Vindafjord Legesenter AS

Vikevegen 32 5574 Skjold

Siste vurderinger av behandlere ved Vindafjord Legesenter AS

Fantastisk!

Lege: Terje Egil Kleiven Skrevet

Kleiven tar seg tid til å høre på meg, og har fungert som både lege og psykolog for meg når jeg har trengt det. Han er opptatt av å finne ut av og behandle sykdommen, i stedet for å bare medisinere bort symptomene.

Enkelte ganger er det litt ventetid, men det er fordi han faktisk tar den tiden han trenger med hver pasient. Hos andre leger har jeg følt at jeg har måttet skynde meg inn og ut, mens hos Kleiven merker man ikke noe til det.

Jeg kjører fra Haugesund til Skjold ene og alene for å gå til Kleiven.

Serdeles misfornøyd

Lege: Anne Sinnes Kleiven Skrevet

Snakket i telefonen flere ganger mens jeg var inne til konsultasjon.
Tok seg ikke tid til å svare skikkelig på spørsmål.

Det endte med at jeg måtte bestille time hos legevakta i stedet.
Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å bytte fastlege.

Legen min er snill, og flink.

Lege: Anne Sinnes Kleiven Skrevet

Hun tar seg tid til å lytte, og sender deg videre til undersøkelser hvis hun er usikker. Hun leser alltid tilbakemeldinger(epikriser) og ringer eller sender brev til meg. Sånn er jeg sikker og trygg på at jeg får vite alt, og slipper å gå i uvisse, og bli urolig. Kan trygt anbefales til andre.

Hobbypsykolog

Lege: Terje Egil Kleiven Skrevet

Kleiven jobber på et legesenter der de har nytt og moderne utstyr, men det føler jeg ikke er nok når man skal velge fastlege. Jeg hadde Kleiven en del måneder før jeg ikke klarte å ha ham lenger. Jeg slet psykisk, og gikk for å spør om råd. Jeg ønsket å bli henvist til en psykiater eller psykolog for utredning, men han puttet i meg på medisiner og satte opp samtaletimer sammen med ham fremover. Hver gang jeg kom dit følte jeg han satt å lekte hobbypsykolog, og jeg følte virkelig ikke at jeg fikk den behandlingen og hjelpen jeg trengte i og med at han (så vidt jeg vet) ikke har spesialisert seg innen psykiske lidelser. Det kan være at han er veldig god på somatiske sykdommer, men sliter noen psykisk vil jeg anbefale dem å gå til noen andre.

Utydelig

Lege: Anne Sinnes Kleiven Skrevet

Har kun vært hos henne 1 gang. Hun tok imot flere telefonsamtaler mens jeg var inne til time. Veldig utydelig kommunikasjon. Jeg gikk ut fra timen, og var usikker på utfallet av undersøkelsene og hva hun hadde bedt meg gjøre videre.