Røyken Legekontor

Siste vurderinger av Røyken Legekontor

Fagelig sterk og effektiv.

Lege: Geir Helgeland Skrevet

Kom til min nye fastlege for en stund tilbake. Fått et veldig godt inntrykk av Geir. Han er kunnskapsrik og effektiv. Kan anbefales!

Trygg lege som gjør en grundig jobb

Lege: Geir Helgeland Skrevet

Jeg liker min fastlege fordi han undersøker og sjekker for å utelate at det er andre sykdommer som gjør at jeg er syk. Dette er den beste egenskapen en fastlege har. Han er omsorgsfull og tar det jeg sier på allvor og tar ikke lettvindt løsning.

Rolig og lyttende

Lege: Geir Helgeland Skrevet

Har hjulpet meg mye gjennom en vanskelig tid. Sjelden forsinket, men tar seg tid når det trengs. Kunnskapsrik.

Trygg, støttende og kunnskapsrik

Lege: Geir Helgeland Skrevet

Rolig, tar seg tid til pasienten. Støttende og løsningsorientert. Svarer raskt og er sjelden forsinket. Omsorgsfull og har mye kunnskap om ulike tema.

Dårlig

Lege: Christian Steenfeldt-Foss Skrevet

Har liten tid til pasienten sin. Snakker i telefon mens pasienten sitter der og har vondt. Har ikke interesse i å lytte til pasienten sin. Jeg har vært hos ham kun to ganger som var nok til å bytte ham. Den første gangen satt han og snakket i tlf veldig lenge og fortalte meg at det var en pasient som var alvorlig syk og sendte meg ut etter 2min. Jeg ga ham en sjanse til og bestilte en ny time, mens jeg satt og ventet kom han og plukket noen og spurte om de skulle til ham. Måtte vente i en halv time og da jeg gikk inn kom en annen lege og spurte ham om en annen pasient og jeg ble sendt ut etter 3min. Viktigere å få inn neste pasient og tjene mer penger.