Nimo-klinikken

Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen

Siste vurderinger av Nimo-klinikken

Warm, profesjonell

Lege: Merete Blakstad Skrevet

She’s very nice and so professional in what she does. She answered all my questions, calmed me down, offered help. She examined me throughly and without rush. I am really surprised with all the bad opinions she got.

Hardhendt, hensynsløs og uprofesjonell

Lege: Merete Blakstad Skrevet

Min time hos Merete Blakstad var desidert den verste opplevelsen jeg har hatt hos en gynekolog. Jeg har akkurat født, noe som ikke ble tatt hensyn til. Hun var hardhendt, til tross for at jeg sa ifra at det hun gjorde var vondt og jeg gråt av smerte. Bakgrunnen for timen var at jeg hadde mange spørsmål om tilstand etter fødsel, hvor ingen av spørsmålene mine ble ordentlig besvart. Hovedfokuset hennes for timen virket å være å sette prevensjon, selv om jeg sa at dette var noe jeg skal prate med min fastlege om.

Hun klarte ikke ta et nei for et nei, selv om jeg flere ganger sa at jeg ikke ønsket å sette inn en spiral, hadde hun likevel intensjoner om å sette den inn. Da forholdene heldigvis gjorde at det ikke var mulig, insisterte hun på at jeg skulle komme tilbake senere for å sette den og satte opp en ny time.

Da avsluttet hun undersøkelsen uten å se på det jeg faktisk var der for å sjekke. Hun virket uinteressert og hørte ikke på hva jeg sa eller spurte om.

Trygg, omsorgsfull og kunnskapsrik.

Lege: Morten H Haug Skrevet

Fikk utført buk kirurgi øvre/nedre + fett suging, for snart tre uker siden. Har fra første konsultasjon hos Morten Haug følt meg veldig ivaretatt, både før og etter operasjonen.
Grundig informasjon ble gitt på konsultasjon, og da jeg kontaktet klinikken med et tilleggs spørsmål, fikk jeg svar med en gang.
Resultatet så langt er helt nydelig, jeg er veldig fornøyd!

Dyktig

Lege: Sabine Ehrig Skrevet

Jeg opplever henne som faglig dyktig, trygg og imøtekommende, fikk god informasjon og veiledning, anbefales på det varmeste

Veldig omsorgsfull

Lege: Sabine Ehrig Skrevet

Kom for spiralbytte som jeg gruet meg til. Veldig omsorgsfull og forklarte underveis det hun gjorde. Gjorde det til en god opplevelse til tross for at jeg ikke særlig liker gyn-undersøkelser. Tok seg god tid å hørte på meg om andre plager heg tidligere søkt hjelp for uten hell. Fikk råd og henvisning for videre utredning.