Nimo-klinikken

Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen

Siste vurderinger av Nimo-klinikken

Flink, bred erfaring, kunnskapsrik

Lege: Morten H Haug Skrevet

jeg er utrolig fornøyd med Morten og kan med hånda på hjertet anbefale han. Jeg ble anbefalt han via venner og angrer ikke et sekund. Jeg hadde operert nesen min to ganger via offentlig sykehus pga. nesetetthet. De raserte nesen min, slik at nesen min etter årene bare utviklet seg til å bli skeiv. Trodde aldri at noen skulle klare å rette den opp. Men Morten gjør mirakler og jeg er superfornøyd med nesen min. Han var lett å nå før og etter operasjon, noe som ga meg en trygghet. Morten har lang erfaring, og det SYNES!

Kjempefornøyd!!

Lege: Morten H Haug Skrevet

Jeg fikk utført neseoperasjon hos dr. Haug i 2017 og er strålende fornøyd med resultatet. Jeg er evig takknemlig, den er perfekt rett og slett!

Trygg, kunnskapsrik, hyggelig

Lege: Morten H Haug Skrevet

Fantastisk kirurg, så imøtekommende, ringer å hører hvordan det går, følger opp og er utrolig fornøyd med resultatet etter mitt brystløft hos han. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og tilstedeværende

Lege: Morten H Haug Skrevet

Har fått utført brystforstørrelse av Morten Haug to ganger. Første gang i 2010, hvor jeg opplevde meg trygg og godt ivaretatt. God oppfølging og legen var veldig tilgjengelig, uavhengig av tid på døgnet.
På grunn av gode erfaringer valgte jeg i 2019 å benytte meg av Dr. Haug for økt forstørrelse. Han er kunnskapsrik og tar seg god tid til pasient. Jeg er veldig fornøyd med resultatet.

Veldig fornøyd

Lege: Morten H Haug Skrevet

Kan absolutt anbefale Morten Haug, hvis du har tenkt på å ta en brystoperasjon. Jeg ble utrolig fornøyd med mine bryster. Kunne ikke vært mere fornøyd. Han er tilgjengelig hele tiden, og ringer opp og hører hvordan det går flere ganger etter operasjonen.
Forklarer godt og er trygg. Følte jeg ble godt ivaretatt.