Yngvild Dovland Stokke

Autorisasjon (2006)

Yngvild Dovland Stokke er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yngvild Dovland Stokke

Varm, omsorgsfull og empatisk

Yngvild har vært min lege i over 15 år og hun er en svært dyktig og tilstedeværende lege. Faglig sterk og kunnskapsrik og oppriktig interessert i å hjelpe deg.

Hun tar nødvendige prøver, henviser til gode spesialister og gjennomfører avtalene med varm tilstedeværelse og empati.

Hun lytter, problemløser og gjør alt for å hjelpe deg. Og jeg elsker at hun ser forbi fasaden.

Anbefales på det varmeste!

Perfekt lege!

Veldig fornøyd! Hyggelig ung dame, hun er lyttene hyggelig og ga meg gode medisiner: Jeg anbefaler henne sterkt!

Beste legen som finnes

Har hatt henne som lege lenge og hun er dyktig og lytter og ser hele mennesket! Anbefaler veldig og vil aldri ha en annen fastlege :)

Beste legen i byen!

Yngvild er en usedvanlig bra lege. Faglig dyktig og kunnskapsrik. Hun virker oppriktig interessert i pasienten og gjør alt hun kan for å komme til bunns i problemstillingene. Hun er også flink til å henvise til gode spesialister, og tar alt det kan være behov for av prøver. Yngvild er varm, omsorgsfull og empatisk, og jeg føler meg bestandig hørt, sett og respektert av henne. Anbefales på det varmeste!!! :-)

Profesjonell, kjapp og vennlig

Gjør en kjapp oppdatering idet jeg kommer inn, sjekker journalførte opplysninger, og i tillegg oppdaterer vi felles viktige momenter- dvs hva har endret seg sia sist. Dette er alltid bygget på kvalitet, jeg føler meg helt trygg over at Yngvild virkelig gjør det beste for sine pasienter.
Er lydhør for mine innspill og spørsmål. Jeg får alltid kvalifiserte svar, jeg er meget fornøyd!