Mette Gjessing

Ryenstubben legekontor

1987

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Ryenstubben legekontor
Ryenstubben 3 0685 Oslo
Tlf: 23 12 51 51 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mette Gjessing er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mette Gjessing

Fantastisk

Så enig med alt som er skrevet om Mette. Hun har alltid tid og er opptatt av pasientens ve og vel- :)

Uovertruffen

Alltid positiv og hjelpsom. Ufattelig dyktig og en føler seg respektert. Både jeg og de to jentene mine har henne som fastlege. Hadde ikke byttet om vi så måtte flyttet til andre siden av byen. Tar seg tid, raskt ledige timer og også en fantastisk legesekretær. Ikke rart listen alltid er full!

God på kommunikasjon

Mette er familiens lege, og det er vi glade for. Snakker godt med både voksne og barn, også om vanskelige ting, som spiseforstyrrelser. Klok dame!

Mette ser deg, lytter og tar deg på alvor. Er direkte og effektiv uten at man føler seg til bry eller at hun ikke har tid til deg. Kunnskapsrik.

Varm, pålitlig og engasjert

Hadde hørt at hun skulle være veldig grei. Ventet i to år før det ble ledig plass. Er kjempefornøyd

Jeg er privilegert

Dr Mette er familiens fastlege og har vært det i tolv år. Hun har fulgt oss alle gjennom små sykdommer, store alvorlige sykdommer og graviditeter. Hun er genuint opptatt av pasientens ve og vel og jobber til det ytterste for at ens helse og rettigheter blir ivaretatt. En varm og flott kvinne! Jeg er så takknemlig for å stå på hennes liste.

Det kan være vanskelig å komme igjennom på telefonen, men med sms mulighet til sekretæren på kontoret går det fortere nå

Utrolig dyktig og sympatisk lege

Denne legen er helt fantastisk! Utrolig sympatisk og dyktig. Hun bryr seg virkelig om deg og du kan se at hun mener det når hun gir deg en klapp på skulderen. Hun strekker seg langt i å hjelpe deg, og ikke minst følge opp. Jeg fikk til og med tilbud om å ringe henne privat dersom det skulle være noe som var kritisk.

Kjempebra lege

Får alltid time relativt fort. Rolig og sympatisk.
Alltid forståelsesfull.

Den bästa läkaren jag haft

har haft Mette i många år och skulle aldrig byta lege. hon tar sig god tid och behandlar dig personligt. hon tar alla "problem" du har på allvar. hon är god med barn och mina barn känner sig trygga med henne. älskar även Ellen som jobbar där. blir alltid gott mottagen.
Rekomenderar oppsalstubben legekontor varmt.

En lege som følger opp

Super lege som tar tak i problemer og gir seg ikke før hun har forsøkt det meste. Jeg hadde vært syk i mange år og hatt en annen lege som løste alt med gale piller, da jeg kom til henne kom jeg meg ut i jobb igjen ved hennes hjelp. Helt utrolig lege

Verdens beste lege, gull verdt!

Jeg trodde ikke det fantes så flotte fastleger, og jeg føler meg privilegert som står på hennes liste. Hun er 100% til stede hver gang jeg er der, tar meg på alvor, selv om jeg vet hun har det travelt gir hun aldri uttrykk for å ha dårlig tid når jeg er der. Hun forklarer ting på en lettfattelig måte og roer meg ned om det er noe jeg er bekymret for.
Jeg skal flytte temmelig mange mil for å bytte ut henne. Anbefales av hele meg!

Timebestilling ble mye lettere med sms, men det kan kanskje fremdeles bli bedre.

Veldig flink lege som lytter til deg og bryr seg om deg. Kommer nok til å beholde henne selv om jeg skulle flytte fra Oppsal.

Bare synd at det er så vanskelig å få bestilt time. Burde være mulig å bestille time via nett for oss litt yngre hvert fall. Eller sørge for et sentralbord hvor man kan legge igjen beskjed om at man trenger en time, så slipper man å sitte så lenge på telefon for å vente på svar.

Uvurdelig støtte

Mette Gjessing var fastlegen min gjennom flere slitsomme svangerskap. Hun ga meg trygghet, støtte og den kunnskapen jeg trengte. Jeg klarer ikke å beskrive hvor viktig hun var for meg i denne perioden. Skulle gjerne ha beholdt henne som fastlege til hele familien, men grunnet flytting fra Oppsal valgte vi å bytte. Det er ikke lett å finne noen som kan gjenvinne den tillitten vi hadde til henne.

Jeg har hatt Mette i noen år nå, og kunne ikke bedt om en bedre lege.
Jeg har flyttet fra Oppsal, men kommer aldri til å bytte lege før jeg MÅ.
Hun har hjulpet meg med alt, er utrolig forståelsesfull og snill. en herlig dame.
en så god og flink lege skal du lete lenge etter.

Bedre fastlege får du ikke!

Har hatt Mette Gjessing som fastlege i mange år,og til tross for at jeg har flyttet et godt stykke unna vil jeg ikke bytte henne ut.Hun tar deg seriøst,er lett og prate med og er faglig oppdatert. Absolutt den beste legen en kan få :)

Best!

Bedre lege enn Mette Gjessing får man ikke i dette landet! Alt det de andre her sier stemmer!

Vi har flyttet fra Oppsal men bytter henne ikke ut før avstanden gjør det umulig å gå til henne.

Helt topp

Dyktig lege som tar deg på alvor. Føler meg alltid velkommen! Har flyttet et stykke unna, men ikke aktuelt å bytte fastlege.

Super lege

Som student anbefales man å bytte fastlege, men i samråd med Mette gjensidig, besluttet vi tidlig at jeg ikke trengte dette, noe jeg er overlykkelig for. Hun er en lege man kan stole på at man får hjelp av, uansett, og hun er der 110% for pasientene. Ingen over, ingen ved siden.

En fantastisk lege

Mette Gjessing er alltid tilstedeværende og oppdatert før en time. Hun tar seg tid, er forståelsesfull, og faglig oppdatert. Annbefales på det varmeste.

Dyktig og tilstede i konsultasjonen

Gir både gode faglige råd og hjelp, omsorg, støtte og respekt.