Nimo-klinikken

Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen

Siste vurderinger av Nimo-klinikken

Arrogant

Lege: Nina Willumsen Skrevet

Jeg har vært hos Dr. Nina Willumsen. Måtte vente i ca. 40 minutter på å komme inn, fikk ingen beskjed fra resepsjonen om at det var litt forsinkelse. Jeg møtte en svært lite hyggelig lege som var arrogant og lite empatisk. Jeg prøvde å stille noen spørsmål, men ble møtt med en veldig negativ holdning. Jeg fikk en del frekke spørsmål tilbake og opplevde noen veldig spesielle uttalelser. Var helt i sjokktilstand da jeg satt på legekontoret, og tårene trillet etter legebesøket. Jeg forventer som pasient å bli tatt i mot på en ordentlig måte når jeg er hos legen, og spesielt når man betaler en svært høy pris hos en privatlege. Dette holder ikke mål. Anbefaler ingen å gå til Dr. Willumsen.

Fantastisk!

Lege: Sunniva Hochnowski Skrevet

Jeg kan trygt anbefale dr Hochnowski! Hun fremstår trygg, profesjonell og kunnskapsrik. Jeg følte meg ivaretatt fra øyeblikket hun hentet meg på venterommet og måten hun fører samtalen med en lett tone burde være til inspirasjon for alle leger. Hun er lett å åpne seg for og virker oppriktig interessert i pasienten. Jeg har tidligere vært utsatt for smertefulle opplevelser hos andre gynekologer. Hun var ekstra forsiktig, forklarte hele tiden hva hun skulle og spurte om det gikk bra. Undersøkelsen gikk raskt og hun er svært effektiv. Jeg fikk svar på prøvene etter få dager og fikk god behandling. Hun ringte meg til og med etter en stund for å følge opp og for å sjekke om behandlingen hadde virket. Full pott for denne legen!

Bra resultat av brystoperasjon.

Lege: Morten H Haug Skrevet

Etter å ha vurdert brystoperasjon lenge, tok jeg motet til meg og bestilte time til konsultasjon. Dr. Morten ga meg gode råd for at resultatet skulle bli sånn jeg ønsket.
Jeg var veldig nervøs på operasjonsdagen, men ting gikk veldig bra og jeg ble tatt godt vare på. Det var god oppfølging etter operasjonen, og var det noe jeg lurte på så var det bare å spørre.
Er veldig fornøyd med resultatet og at jeg ikke er flatbrystet lenger.

Behagelig lege

Lege: Sunniva Hochnowski Skrevet

Jeg har brukt Sunniva som min gynekolog i flere år. Går aldri til noen andre for underlivsundersøkelse! Hun er behagelig, flink og det gjør ikke vondt! Lokalene til klinikken er kjempefreshe. Kontorpersonalet er hyggelige. De har kort ventetid og online-booking sånn at man kan se når det er ledig time - stort pluss!

Flink, bred erfaring, kunnskapsrik

Lege: Morten H Haug Skrevet

jeg er utrolig fornøyd med Morten og kan med hånda på hjertet anbefale han. Jeg ble anbefalt han via venner og angrer ikke et sekund. Jeg hadde operert nesen min to ganger via offentlig sykehus pga. nesetetthet. De raserte nesen min, slik at nesen min etter årene bare utviklet seg til å bli skeiv. Trodde aldri at noen skulle klare å rette den opp. Men Morten gjør mirakler og jeg er superfornøyd med nesen min. Han var lett å nå før og etter operasjon, noe som ga meg en trygghet. Morten har lang erfaring, og det SYNES!