Ryenstubben legekontor

Ryenstubben 3 0679 Oslo

Siste vurderinger av Ryenstubben legekontor

ikke fornøyd

Lege: Ingvild Garborg Skrevet

Jeg var der kun en gang.Jeg har ingen grunn til å tvile på at hun er faglig dyktig.Prøver ble tatt,diagnose ble satt og jeg fikk medisin for dette.Så sånn sett var jeg fornøyd.Men jeg syntes hun virket litt nedlatende og ikke så hyggelig,så satt ikke igjen med en god følelse.Ville nok hatt problemer med å åpne meg for henne om mer personlige ting,derfor valgte jeg å bytte fastlege etter kun ett besøk,og har nå fått en fastlege jeg trives med.

Må være verdens beste lege!

Lege: Mette Gjessing Skrevet

Har vært så heldig å ha Mette som fastlege mange år nå etter mange mindre heldige runder hos andre tidligere fastleger. Mette tar seg tid, tar deg på alvor, lytter og sørger for grundige utredninger ved behov. Mette er også en lege man kan prate med og som besitter mye klokskap. Varm og trygg! Jeg stoler 100 % på Mette! Om jeg hadde måttet flytte til Nord Norge, hadde jeg uten tvil fortsatt hos Mette!

Intellektuell

Lege: Mette Gjessing Skrevet

En lege som besitter stor grad av kunnskap og gode ferdigheter, godt praktisk og teoretisk anlagt. Bruker kompetansen sin meget godt!
Meget dyktig i menneskebehandling, noe som ikke er en selvfølge selv som lege.
Særs fornøyd med henne som fastlege!

Omsorgsfull

Lege: Mette Gjessing Skrevet

Mette er den beste og fineste legen av alle, hun tar seg virkelig tid til deg og er veldig nøye i jobben sin. Utrolig fornøyd med Mette som lege.

Dyktig og effektiv

Lege: Ingvild Garborg Skrevet

God fagkunnskap og veldig raskt til å ta prøver, skrive ut resepter , henvisninger og sykemeldinger hvis det trengs. Men ikke dersom det er ubegrunnet , pusher heller ikke antibiotika unødvendig. Hun er ikke en lege som diller med eller trøster pasienten. Ryddig og grei, tar jobben sin og pasienten seriøst.