Nimo-klinikken

Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen

Siste vurderinger av Nimo-klinikken

Kjempefornøyd!!

Lege: Morten H Haug Skrevet

Jeg fikk utført neseoperasjon hos dr. Haug i 2017 og er strålende fornøyd med resultatet. Jeg er evig takknemlig, den er perfekt rett og slett!

Trygg, kunnskapsrik, hyggelig

Lege: Morten H Haug Skrevet

Fantastisk kirurg, så imøtekommende, ringer å hører hvordan det går, følger opp og er utrolig fornøyd med resultatet etter mitt brystløft hos han. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og tilstedeværende

Lege: Morten H Haug Skrevet

Har fått utført brystforstørrelse av Morten Haug to ganger. Første gang i 2010, hvor jeg opplevde meg trygg og godt ivaretatt. God oppfølging og legen var veldig tilgjengelig, uavhengig av tid på døgnet.
På grunn av gode erfaringer valgte jeg i 2019 å benytte meg av Dr. Haug for økt forstørrelse. Han er kunnskapsrik og tar seg god tid til pasient. Jeg er veldig fornøyd med resultatet.

Veldig fornøyd

Lege: Morten H Haug Skrevet

Kan absolutt anbefale Morten Haug, hvis du har tenkt på å ta en brystoperasjon. Jeg ble utrolig fornøyd med mine bryster. Kunne ikke vært mere fornøyd. Han er tilgjengelig hele tiden, og ringer opp og hører hvordan det går flere ganger etter operasjonen.
Forklarer godt og er trygg. Følte jeg ble godt ivaretatt.

5 stjerner med en liten minus

Lege: Nina Willumsen Skrevet

Kom til Nimo for første gang for et besøk hos Nina Willumsen(gynekolog), men har i senere tid også vært hos Elisabeth(ernæringsfysiolog) og Lene(hudterapeut). Har følt meg veldig trygg, forstått og at jeg fikk god hjelp av alle tre. Som noen skriver kan Nina være direkte og kanskje det ikke passer alle men for min del liker jeg ikke leger som pakker ting inn og lar deg lure på hvor seriøs situasjonen er. Ting Nina har gått inn på har aldri noe gynekolog(eller min fastlege som for øvrig er kjempeflink) gått inn på. Hun fokuserte ikke kun på det gynekologiske men også på hele kroppen og sammenhengen mellom ting. Veldig kunnskapsrik lege, føler meg veldig trygg når jeg er hos henne. Har bare positivt inntrykk av Elisabeth også som virker som veldig flink og veldig hyggelig å prate med.
Sist gang jeg var på nimo var jeg hos Lene for konsultasjon som endte opp med behandling. Veldig positivt overrasket over hvor god tid hun tok seg til å høre på meg, undersøke huden min, spørre om alt som har med hudtilstanden min å gjøre og ikke minst hvor mye hun kunne og hvor superhyggelig hun er. Kommer definitivt til å komme tilbake hit.
Klinikken i seg selv er kjempefin, de har gjort en strålende jobb med interiøret. Ikke det man forventer av en slik klinikk i det hele tatt.
Det eneste negative for meg er resepsjonistene. Har møtt på muligens alle i løpet av mine mange besøk dit nå og har kun opplevd at hun ene er genuint hyggelig. Er flere som har en litt overlegen holdning og ikke får deg til å føle deg helt velkommen, så om det er noe de trenger å jobbe med på denne klinikken er det resepsjonen. Ellers 5 stjerner!
P.S. Stor pluss for kveldsåpent