Hareid Legesenter AS

Kjøpmannsgata 16 6060 Hareid

Siste vurderinger av behandlere ved Hareid Legesenter AS

Svært god lege

Lege: Nataliya Vorotnyak Overå Skrevet

Grundig og tillitsfull, har god evne til å lytte. Tar tak i ting,t.d. prøvetaking. Kommer ofte med telefoniske tilbakemeldinger.

Verdens beste fastlege!

Lege: Nataliya Vorotnyak Overå Skrevet

Både eg og mora mi har Nataliya som fastlege, og eg kjenner også mange fleire som alle utan unntak KUN har positive ting og seie. Ho er fagleg dyktig, lett og snakke med, ærleg og direkte, bryr seg om deg som pasient og er handlekraftig. Dersom du ikkje har time, men treng å snakke med ho -ringer ho til deg, og ho følgjer deg gjerne opp med telefonar både på kveldstid og i helgane. Eg kjem aldri til å bytte fastlege!

En av de beste

Lege: Nataliya Vorotnyak Overå Skrevet

Utrolig dyktig og behagelig lege. Bedre enn dette kreves ikke.

Topp fastlege!

Lege: Andreas Hunger Skrevet

Andreas Hunger kombinerer god detaljkunnskap om sjukdommar og legemidlar med ei stor breidde i den diagnostiske tilnærminga. Hunger lyttar med ope sinn på det som blir sagt av pasientane, vurderer innsiktsfullt og viser til vidare undersøking om utanforståande faglege innspel trengst. Som person er Hunger hyggeleg og høfleg, og han viser tydelege teikn på høg sosial intelligens. Omgrepet "spesialist i allmennmedisin" (som Andreas Hunger er) har reell meining i Hungers tilfelle.

Tilgang til fastlegen min inneber normalt venting i 10-14 dagar. Akkurat her er det klare forbetringsmoglegheiter. På den andre sida tingar eg vanlegvis ny legetime ein dryg månad fram i tid ved dei aller fleste konsultasjonane, så derfor opplevest det som eit lite "problem" for meg. For pasientar som berre treng legekonsultasjon få gongar i året, vil den relativt lange ventetida sjølvsagt kunne opplevest som ei betydelg ulempe.

Kommunens beste lege

Lege: Vidar Vollsæter Skrevet

Han er seriøs, dyktig og enkel å prate. Hans service er upåklagelig.