 0154 Oslo
Yngvild Dovland Stokke er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yngvild Dovland Stokke

Skulle ikke skrive her for det blir fort personlig

Hun er fantastisk! Jeg burde ikke skrive det for ventelisten blir vel ennå lenger. Men hun er det.
Det blir fort veldig personlig på et slikt sted ettersom jeg ikke har noen objektive målinger. Men subjektivt vil jeg vurdere henne som 1.setningen her; hun er fantastisk! Hun vet akkurat hvordan sånne sære vanskelige folk som meg skal håndteres og det har resultert i at jeg har en sterk tro på at hun vil det beste for meg! Tiltro er ikke noe jeg slenger rundt meg, den må fortjenes. Hun har drøssevis av empati og samvittighet som strekker seg litt lenger enn den burde til tider! Så for min selvpreservasjon vil jeg si husk å pass på deg selv!!
Jeg er veldig takknemlig for at du har vært der når jeg har trengt det på måter jeg ikke trodde jeg hadde behov for! Og veldig takknemlig for at du også er en som ikke gir opp!!

Super

Yngvild Stokke er en super lege. Jeg hadde et for meg pinlig problem jeg grudde meg svært til å ta opp med lege. Hun behandlet det som den naturligste sak i verden og dømte meg ikke. Det var utrolig befriende og jeg var enormt lettet da jeg gikk fra konsultasjonen.

Hun er lett å snakke med og ser deg som pasient, ikke som et kasus. Villig til å diskutere løsninger med deg og lar deg komme til orde. Kan nesten ikke tenke meg en bedre lege!

Jeg er blant dem som i dag dessverre ikke lengre har henne som lege, så jeg skal ikke uttale meg om hvordan ventetidene er nå. Men; hun er verdt å vente på!

Trygg og omsorgsfull

Oppleves som trygg og omsorgsfull. Hun er lydhør, tar seg tid til å høre på deg og tar deg på alvor. Oppleves som erfaren og kompetent.

Damene på forkontoret får poeng 10 av 10 mulige.

Anmeldelsen baseres på flere konsultasjoner.

Den beste legen noen sinne!

Jeg får ikke skrytt nok av Dr. Yngvild Dovland Stokke. Hun er trygg, omsorgsfull, varm og bryr seg oppriktig om pasientene sine. Hun har hjertet på riktig plass og vet å bruke intuisjon og erfaring i behandlingen av pasientene sine.
For ikke lenge siden fikk hun ansatt en fastlege til på legekontoret og i den anledning ble en del av Dr. Dovland Stokkes pasienter automatisk overført til den nye fastlegen. Jeg var blant de som fikk tildelt ny lege, og det var litt utfordrende å plutselig skulle forholde seg til en ny fastlege, men jeg skjønner godt at Dr. Dovland Stokke var nødt til å redusere pasientlisten sin for å kunne tilby samme gode tilstedeværelse og oppfølging av pasientene sine også fremover. Ingen er tjent med at fastlegen arbeider døgnet rundt som Dr. Dovland Stokke har gjort i flere år.
Det har vært helt fantastisk å kunne forholde meg til en fastlege som Dr. Dovland Stokke i mange år. Hun er gull fra ende til annen.

Så må jeg jo skyte inn at min nye fastlege Dr. Philip Strindberg viser seg å være en fin fastlege han også.

Totalt sett et flott legekontor med svært kompetente leger og et trivelig personale som til og med evner å ta blodprøver av min mildt sagt hysteriske tenåringsdatter med sprøyteskrekk... :-)

Oppriktig interessert

Jeg opplever Yngvild Dovland Stokke som en lege som er oppriktig interessert i sine pasienter. Hun er lydhør, kunnskapsrik, intelligent og handlekraftig. Jeg har gått hos hennes en del år og føler meg særdeles godt ivaretatt og fulgt opp. Det øvrige personalet på legekontoret er også svært kompetente og imøtekommende.