Nimo-klinikken

Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen

Siste vurderinger av Nimo-klinikken

Veldig omsorgsfull

Lege: Sabine Ehrig Skrevet

Kom for spiralbytte som jeg gruet meg til. Veldig omsorgsfull og forklarte underveis det hun gjorde. Gjorde det til en god opplevelse til tross for at jeg ikke særlig liker gyn-undersøkelser. Tok seg god tid å hørte på meg om andre plager heg tidligere søkt hjelp for uten hell. Fikk råd og henvisning for videre utredning.

Ei dame med full kontroll, her er man i trygge hender

Lege: Nina Willumsen Skrevet

Var hos Nina etter at jeg hadde gått i lang tid med plager og vært hos andre gynekologer og opplevde dårlig oppfølging og feilvurderinger.

Nina tok seg tid, hun delte sin kunnskap, tok meg på alvor og hjalp meg i en fortvilet situasjon!
Jeg er så glad jeg er pasient hos henne og hun ga meg råd som gjorde en helomvending på min tilværelse.

Hun kan tidvis virke litt stresset og kort i dialog, som kan slå ut litt negativt hos enkelte som har behov for en bredere dialog.

Meget flink gynekolog

Lege: Sabine Ehrig Skrevet

Dette var første gang jeg var på Nimo klinikken og hos dr. Ehrig. Hun var opptatt av å høre hvordan jeg har det, tok god tid til å høre på hva jeg har å si. Vi hadde god samtale før hun undersøkte meg. Jeg er syns at gynekologiske undersøkelser er ubehagelige, men dr. Ehrig var veldig varsom, slik at hele undersøkelsen gikk veldig bra og opplevdes behagelig. Hun forklarte hver gang hva hun kommer til å gjøre og forklarte godt. Det var en positiv opplevelse for meg, og jeg kommer til å ha kontroller hos dr. Ehrig i fremtiden. Anbefales!

Dårlig lege nå

Lege: Nina Willumsen Skrevet

Var fornøyd med lege for 4 år siden men det NIMO er ikke samme . Fant dyktig lege i byen som ønsker passe på pasient og finner riktig behandling

Trygg, rolig og utrolig dyktig!

Lege: Morten H Haug Skrevet

Tusen takk for nok en god opplevelse med deg som plastisk kirurg. Totalt pakken har du! Operert både nese, mini buk, og fettsuging med transplantasjon, og er ekstremt fornøyd.
Ingen smerte rett etter og minimalt malt smerte i healing prosessen.
Kan anbefales til alle.