Ryenstubben legekontor

Ryenstubben 3 0679 Oslo

Siste vurderinger av Ryenstubben legekontor

Fantastisk lege som ser deg som et menneske

Lege: Mette Gjessing Skrevet

Var svært heldig å bli anbefalt Mette for snart 20 år siden, selvom vi har flyttet langt ut av byen så kjører vi ned med glede for å ha en så fantastisk fastlege.

Varm og dyktig

Lege: Mette Gjessing Skrevet

Mette har nå vært min fast lege i over 10 år og kunne ikke hatt en bedre lege. Hun er både sterkt faglig dyktig samt et varmt medmenneske som både ser deg, lytter til deg og gir deg både gode råd og god veiledning.

Anbefaler henne på det sterkeste, men ingen får min plass ;)

Meget dyktig

Lege: Ingvild Garborg Skrevet

Hun går grundig til verks,er imøtekommende og effektiv.
Etter å ha hatt flere fastleger av typen arrogant/nedlatende er det en fornøyelse å gå til dr. Garborg.
Man blir både sett og hørt.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Mette Gjessing Skrevet

Mette Gjessing har vært min lege i 30 år. Hun er helt fantastisk både faglig og måten hun møter meg som pasient. Jeg har alltid hatt en opplevelse av at hun tar mine henvendelser på alvor, og legger stor vekt på å trygge meg som pasient. Dette medfører bl.a at hun gjør tester og henvisninger når dette anses som nødvendig, og når det er viktig for meg som pasient.
Jeg håper på å ha henne som lege i 30 år til, minst.
Anbefaler henne på det sterkeste, men regner med at ventelisten er lang.

ikke fornøyd

Lege: Ingvild Garborg Skrevet

Jeg var der kun en gang.Jeg har ingen grunn til å tvile på at hun er faglig dyktig.Prøver ble tatt,diagnose ble satt og jeg fikk medisin for dette.Så sånn sett var jeg fornøyd.Men jeg syntes hun virket litt nedlatende og ikke så hyggelig,så satt ikke igjen med en god følelse.Ville nok hatt problemer med å åpne meg for henne om mer personlige ting,derfor valgte jeg å bytte fastlege etter kun ett besøk,og har nå fått en fastlege jeg trives med.