Hobøl Legekontor

Veigård 1 1823 Knapstad

Siste vurderinger av Hobøl Legekontor

Gedde

Lege: Ulf Erik Gedde Skrevet

Gedde er en god lytter. Han har gode kunnskaper, og han gjør tiltak som er nødvendig i hvert enkelt tilfelle.

Sender deg raskt videre til spesialist

Lege: Einar Wettre Unsvåg Skrevet

Har hatt flere forskjellige lidelser som det er greit nå få vurdert av spesialist. Har lett fått gehør for å bli sendt videre til spesialist, og er godt fornøyd med han som fast/allmennlege. Vært hos han siden 2002, og har ingen negative anmerkninger selv med flere veldig forskjellige diagnoser.

Veldig dårlig lege!!!!

Lege: Einar Wettre Unsvåg Skrevet

Jeg skriver dette her for min mor.

Han er den verste fastlege jeg har sett, han er ikke hyggelig og heller ikke flink til å lytte på pasient.

Min mor har problemer med angst osv, hun ble veldig lei seg hver gang hun er hos han. Han snakker veldig dårlig til henne og liker å minne henne på hver gang hun har time hos han at hun snakket VELDIG dårlig norsk.

Hva slags fatslege er dette her?

Anbefales IKKE denne fastlegen...

Lytter, trygg og gjør det lille ekstra

Lege: Ulf Erik Gedde Skrevet

Fått testet han på ordinære småplager og de mer sensitive som psykiske plager. Han håndterer alt likt. Han lytter ordentlig, er rolig, behagelig, grundig og haster ikke. Tar den lille ekstra tiden til å spørre hvordan det går. Føler meg godt ivaretatt. En god lege å ha!

Verdens beste lege

Lege: Einar Wettre Unsvåg Skrevet

Anbefaler dr Unsvåg på det varmeste. Han er nøye og ordentlig, tar seg god tid med deg som pasient. Følger deg godt opp.
Måtte dessverre bytte fastlege pga flytting og lang reisevei.