Berit Hjortaas

Autorisasjon (1988)

Legene Hjortaas Telefonnummer32 12 11 7332 12 11 ...
Søndre Torv 1 3510 Hønefoss
Berit Hjortaas er en av 31 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Berit Hjortaas

Imøtekommende, trygg og dyktig lege!

Berit er, som flere skriver, en svært imøtekommende lege som tar seg tid til å lytte og spørre uavhengig av forsinkelser eller travle dager. Hun har nok til tider litt for mange pasienter for det blir ofte litt ventetid, men man føler seg likevel alltid ivaretatt. Lett å få time på dagen, selv om man da gjerne må beregne litt tid på venterommet.

Fantastisk lege!

Berit er en blid, hyggelig og imøtekommende lege. Hun er flink til å lytte, tar seg tid selv om det er forsinkelser, sender raskt videre dersom det er behov for det og oppfølgingen er svært god! I tillegg er hun svært flink og dyktig faglig sett! Hun er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt!

Litt for mange pasienter?

Det er lett å få time der, men jeg har dessverre aldri opplevd å måtte vente mindre enn 30 minutter. Ofte blir jeg sittende opp mot en time etter at jeg egentlig hadde time. Ellers er hun en trivelig lege

Hyggelig

Hyggelig fast lege å komme til. Men er det sykdom som hun ikke kan klare selv på legekontoret, går det veldig lang tid før hun henviser videre. Utrolig lang tid som brukes på å "se ann", til å komme dit hen å kunne hvenvise videre. Noe som gjør at det tar veldig lang tid å kunne komme tilbake til jobb. Så dette trekke dessverre ned, på en ellers velidg hyggelig lege!!

Fantastisk bra!

Hun er blid,tar seg god tidlig å lytte til pasienten,service innstilt, generelt er jeg kjempe fornøyd!