Yngvild Dovland Stokke

Arkaden legesenter

2006

Arkaden legesenter Telefonnummer23 35 90 0023 35 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skippergata 31 0154 Oslo
Yngvild Dovland Stokke er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yngvild Dovland Stokke

Den beste fastlegen jeg har hatt

Yngvild er fantastisk på alle måter. Hun dømmer aldri, er lyttende og trygg, og man føler umiddelbart at man har hennes fulle oppmerksomhet. Hun er morsom og tar seg alltid tid, og tar enhver henvendelse på største alvor. Om man ikke har behov for å komme på kontoret, svarer hun også på e-konsultasjoner veldig raskt.
Jeg har bare gode erfaringer med Yngvild, da jeg har hatt henne som fastlege i mange år, og har vært på besøk hyppig i perioder. Legekontoret øvrig har et fantastisk vennlig personale, og det er ikke rart at ventelistene et lange for å komme inn her. Takk for all hjelp - håper du er fastlegen min i mange mange år til.

En sjelden god lege!

Har flere kompliserte diagnoser og derfor et stort behov for helsetjenester. Dette innebærer hyppig kontakt med ulike avdelinger i spesialisthelsetjenesten i tillegg til fastlegetjenester. Da er Yngvild god å ha. Det hadde vært fryktelig slitsomt uten en fastlege som henne. Hun tar tak, ordner opp, er faglig svært dyktig og et medmenneske du blir glad i. Hun er helt fantastisk, på alle måter.

Det samme gjelder resten av legekontoret. Det er alltid hyggelig. Selv om hun har litt ventetid, opplever jeg alltid at dersom det er noe som haster, så ordner de opp!

Svært god for kronisk syke

Jeg har hatt Yngvild som lege i mange år, og er strålende fornøyd! Jeg er en person som i utgangspunktet ikke liker å gå til leger fordi den tidsklemma de er i gjør at man lett føler seg til bry. Med Yngvild var det aldri et problem, hun er dyktig på å koble med pasientene, ta dem på alvor og skape en avslappet atmosfære. Hun byr på seg selv og virker oppriktig interessert i pasientene sine. Rett og slett den beste legen jeg har hatt!
Kort etter at jeg fikk henne som lege, fikk jeg en kronisk sykdom, ME. Da var Yngvild gull verdt å ha. Hun sørget for at jeg fikk komme til utredning på et sykehus, slik at jeg etter hvert fikk en grundig diagnose, hun ba meg komme til henne 1 gang i måneden for oppfølging, og jeg opplevde at hun talte min sak hos NAV, slik at jeg slapp å få ytterligere stress i min situasjon eller bli henvist til tiltak som bare ville stjele min energi. Hun er derfor en lege jeg absolutt vil anbefale for alle, og ikke minst folk med kronisk sykdom.
Nå er jeg dessverre ikke på lista hennes lenger på grunn av reduksjon i antall pasienter, men jeg kan ikke understreke godt nok hvor mye det betydde for meg å ha henne som lege i den perioden av livet mitt.

Skulle ikke skrive her for det blir fort personlig

Hun er fantastisk! Jeg burde ikke skrive det for ventelisten blir vel ennå lenger. Men hun er det.
Det blir fort veldig personlig på et slikt sted ettersom jeg ikke har noen objektive målinger. Men subjektivt vil jeg vurdere henne som 1.setningen her; hun er fantastisk! Hun vet akkurat hvordan sånne sære vanskelige folk som meg skal håndteres og det har resultert i at jeg har en sterk tro på at hun vil det beste for meg! Tiltro er ikke noe jeg slenger rundt meg, den må fortjenes. Hun har drøssevis av empati og samvittighet som strekker seg litt lenger enn den burde til tider! Så for min selvpreservasjon vil jeg si husk å pass på deg selv!!
Jeg er veldig takknemlig for at du har vært der når jeg har trengt det på måter jeg ikke trodde jeg hadde behov for! Og veldig takknemlig for at du også er en som ikke gir opp!!

Super

Yngvild Stokke er en super lege. Jeg hadde et for meg pinlig problem jeg grudde meg svært til å ta opp med lege. Hun behandlet det som den naturligste sak i verden og dømte meg ikke. Det var utrolig befriende og jeg var enormt lettet da jeg gikk fra konsultasjonen.

Hun er lett å snakke med og ser deg som pasient, ikke som et kasus. Villig til å diskutere løsninger med deg og lar deg komme til orde. Kan nesten ikke tenke meg en bedre lege!

Jeg er blant dem som i dag dessverre ikke lengre har henne som lege, så jeg skal ikke uttale meg om hvordan ventetidene er nå. Men; hun er verdt å vente på!