Med. Vest Legesenter

Baker Østbys vei 26 1351 Rud

Siste vurderinger av behandlere ved Med. Vest Legesenter

Oppfølgingen er fantastisk

Lege: Benedicte Westlund Wardemann Skrevet

Legen tar seg god tid, er grundig, følger alltid opp og er imøtekommende. Eneste stedet jeg har følt meg sett og hørt av 6 forskjellige fastleger de siste årene. Helt fantastisk!

Helt topp

Lege: Benedicte Westlund Wardemann Skrevet

Flink, imøtekommende, flink til å lytte. Hat empati og sympati. Tar grep med en gang. Topp lege. Høyeste skår.

Beste lege

Lege: Benedicte Westlund Wardemann Skrevet

Flink med pasienter. Lytter til problemene dine og bryr seg. Benedicte kan det hun gjør. Jeg stor trives med henne som min fastlege.

Lone er en fantastisk lege!

Lege: Lone Eriksdatter Wilberg Skrevet

Vi har i over to års tid brukt Lone som fastlege for vår nå 3 år gamle sønn, og har nå endelig fått byttet til Lone nå som hun har fått sin egen fastlegehjemmel på Vest Helse i Bærum

Lone er utrolig koselig og behagelig lege. Hun er utrolig flink med barn, og har en helt unik evne til å inkludere gutten vår i konsultasjonen som gjør at barnet virkelig føler seg sett og ikke minst hørt. I tillegg er hun veldig faglig dyktig og det virker som hun virkelig stortrives med jobben sin.

Gutten vår gleder seg til timene hos Lone og kan snakke om hvor koselig det er der i flere dager etter timen.

Jeg kan ikke fullrose Lone nok, og gir terningkast 6 til denne vidunderlige legen.

Veldig hyggelig

Lege: Lone Eriksdatter Wilberg Skrevet

Absolutt en utrolig hyggelig dame som spør mye og som virkelig setter av tid! Hun spør masse og er interessert i deg som person og hva du har på hjertet!