Klinikk For Alle Vestkanten

Loddefjordveien 2 5171 Loddefjord

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Vestkanten

Meget dyktig!!

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Klaus er både dyktig og effektiv samtidig som han er veldig imøtekommende og hyggelig. Han fikset et problem som ingen andre har klart! Anbefales på det sterkeste!

Dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Han er en utrolig dyktig kiropraktor. Kunnskapsrik og flink med pasientene sine. Alltid godt humør og du føler at han tar pasientens problem på alvor. Har alltid fått god behandling hos han. Har hjulpet meg mange ganger.

Fantastisk flink behandler!

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Klaus Roberg har behandlet meg, flere av den nærmeste familien min og flere av vennene mine og jeg har bare gode ord å si om han. Hans utdannelse innen flere felt, lange erfaring, fine medmenneskelige personlighet sammen med at han er en rask og effektiv person, gjør at jeg som pasient føler meg i trygge hender. Når han gang på gang løser problemer av forskjellig art for meg og mine også kan jeg bare anbefale Klaus på det aller sterkeste. Dessverre flytter han til Østlandet og jeg kan si med hånden på hjertet at det blir ett savn for mange her vest. Lykke til videre Klaus og velkommen tilbake om du skulle savne regnet:-)

Dyktig og behagelig

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Jeg har gått til Klaus i ca 9 år. Han er dyktig og kunnskapsrik. Effektiv men tar seg også god tid når det trengs. Han er alltid blid og hyggelig.

Mirakel mann

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Kjempe flink! Anbefaler han på det sterkeste! Gått fast til han i mange år og han tar seg god tid til deg. Han vil bli dypt savnet.