Mette Gjessing

Oppsalstubben 3 0685 Oslo
Mette Gjessing er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mette Gjessing

Uovertruffen

Alltid positiv og hjelpsom. Ufattelig dyktig og en føler seg respektert. Både jeg og de to jentene mine har henne som fastlege. Hadde ikke byttet om vi så måtte flyttet til andre siden av byen. Tar seg tid, raskt ledige timer og også en fantastisk legesekretær. Ikke rart listen alltid er full!

God på kommunikasjon

Mette er familiens lege, og det er vi glade for. Snakker godt med både voksne og barn, også om vanskelige ting, som spiseforstyrrelser. Klok dame!

Mette ser deg, lytter og tar deg på alvor. Er direkte og effektiv uten at man føler seg til bry eller at hun ikke har tid til deg. Kunnskapsrik.

Varm, pålitlig og engasjert

Hadde hørt at hun skulle være veldig grei. Ventet i to år før det ble ledig plass. Er kjempefornøyd

Jeg er privilegert

Dr Mette er familiens fastlege og har vært det i tolv år. Hun har fulgt oss alle gjennom små sykdommer, store alvorlige sykdommer og graviditeter. Hun er genuint opptatt av pasientens ve og vel og jobber til det ytterste for at ens helse og rettigheter blir ivaretatt. En varm og flott kvinne! Jeg er så takknemlig for å stå på hennes liste.

Det kan være vanskelig å komme igjennom på telefonen, men med sms mulighet til sekretæren på kontoret går det fortere nå