Ryenstubben legekontor

Ryenstubben 3 0685 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ryenstubben legekontor

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Mobashir Aziz Skrevet

Den beste legen jeg har vært hos. Har fulgt han etter at han sluttet i Oppegård. Han bryr seg som medmenneske og er utrolig dyktig lege. Stå på vilje og stor gjennomføringsevne. God oppfølging og du føler deg virkelig sett og ikke som en av mange. Kan anbefale ham på det sterkeste og håper han aldri slutter å praktisere! Han er også fastlegen til mine to barn og er en kjempedyktig familielege! Tar seg god tid til pasientene og flink til å følge opp.

Lite interessert og avvisende

Lege: Mobashir Aziz Skrevet

Jeg fikk dr. Aziz som lege og kom til ham med flere plager, noen nye og noen jeg hadde gått med lenge (som delvis hadde blitt verre). Jeg hadde ikke gått mye til lege i fortiden. Jeg ønsket en helhetlig vurdering for å finne ut om jeg har en underliggende sykdom.

Legen hadde aldri helt tid til å høre på alt sammen, og henvisningene som han sendte til spesialister, hadde feil og mangelfull informasjon - og ble alltid avvist. Allerede fra første time fortalte han meg - uten å engang ha hørt alt jeg hadde å si - at slike "vondter" var antakelig noe man bare måtte leve med. Han hadde tydeligvis bestemt seg fra starten av at jeg ikke hadde noe seriøst som var verdt å se nærmere på, og behandlet meg deretter mer eller mindre som en hypokonder.

Kommunikasjonen med kontoret hans foregikk på SMS (slitsomt nok), og det var dårlig oppfølging. Noen ganger mottok de ikke svar på henvisningene selv om jeg hadde mottatt dem. Jeg skulle ha en telefontime med legen for å følge opp noe de skulle ha tatt hånd om flere uker tidligere, da jeg fikk beskjed om at han var borte, og jeg skulle bli kontaktet da han var tilbake. Det gikk nesten to måneder uten at jeg hørte noe. Jeg byttet fastlege.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Mette Gjessing Skrevet

Mette er omsorgsfull lege. Hun lytter godt og gir fine tilbakemeldinger. Synes det var synd å bytte lege (pga av flytting). Har vært veldig fornøyd med Mette! Anbefales!

Hyggelig men vanskelig å få time.

Lege: Mette Gjessing Skrevet

Mette er hyggelig men legekontoret i sin helhet driver useriøst. Jeg fikk aldri tak i noen på tlf og de ønsket helst komunikasjon per tekstmelding.
Jeg måtte utlevere bilde på tekstmelding og skrive sensitiv informasjon. Jeg forstår ikke at de kan drive på den måten.
Jeg byttet legekontor.

Omsorgsfull og nøye

Lege: Mobashir Aziz Skrevet

En omsorgsfull og nøye lege, han ser deg og din helse, lytter nøye og virker genuint interessert. Man føler seg trygg og ivaretatt her!