Sentrum Legesenter Moss

Dronningens gate 17 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter Moss

Følte meg latterlig gjort

Lege: Isbah Khan Skrevet

Hun lo av meg og himlet med øynene gjentatte ganger… gikk derfra og følte meg dårlig. Var veldig lite forståelsesfull. Kommer til å bytte lege tror jeg

Effektiv hvis du selv vet hva du trenger

Lege: Isbah Khan Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i et år og opplever at hun er flink til å henvise videre og ta blodprøver, MEN hun er veldig dårlig til å følge opp. Hun setter seg ikke inn i helsen din og vil bli ferdig med timene så fort som mulig. Dersom du har et komplekst sykdomsbilde så klarer hun ikke å se hvordan de forskjellige sykdommene påvirker hverandre.

Man får ikke inntrykk av at hun bryr seg eller er interessert i ditt velvære. Hun er ikke interessert i å bli kjent med deg heller. Hun leser seg ikke opp på epikriser eller lignende før timen og du må huske alt selv. Hvis du trenger dokumentasjon så må du fortelle selv hva du trenger at hun skal skrive.

Føler meg ikke særlig ivaretatt av henne som lege, men hvis du er veldig tydelig på nøyaktig hva du trenger så gjør hun det, ikke for å hjelpe deg, men for å få fortgang i timen.

Er heller ikke mulig å bestille dobbeltime så dersom du har mye du trenger hjelp med vil du ikke få hjelp med alt. Hun kaster deg ut av kontoret når timen er over og du må bestille ny time. Vanlig vente tid er over 1uke.

Super fastlege med dårlig tid

Lege: Omar Nasim Skrevet

Omar er en super fastlege. Han hører og tar seg tid. Kunnskapsrik og nøye.
Siden han tar seg god tid til hver pasient blir han litt sen hver dag. Noen ganger mer enn andre.

Fantastisk lege

Lege: Isbah Khan Skrevet

Tar pasienter på en seriøs måte beste legen jeg har møtt veldig fornøyd bli og hyggelig Forståelsesfull og grundig 🌹😊

My Health and Safety

Lege: Isbah Khan Skrevet

The practice rarely answers the telephone, the website link from Helse Norge isn’t actually available.
The answer phone message is so quick I couldn’t understand or hear the message.
Charged for a consultation I did receive and charged for a telephone assessment and no response regarding my medical history on Helse Norge or from the doctor regarding test's.
They seem pushed perhaps need more doctors, funding and administrative support. Who regulates the health industry?