Einar Wettre Unsvåg

Hobøl Legekontor Mann, 54 år

Autorisert1991
Ledige plasser 261 av 1600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Hobøl Legekontor

Veigård 1 1823 Knapstad
Einar Wettre Unsvåg er en av 5 fastleger i Hobøl

Siste vurderinger av Einar Wettre Unsvåg

Nesten ubrukelig!

Har vært pasient hos han endel år nå, og noe bra har han vel gjort.
Men, han er altfor glad i sin egen stemme isteden for å faktisk lytte.
Så skal man ha han som lege, bør man kjappe seg...så du faktisk rekker å si det du kom for.
Han er flink med standardprøver, men ukomplette undersøkelser så sammenhengen blir uteblivende ,gjentar seg nesten hver gang.
Å snakke han imot må man derimot være litt varsom med, for han håndterer dette på en dårlig måte dessverre.
Måtte finne veien til Volvat medisinske senter, for å få en lege som satt ting i sammenheng, og ikke tok kun 1 ting av gangen.
Noen ganger har ikke pasienten tid til denne fastlegen.

Ubrukelig

Må si ubrukelig. Datteren min var hos han 2 ganger etter dager m feber. Han tok ingen urinprøve selv om vi hadde m epikrise hvor det var beskrevet at hun var operert for trange urinveier.
For min egendel må jeg si ubrukelig. Her må man stå på kravene om man har en ide for forbedring. Si hva du må ha av medisiner og undersøkelser, og vær kjapp( når han kommer til ordet slipper du ikke til igjen. Her må pasienten være ressurssterk.

Suveren fastlege!

At Hobøl får beholde en så dyktig lege er fantastisk!
Har nå hatt ham som fastlege siden 1995 og har intet å utsette på hans fagkunnskap.
Han lytter til pasientene og gjør ingen ting "halvveis".
Anbefaler gjerne Einar Wettre Unsvåg til alle venner!

Veldig god lege

Hører på det du har og si, får følelsen av at han vil hjelpe og finne ut av problemene. Tar heller for mange prøver enn for få. Veldig flink!

Veldig god lege!

Han er den beste legen jeg har hatt! Jeg hadde han lenge etter jeg flyttet, men etterhvert ble 1 time reise hver vei litt for langt.