Legene Hjortaas

Søndre Torv 1 3510 Hønefoss

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Hjortaas

Imøtekommende, trygg og dyktig lege!

Lege: Berit Hjortaas Skrevet

Berit er, som flere skriver, en svært imøtekommende lege som tar seg tid til å lytte og spørre uavhengig av forsinkelser eller travle dager. Hun har nok til tider litt for mange pasienter for det blir ofte litt ventetid, men man føler seg likevel alltid ivaretatt. Lett å få time på dagen, selv om man da gjerne må beregne litt tid på venterommet.

Fantastisk lege!

Lege: Berit Hjortaas Skrevet

Berit er en blid, hyggelig og imøtekommende lege. Hun er flink til å lytte, tar seg tid selv om det er forsinkelser, sender raskt videre dersom det er behov for det og oppfølgingen er svært god! I tillegg er hun svært flink og dyktig faglig sett! Hun er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt!

Avslappende atmosfære.

Lege: Knut Fredrik Hjortaas Skrevet

Hjortaas er trygg, tillitsfull og imøtekommende.
Humoristisk.
Gir seg god tid, og ser deg som pasient.
Fikler ikke med dataen når du er på konsultasjon.
Virker faglig sterk.

Spesialist i almenmedisin. (sic!) Veldig bra, for det er den generelle faglige oversikten som er viktig. Generalister ser sammenhenger og er ikke "låst" inne i en faglig bås

Topp lege

Lege: Knut Fredrik Hjortaas Skrevet

Knut er den legen som fikk min diabetes på riktig vei, og han lytter og kommer med gode råd. Beste legen jeg har hatt, og jeg har forlatt endel av dem.

En lege som lytter.

Lege: Knut Fredrik Hjortaas Skrevet

Jeg byttet over til Hjortaas for 4 år siden fordi jeg følte at min tidligere lege ikke var særlig åpen for det jeg fortalte. Knut er en lyttende lege som legger sin ære i å løse de plagene jeg måtte ha. Jeg er svært fornøyd med han.