Nimo-klinikken

Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen

Siste vurderinger av Nimo-klinikken

Har byttet gynekolog.

Lege: Nina Willumsen Skrevet

Har gått til Willumsen i mange år og har stort sett vært fornøyd. Hun skulle gjerne tatt seg bedre tid og gitt grundigere informasjon, og hun kan tidvis svare litt for direkte og sympatiløst på spørsmål, sannsynligvis pga. tidspress. Etter flytting til ny klinikk har tilliten sunket for meg.
Gjennomgikk en prosedyre jeg gruet meg til, fikk svært liten informasjon om smertene i forkant og hva jeg kunne forvente etterpå. Prosedyren var en traumatisk opplevelse, svært smertefull og invasiv. Hun hadde ikke med seg assistent, noe jeg absolutt synes hun burde hatt. Jeg fikk ingen form for sympatisk støtte rett etter prosedyren, noe jeg tydelig trengte, jeg ble heller henvist til resepsjonen for å sitte der.. Jeg gikk ut fra klinikken gråtende og i sterke smerter, og har vegret meg for å dra dit siden.
Jeg vil ikke anbefale denne gynekologen om man har traumer eller "gynekologskrekk". Hun er en god gynekolog for de som skal ta en enkel celleprøve eller liknende. Hun er veldig flink i faget sitt, og man kan være trygg på at man blir fulgt opp ordentlig. Jeg har dessverre sett meg nødt til å bytte gynekolog, da det er viktig for meg å bli sett og hørt også, og ivaretatt så godt som mulig når jeg er der. Det følte jeg dessverre ikke jeg ble her, de kunne strukket seg mye lenger.
Når det gjelder service har jeg også opplevd å få feil informasjon av resepsjonist ang. prøveresultater som påførte meg unødvendig stress i de dagene det tok meg å oppdage feilen selv. Jeg fikk en beklagelse og har ikke annet å utsette på resepsjonistene.

Flink gynekolog

Lege: Sunniva Hochnowski Skrevet

Jeg har kun brukt Sunniva èn gang, men jeg er så langt veldig fornøyd.

Hun tok seg god tid, lyttet og svarte meg på ting jeg eventuelt lurte på.

Undersøkelsen var behagelig og hun er en trygg person å være rundt.

Hun kan bli bedre på å gi tilbakemelding på prøvesvar litt fortere.

Dr. Morten Haug - Brystimplantasjon

Lege: Morten H Haug Skrevet

Veldig fornøyd med opplevelse og resultat fra Nimo Klinikken med Morten Haug som kirurg! Fikk trygg og informerende konsultasjon på forhånd, og all informasjon jeg lurte på ble besvart. Ble godt tatt imot og tatt vare på fra start til slutt, i tillegg til god oppfølging etter operasjon. Veldig tilgjengelig til alle døgnets tider på telefon, og veldig tålmodig med tanke på at jeg måtte spørre om ting flere ganger etter litt bakrus fra narkose. Kan absolutt anbefales!

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Nina Willumsen Skrevet

Dr. Willumsen er utrolig kunnskapsrik på mange områder og ser hele mennesket. Har fått gode resultater etter tverrfaglig behandling her. Gir ikke unødvendige resepter på medisiner, men anbefaler mat og kosttilskudd som funker. Kjempefornøyd!

For mye rot og dårlig service!

Lege: Nina Willumsen Skrevet

Nina er en kunnskapsrik lege og genuint opptatt av å hjelpe kvinner, men dessverre holder ikke klinikken for øvrig mål. Det begås altfor mange feil og servicen er ikke-eksisterende; noe man verken forventer, eller godtar, ved en privatklinikk i denne prisklassen.