Mette Gjessing

Ryenstubben legekontor
Ryenstubben 3 0679 Oslo
Mette Gjessing er en av 533 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mette Gjessing

Må være verdens beste lege!

Har vært så heldig å ha Mette som fastlege mange år nå etter mange mindre heldige runder hos andre tidligere fastleger. Mette tar seg tid, tar deg på alvor, lytter og sørger for grundige utredninger ved behov. Mette er også en lege man kan prate med og som besitter mye klokskap. Varm og trygg! Jeg stoler 100 % på Mette! Om jeg hadde måttet flytte til Nord Norge, hadde jeg uten tvil fortsatt hos Mette!

Intellektuell

En lege som besitter stor grad av kunnskap og gode ferdigheter, godt praktisk og teoretisk anlagt. Bruker kompetansen sin meget godt!
Meget dyktig i menneskebehandling, noe som ikke er en selvfølge selv som lege.
Særs fornøyd med henne som fastlege!

Omsorgsfull

Mette er den beste og fineste legen av alle, hun tar seg virkelig tid til deg og er veldig nøye i jobben sin. Utrolig fornøyd med Mette som lege.

Fantastisk

Så enig med alt som er skrevet om Mette. Hun har alltid tid og er opptatt av pasientens ve og vel- :)

Uovertruffen

Alltid positiv og hjelpsom. Ufattelig dyktig og en føler seg respektert. Både jeg og de to jentene mine har henne som fastlege. Hadde ikke byttet om vi så måtte flyttet til andre siden av byen. Tar seg tid, raskt ledige timer og også en fantastisk legesekretær. Ikke rart listen alltid er full!