Sentrum Legesenter Moss

Dronningens gate 17 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter Moss

ikke interessert

Lege: Isbah Khan Skrevet

Hadde Isbah Khan flere år som min fastlege men dessverre jeg må bytte henne til en annen fastlege på grunn av mangel på profesjonalitet og kommunikasjon.
Vanskelig å få time og når du får det må vente i resepsjonen lenge. Ingen bryr seg hvis du er alvorlig syk eller med barn. Fastlege er ikke veldig interessert hva du snakker med henne om og ofte har ikke tid for å høre din klager om sykdom.

Damer i resepsjonen er snille.

Meget proff og kunnskapsrik lege

Lege: Omar Nasim Skrevet

Omar Nasim er en nytenkende fastlege med mye kunnskap. Han er nøye samtidig effektiv.
Han er en meget profesjonell lege som ser etter muligheter for sine pasienter.

Det er mye kunnskap hos Omar som mange kan ta lærdom av.

Omar og helsesekretærene hos sentrum legesenter er meget imøtekommende og proffe!

Flink teknisk, men mangler mye forståelse.

Lege: Isbah Khan Skrevet

Teknisk dyktig, men dårlig mellommenneskelig forståelse.
Gir ikke inntrykk av å ha hverken kunnskap eller interesse for kompleks problematikk.

Styr unna

Lege: Isbah Khan Skrevet

Jeg har hatt Isbah Khan som fastlege siden september 2021. Jeg har ikke hatt behov for å gå til henne før nylig (juni 2023), da jeg skulle ta celleprøve. Hun tilbyr ikke bestilling av time på nett, og jeg ringte telefonen til skranken hver dag en uke før jeg endelig kom gjennom for å bestille time.

Da jeg kom til første time for å ta celleprøven var hun ikke interessert i å lytte til meg, og mine bekymringer rundt voldsomme smerter ved menstruasjon ble latterliggjort med svar om at "det har jo alle". Da jeg skulle ta celleprøver fikk jeg en blødning, som i følge henne ikke var menstruasjon. Hun sa at det ikke så bra ut, og at jeg kanskje burde henvises videre til gynekolog. Så forlot hun rommet og kom ikke tilbake. Jeg er ikke henvist til gynekolog, har fremdeles ikke fått svar på celleprøven.

Nå har jeg heldigvis ikke hatt behov for å møte mange leger, men et så lite empatisk menneske og uprofesjonell fagperson har jeg aldri møtt før.

Styr unna legen og legesenteret.

Veldig godt førsteinntrykk

Lege: Isbah Khan Skrevet

Min nye fastlege innfridde til de grader. Har ikke opplevd noe lignende tidligere. Blir spennende å se i fortsettelsen. Enn så langt er førsteinntrykket positivt.