Vindafjord Legesenter AS

Vikevegen 32 5574 Skjold

Siste vurderinger av behandlere ved Vindafjord Legesenter AS

Styr unna!

Lege: Anne Sinnes Kleiven Skrevet

Ikke interessert i deg som pasient, vrang og lite lydhør. Uvvisende og kald. Direkte motarbeidende, nesten hevngjerrig.

En lege helt utenom det vanlige!

Lege: Svetlana Opheim Skrevet

Dr. Svetlana Opheim er den dyktigste og mest effektive fastlege jeg har hatt noensinne, og det er med årene blitt mange. Jeg lider av en svært alvorlig infeksjonssykdom, og har i mange år følt at både tidligere fastleger og spesialister ikke hverken bryr seg eller har tid til meg som pasient, og de tankene og frykten man bærer med seg i hverdagen. Svært dyktig, omsorgsfull, lyttende. Ser meg, tar tiden som trengs. Henviser når hun er i tvil om noe, og følger opp henvisninger og resultater på en enestående måte. Varm person,veldig sympatisk og forståelsesfull. Humor, det betyr også mye! Jeg er utrolig takknemlig for å ha Dr. Svetlana Opheim som min fastlege, hun har virkelig forandret livet mitt!

Ingen bra lege

Lege: Anne Sinnes Kleiven Skrevet

Har vært hos henne en gang. Hun er en kald,frekk lege hørte ikke på hva jeg hadde og fortelle om meg selv og jeg følte hun ikke tok meg på alvor. Det var kun hun som skulle bestemme og styre hele tiden jeg var der,hun har satt meg i en vanskelig situasjon når det gjelder meg og min helse. Anbefaler henne ikke om du sliter physisk og har mye problemer med helsen din. Har nå funnet ny fastlege.

Trygg og handlekraftig

Lege: Anne Sinnes Kleiven Skrevet

Anne har alltid tatt meg alvorlig, og vore ei god støtte gjennom både alvorlig fysisk sykdom og den psykiske belastninga som kom i etterkant. Ho er ikkje den mest snakkesalige, men eg har alltid følt meg sett og ivaretatt.

Ikke en people person.

Lege: Anne Sinnes Kleiven Skrevet

Når du kommer inn på kontoret til Anne er du heldig hvis du får 2 sek med øyenkontakt. Dette er ingen people person, så om du sliter litt psykisk så er ihvertfall ikke dette personen for deg. Opplever henne bare som frekk og litt skummel. Føler heller ikke at jeg blir tatt seriøst.
Er nå på leit etter ny lege.