Nimo-klinikken

Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen

Siste vurderinger av Nimo-klinikken

Ei dame med full kontroll, her er man i trygge hender

Lege: Nina Willumsen Skrevet

Var hos Nina etter at jeg hadde gått i lang tid med plager og vært hos andre gynekologer og opplevde dårlig oppfølging og feilvurderinger.

Nina tok seg tid, hun delte sin kunnskap, tok meg på alvor og hjalp meg i en fortvilet situasjon!
Jeg er så glad jeg er pasient hos henne og hun ga meg råd som gjorde en helomvending på min tilværelse.

Hun kan tidvis virke litt stresset og kort i dialog, som kan slå ut litt negativt hos enkelte som har behov for en bredere dialog.

Ekstremt snill, effektiv og godhjertet dame

Lege: Merete Blakstad Skrevet

Merete er en fantastisk gynekolog. Jeg har vært hos henne mange ganger. Første inntrykket var nok ikke det beste da hun kanskje virket litt streng og ikke personlig. Men etter et par ganger har jeg lært henne å kjenne og jeg har kun gode ting å si om henne. Huner faglig dyktig, ønsker å gjøre alt for å hjelpe deg - og med engang. Hun gir deg den hjelpen du trenger uten og si «la oss prøve dette først». Jeg føler at jeg kan stole på henne og jeg går alltid smilende ut. Hun er også flink til å snakke om andre ting enn kun kropp og snakker fort om livet generelt. Jeg digger hun og hun fortjener kun skryt!

Meget flink gynekolog

Lege: Sabine Ehrig Skrevet

Dette var første gang jeg var på Nimo klinikken og hos dr. Ehrig. Hun var opptatt av å høre hvordan jeg har det, tok god tid til å høre på hva jeg har å si. Vi hadde god samtale før hun undersøkte meg. Jeg er syns at gynekologiske undersøkelser er ubehagelige, men dr. Ehrig var veldig varsom, slik at hele undersøkelsen gikk veldig bra og opplevdes behagelig. Hun forklarte hver gang hva hun kommer til å gjøre og forklarte godt. Det var en positiv opplevelse for meg, og jeg kommer til å ha kontroller hos dr. Ehrig i fremtiden. Anbefales!

Fantastisk fornøyd med neseplastikk

Lege: Morten H Haug Skrevet

Jeg hadde i mange år vurdert å operere nesen min. Etter å ha vært på konsultasjon hos flere av de mest brukte/omtalte nesekirurgene i landet, falt valget til slutt på Morten Haug. Han har lang erfaring, og dette følte jeg var en stor trygghet. Han var også den som ga meg best forklaring på hvordan han ville løse «problemene» med nesen min (jeg hadde en veldig rar fasong på nesen) og han var samtidig klar på hvilke begrensninger det var ift. det som kunne gjøres. Han var veldig realistisk og lovet ikke mer enn han kunne holde.
Han har gjort akkurat det vi ble enige om at han skulle gjøre med nesen min, og nesen ser nå kjempefin ut og helt naturlig.
Dr. Haug er i tillegg tilgjengelig på telefon, og er han opptatt, så ringer han alltid tilbake når han er ledig.
Utrolig dyktig kirurg, anbefales virkelig!!

Trygg, varm, kunnskapsrik og engasjert

Lege: Merete Blakstad Skrevet

Var hos Merete på Nimo i Drammen, og hadde en veldig god dialog med henne vedrørende spontanaborter og barneønske. Hun var oppriktig engasjert og gjorde funn på undersøkelsene som merkelig nok ingen gynekolog har gjort før. Hun tok seg god tid og kom med konkrete råd og umiddelbare tiltak basert på hvor jeg nå var i syklus. Mulig pasienten etter meg måtte vente litt, men jeg tenker at det er viktig å være litt tålmodig mtp forsinkelser i helsevesenet. I dette tilfellet var det fordi hun var grundig og engasjert, noe jeg setter umåtelig pris på. Veldig overrasket over all kritikk jeg ser her.