Sentrum Legesenter Moss

Sentrum Legesenter Moss 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter Moss

Vanskelig tilgjengelig

Lege: Isbah Khan Skrevet

Tar sjelden telefonen, og nettsiden fungerer ikke. Umulig å få snakke m legen i tlf, til tross for at det blir opplest som mulig. Henvisninger videre tar unødvendig lang tid fordi det må gjøres ved legetime og ventetiden for legetime er ca 3 uker. Fullstendig håpløst

Omtenksom og hjelpsom fastlege

Lege: Isbah Khan Skrevet

Jeg har nå hatt Isbah Khan som fastlege i ett års tid og er meget fornøyd. Hun tar seg god tid til å sette seg inn i symptomer og forløp og jeg opplever god oppfølging også etter legebesøk.

Best Doctor

Lege: Omar Nasim Skrevet

Dr. omar nasim is extremely professional and knowledgeable.He's very understanding and listen to your concerns.He takes time with the patient to help them with their health issues! I HIGHLY recommend him to anyone looking for a best Doctor.

Kortfattet og nedlatende

Lege: Isbah Khan Skrevet

Har hatt Isbah Khan som lege i et par år og har nå møtt henne for første gang. Inntrykket jeg sitter igjen med er at dette er en lege som verdsetter effektivitet og fortgang i legetimene, mer enn hun prioriterer pasientens behov. Effektiv og punktlig i arbeidet sitt, men på bekostning av pasientenes velvære. En legetime på 5 minutter for at hun skal være à jour med arbeidet sitt, er ikke godt nok. I forbindelse med mine helseproblemer, ble jeg møtt på en nedlatende måte. Mine spørsmål om helsen min ble avvist, da hun ikke hadde mer tid igjen- og jeg ble vist ut av legekontoret uten noen svar. Unødvendig, da disse spørsmålene kunne sikkert blitt besvart på under 1 minutt, om det var noen interesse for det. Isbah Khan er sikkert en faglig dyktig lege, men alt for stresset. Burde håndtere færre pasienter, da pasienter og legen selv straks hadde fått bedre trivsel. Personlig, kommer jeg til å bytte lege med en gang. Hennes vikarer var betydelig mer imøtekommende og dyktigere på pasienthåndtering.

Veldig fornøyd

Lege: Omar Nasim Skrevet

Veldig fornøyd med Omar. Jeg har flyttet min forlovede over på hans legeliste også.

Han tar henvendelser seriøst, gir konkrete tilbakemeldinger og er alltid tydelig på fremdriftsplanen nå og fremover. Svarer alltid så godt og ærlig han kan på spørsmål, og hvis han mot formodning ikke har svaret setter han seg inn i saken og undersøker nærmere. Holder ikke tilbake med å henvise til tester/spesialister ved behov og snur de steinene han kan for å løse problemstillingen.

Det hender det er litt ventetid, men dette er en naturlig konsekvens av at pasienter med akutte behov kan dukke opp samme dag og forskyve avtalene. Han er flink, men kan ikke trylle :) Jeg anser det som positivt at man har denne muligheten.