Hobøl Legekontor

Veigård 1 1823 Knapstad

Siste vurderinger av behandlere ved Hobøl Legekontor

En fantastisk lege

Lege: Einar Wettre Unsvåg Skrevet

Einar er en lege som bryr seg, og som virkelig tar seg god tid til pasienten. Dette er et viktig aspekt, noe som gjør jeg veldig komfortabel. Hele min familie har Einar som fastlege, og vi er alle veldig fornøyd.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Kristin Sundsvold Selmer Skrevet

Har igjennom 34 år hatt fire ulike fastleger og Kristin er helt klart den beste av disse. Hun er lyttende og har forståelse for problemstillingene mine, samt at hun var den som fikk hjulene i gang da jeg for tre år siden ble henvist videre i systemet. Da var hun vikar for min ordinære fastlege. Er så glad for at hun ble min fastlege og vil aldri bytte henne ut.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Einar Wettre Unsvåg Skrevet

Meget flink til å ballangsere sykdomstilfelle. Ved å spørre sette konklusjoner og begrunne de. Planen videre føles ikke som en tilfeldig plan, men en plan med mening og mål.

Flink, trygg og hyggelig

Lege: Kristin Sundsvold Selmer Skrevet

Hun tar bekymringene dine på alvor. Hun tar seg alltid god tid til deg og er alltid veldig hyggelig.

Trygg og kunnskaps rik

Lege: Einar Wettre Unsvåg Skrevet

Jeg syntes han er en veldig hyggelig lege som lytter å prøver og finne løsninger.
Føler meg i vare tatt og stoler på hans kunnskap i lege yrket. Vi har hatt han som fast lege i mange år og er meget fornøyd;)