Ryenstubben legekontor

Ryenstubben 3 0679 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ryenstubben legekontor

Useriøs og uinteressert

Lege: Mobashir Aziz Skrevet

Jeg fikk Mobashir Aziz etter at min tidligere fastlege gikk av med pensjon. Jeg har flere ganger prøvd å få time
hos han etter lengre sykdom. Mobashir velger heller å ringe enn å ta meg inn for konsultasjon. Har ennå ikke lykkes med å få time hos han. Han virker veldig uinteressert og useriøs, dette er den mest uhyggelige opplevelsen jeg har hatt med en fastlege noen gang.

Kommunikasjonen med legekontoret skal forgå på SMS som man dessverre sjeldent får svar på. Har i alle år vært fornøyd med dette legekontoret, men velger nå å bytte fastlege og legekontor etter mange år.

Lite interessert og avvisende

Lege: Mobashir Aziz Skrevet

Jeg fikk dr. Aziz som lege og kom til ham med flere plager, noen nye og noen jeg hadde gått med lenge (som delvis hadde blitt verre). Jeg hadde ikke gått mye til lege i fortiden. Jeg ønsket en helhetlig vurdering for å finne ut om jeg har en underliggende sykdom.

Legen hadde aldri helt tid til å høre på alt sammen, og henvisningene som han sendte til spesialister, hadde feil og mangelfull informasjon - og ble alltid avvist. Allerede fra første time fortalte han meg - uten å engang ha hørt alt jeg hadde å si - at slike "vondter" var antakelig noe man bare måtte leve med. Han hadde tydeligvis bestemt seg fra starten av at jeg ikke hadde noe seriøst som var verdt å se nærmere på, og behandlet meg deretter mer eller mindre som en hypokonder.

Kommunikasjonen med kontoret hans foregikk på SMS (slitsomt nok), og det var dårlig oppfølging. Noen ganger mottok de ikke svar på henvisningene selv om jeg hadde mottatt dem. Jeg skulle ha en telefontime med legen for å følge opp noe de skulle ha tatt hånd om flere uker tidligere, da jeg fikk beskjed om at han var borte, og jeg skulle bli kontaktet da han var tilbake. Det gikk nesten to måneder uten at jeg hørte noe. Jeg byttet fastlege.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Mette Gjessing Skrevet

Mette er omsorgsfull lege. Hun lytter godt og gir fine tilbakemeldinger. Synes det var synd å bytte lege (pga av flytting). Har vært veldig fornøyd med Mette! Anbefales!

Hyggelig men vanskelig å få time.

Lege: Mette Gjessing Skrevet

Mette er hyggelig men legekontoret i sin helhet driver useriøst. Jeg fikk aldri tak i noen på tlf og de ønsket helst komunikasjon per tekstmelding.
Jeg måtte utlevere bilde på tekstmelding og skrive sensitiv informasjon. Jeg forstår ikke at de kan drive på den måten.
Jeg byttet legekontor.

Omsorgsfull og nøye

Lege: Mobashir Aziz Skrevet

En omsorgsfull og nøye lege, han ser deg og din helse, lytter nøye og virker genuint interessert. Man føler seg trygg og ivaretatt her!