Røyken Legekontor

Bråsetveien 10 3440 Røyken

Siste vurderinger av behandlere ved Røyken Legekontor

Trygg behandling

Lege: Geir Helgeland Skrevet

Meget dyktig, både som lege og menneske. Han er lett tilgjengelig og meget forståelsesfull for de medisinske problemer en strir med. Jeg har alltid fått den hjelpen jeg trengte.

Fantastisk lege

Lege: Geir Helgeland Skrevet

Jeg har hatt behov for legehjelp gjennom en lengre periode av livet mitt, og Geir Helgeland har opptrådt støttende og ærlig i mine møter med han. Det har vært utfordrende å være langvarig syk, men jeg har alltid følt meg ivaretatt og trodd.

Han er også fantastisk i møte med barn. Tar seg tid og forklarer sånn at det blir forståelig.

Jeg har til dags dato aldri opplevd at han er forsinket.

Dyktig, empatisk, lyttende, effektiv.

Lege: Geir Helgeland Skrevet

Uten sammenligning den beste fastlegen jeg har hatt gjennom et langt liv med mye bruk av helsevesenet. Geir er alltid til stede, lytter og oppmerksom på pasient. Bruker tid og ressurser på å få til god kommunikasjon med pasient. Greier på en helt usedvanlig måte å ha balanse mellom fagpersonen (Legen) og det medmenneskelige. Har rett og slett en personlighet det er lett å like.

Fantastisk!

Lege: Geir Helgeland Skrevet

Har ikke ett vondt ord om Geir Helgeland. Fantastisk oppfølging, raskt svar og god oppfølging.
Helgeland er utrolig hyggelig, og ekstremt dyktig.
Kunne ikke fått noen bedre fast lege!

Norges beste lege!

Lege: Øyvind Helgeland Skrevet

Øyvind er en helt fantastisk flink lege. Han lytter, forklarer, kommer med forslag, handler raskt, gir god informasjon. Har ikke noe kritikk overhode. Da jeg kom til Øyvind i en vanskelig periode i livet mitt ga han meg super støtte. Han bruker mye tid på pasientene sine og og tar det man forklarer med full forståelse. Han har alltid muligheter og backup planer i tankene om noe ikke skulle fungert som det skal.
Kun positive ting og si om Øyvind og anbefaler han til alle!