Tyristrand Legekontor AS

Vikersundveien 226 3533 Tyristrand

Siste vurderinger av behandlere ved Tyristrand Legekontor AS

Meget dyktig lege

Lege: Andreas Hjortland Skrevet

Jeg har hatt Andreas som fastlege i flere år, og han er alltid like imøtekommende. Han tar pasienten på alvor, er en aktiv lytter, og tar alltid en ekstra sjekk hvis han er usikker. Opptrer like profesjonell medisinsk som kognitivt. Fungerer like godt som samtalepartner, som allmennlege. Jeg har personlig brukt to år på å bytte til ny fastlege da jeg ikke lenger er bosatt i Ringerike, da jeg har vært så fornøyd.

Trygg og kunskapsrik

Lege: Magnus Hope Barth Skrevet

Magnus Hope Barth er en dyktig og svært imøtekommende lege som møter deg på en dyktig, profesjonell og faglig måte. Han er trygg og har stort fokus på deg som pasient. Jeg føler meg svært godt ivaretatt og anbefaler han på det varmeste.

Fantastisk fastlege

Lege: Andreas Hjortland Skrevet

Etter å ha unngått å gå til fastlegen i 7/8 år måtte jeg krype til kors men byttet heldigvis fastlege og kom til Andreas. Du verden for en positiv opplevelse. Han er virkelig pasientens beste venn. En fantastisk lege både faglig og menneskelig.

Tar deg på alvor

Lege: Andreas Hjortland Skrevet

Er superfornøyd og kommer aldri til å bytte. En lege som tar deg på alvor, lytter aktivt, og som ikke dømmer eller snakker ned til pasientene. Opplever at han er genuint engasjert og følger nøye opp!

Dyktig og medmenneskelig

Lege: Andreas Hjortland Skrevet

Fantastisk lege, som hører på deg og tar deg på alvor. Får veldig god oppfølging , og blir godt ivaretatt.
Jeg har ikke hatt han som fastlege så lenge ennå, men føler jeg endelig har funnet "min" lege. Virkelig dyktig og er løsningsorientert. Veldig fornøyd !