Tyristrand Legekontor AS

Vikersundveien 226 3533 Tyristrand

Siste vurderinger av behandlere ved Tyristrand Legekontor AS

Anbefales på det sterkeste

Lege: Magnus Hope Barth Skrevet

Etter å ha blitt feildiagnosert i 2 år hos min gamle fastlege som heldigvis ble pensjonert fikk jeg ny fastlege som ikke gjorde saken bedre.
Man har da lett for å komme i en situasjon hvor man aksepterer at sånn er det og ikke noe å gjøre med det. Ble anbefalt å bytte til Magnus Hope Barth. Må innrømme at jeg var litt skeptisk til å bytte til en ung fastlege med autorisasjon fra 2016, men jeg kunne ikke tatt mer feil. Ble møtt av en meget seriøs lege som har inngående kunnskap om sitt yrke. Etter 3 uker var jeg "frisk" takket være ny medisinering. Anbefales på det sterkeste. På Tyristrand Legekontor blir du møtt av profesjonelle og hyggelige medarbeidere fra du kommer inn døren.

Kunnskapsrik og interessert

Lege: Andreas Hjortland Skrevet

Jeg har hatt Andreas som fastlege i en del år etter at jeg flyttet til kommunen. Han tar den minste ting med alvor og er interessert i å finne ut hva som er problemer, om det er å henvise til MR eller annen spesialist. Noe av det som er flott med Andreas er at han har øyekontakt under samtale, og skrive litt innimellom. Veldig kunnskapsrik og serviceinnstilt.

Meget dyktig lege

Lege: Andreas Hjortland Skrevet

Jeg har hatt Andreas som fastlege i flere år, og han er alltid like imøtekommende. Han tar pasienten på alvor, er en aktiv lytter, og tar alltid en ekstra sjekk hvis han er usikker. Opptrer like profesjonell medisinsk som kognitivt. Fungerer like godt som samtalepartner, som allmennlege. Jeg har personlig brukt to år på å bytte til ny fastlege da jeg ikke lenger er bosatt i Ringerike, da jeg har vært så fornøyd.

Trygg og kunskapsrik

Lege: Magnus Hope Barth Skrevet

Magnus Hope Barth er en dyktig og svært imøtekommende lege som møter deg på en dyktig, profesjonell og faglig måte. Han er trygg og har stort fokus på deg som pasient. Jeg føler meg svært godt ivaretatt og anbefaler han på det varmeste.

Fantastisk fastlege

Lege: Andreas Hjortland Skrevet

Etter å ha unngått å gå til fastlegen i 7/8 år måtte jeg krype til kors men byttet heldigvis fastlege og kom til Andreas. Du verden for en positiv opplevelse. Han er virkelig pasientens beste venn. En fantastisk lege både faglig og menneskelig.