Christian Steenfeldt-Foss

1993

13 av 1900

Siste vurderinger av Christian Steenfeldt-Foss

Ikke fornøyd

En meget så arrogant lege det er vanskelig å få time hos,,,
Lytter ikke , følger ikke opp pasientene i det heletatt

Tror nok legen er dyktig nok. Virker som han har god greie på det han snakker om.

Legen virker stresset og har liten tid til pasienten. Virker ikke som han har tid og tilstrekkelig interesse i å lytte til pasienten. Mulig fastlegeordningen gir ham for mange pasienter. Opplever stadig at jeg ikke får fremmet mine problemer for ham. Viktigere å få inn neste pasient.

Tilgjengelig, rask og dyktig

Dette er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Han tar seg god tid, er betryggende og skriver ikke ut antibiotika over en lav sko.

Det er veldig lett å få time, og kontoret er upretensiøst og har en fin og laid back atmosfære.

Meget profesjonell og vennlig

Har gått hos Dr. Steenfeldt-Foss i mange år og kan ikke tenke meg noen andre.
Han har tid til å høre på pasientene og gir alltid riktig behandling og gode råd etter min mening.
Er også meget fornøyd med legekontoret i sin helhet.

Legen er grei

Time hos Steenfeldt-Foss er konstruktiv. Ingen problemer hos legen. Det som er negativ er den telefon systemet hvor du kommer aldri frem til resepsjonen. I dag kommer svar gjentatt hele tiden "Vi har ikke glemt deg" osv. og sende SMS!! Jeg ønsker å snakker med et mennesker ikke sende SMS. Jeg ga opp til slutts. Det eneste måte å kom i kontakt med resepsjonen er å dra til Røyken legesenter, det er helt feil.

Helt OK

Kan til tider virke som han vet bedre hva man tenker og føler enn man selv gjør.
Bruker litt for mye tid på å småprate om ting som ikke gjelder det man kom dit for, sikkert hyggelig for noen, men andre vil bruke tiden hos legen sin til det de kom for å få hjelp med. Ellers en veldig blid og hyggelig lege.

For liten tid til pasientene

Mulig han er dyktig, men mitt inntrykk er at han har for liten tid til pasienten og derfor griper lett til reseptblokken...

En bedre lege finnes ikke

Jeg har vært pasient hos Steenfeld-Foss fra 2001. Han er lyttende, snakker MED pasienten, har alltid et smil. Han hjelper også i psykologiske spørsmål, eller sender videre. Han hjelper med alt du har på hjerte. Jeg føler meg så trygg på han, og om han skulle flytte, drar jeg dit også, om det så er Toten. Beste legen noensinne for meg:):)

Den beste!

Er superfornøyd med Christian! Han har hjulpet meg mye. Alltid blid og støttende! Og har alltid tid...

Tilgjengelig og trygg

Steenfeldt-Foss har fulgt familien vår gjennom mange år, og vi vet hvor vi har ham. Det er trygt å stille 'dumme spørsmål', og ikke farlig å være uenig heldigvis. Han tar seg tid til en spøk og en klapp på skulderen, og spør gjerne etter de andre familiemedlemmene. God tilgjengelighet er det vanligvis også.

den beste jeg noen gang har hadt

dette er en lege som bryr seg, har også vært hjemme hos meg etter ordinær kontor tid

en utrolig fin lege

Føler at han har tid til meg, og lytter til det jeg har å si. Trøstende når det trengs. Meget fornøyd. :-)

Kommer aldri til å bytte fastlege

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med legen min. Har hatt han som fastelege i mange år og han kjenner historien min, både når det gjelder det fysiske og det psykiske. Han er meget flink når det gjelder psykologi/psykiatri. Han er alltid like blid og positiv og selv om jeg har timer hos ham hyppig har jeg aldri følelsen av at jeg maser.
Han tar meg alltid på alvor og jeg kan snakke med ham om absolutt alt. I tillegg føler jeg meg svært godt ivaretatt og er aldri redd for at han ikke har vært nøye nok.

I tillegg er resepsjonspersonalet også svært hyggelige og alltid imøtekommende selv om det er travelt.

Flink med barna

Christian er en lege hele familien går til, han har alltid tid til å forklare barna hva som skjer, hvordan kroppen fungerer, hva som evt er feil, og hva vi skal gjøre videre. Dette gjør at barna er trygge hos han.Jeg som mamma føler at mine barn (og meg selv) blir godt ivaretatt.
Eneste minuset her er lang ventetid både på svar på tlf og på å få time. Kunne helt klart hatt noe mer smilende kontorpersonalet.

En god lege

Han hører på hva du har å si å hjelper deg på beste måte :)

Den beste Legen jeg noen gang har hatt.

Christian Steenfeldt-Foss er en lege som ingen andre kan måle seg med, han har vært min fastlege fra 2000 til 2010. Uten han hadde jeg ikke vært her, han er en lege som tar pasientene på alvor. Og er i stand til å både lytte og utrette de riktige valg..

Så lege Christian Steenfeldt-Foss gir jeg fult hus i scorring

Veldig flink og hyggelig lege

Christian Stenfeldt-Foss er en utrolig hyggelig lege som jeg anbefaler :) han er morsom å snakke med, og flink til det han driver med. Han er engasjert ved siden av jobben også, så man ender fort opp med å diskutere gårsdagens dokumentar eller annet med han under undersøkelsen også. Det er hyggelig, så blir det litt mer avslappet stemning. Han har tatt godt vare på meg i alle fall, og anbefaler han videre:) det eneste som er litt dumt er at han er litt opptatt, så det kan ta litt tid å få time enkelte ganger. Men ellers tipp topp!

Veldig bra!

Jeg har bare gode erfaringer med Christian som lege, og har gått til han hele livet.

en lege man kan stole på, den beste legen jeg og min kone har hatt

Foss er en lege man kan stole på og som følger opp sine passienter,
Jeg og min kone haar hatt christian i mange år, vi reiser ca 7 mil hver mnd til konsultasjoner, lang reise, men vi har så absolutt ikke til hensikt å kutte han ut som vår fastlege. han var den som fant ut at noe var galt med meg, fikk meg på røntgen og fikk der påvist lungekreft. etter operasjonen min har han fulgt meg nøye opp ved hver konsultasjon. kona mi har også problemer med kroppen, og han følger henne også nøye opp, så konklusjonen min blir en bedre lege må man lete lenge etter.

Han tar oss på alvor..

Dette er en lege man kan ta opp alt med, han er spesielt flink med barn som har legeskrekk! Kjempe flink lege som finner løsninger, og som lytter!