Christian Steenfeldt-Foss

Røyken Legekontor Mann, 53 år

Autorisert1993
Ledige plasser 17 av 1900
Vil du bytte til denne fastlegen?

Røyken Legekontor

Røyken Legekontor Rådhuset 3440 Røyken
Christian Steenfeldt-Foss er en av 14 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Christian Steenfeldt-Foss

Tror nok legen er dyktig nok. Virker som han har god greie på det han snakker om.

Legen virker stresset og har liten tid til pasienten. Virker ikke som han har tid og tilstrekkelig interesse i å lytte til pasienten. Mulig fastlegeordningen gir ham for mange pasienter. Opplever stadig at jeg ikke får fremmet mine problemer for ham. Viktigere å få inn neste pasient.

Tilgjengelig, rask og dyktig

Dette er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Han tar seg god tid, er betryggende og skriver ikke ut antibiotika over en lav sko.

Det er veldig lett å få time, og kontoret er upretensiøst og har en fin og laid back atmosfære.

Meget profesjonell og vennlig

Har gått hos Dr. Steenfeldt-Foss i mange år og kan ikke tenke meg noen andre.
Han har tid til å høre på pasientene og gir alltid riktig behandling og gode råd etter min mening.
Er også meget fornøyd med legekontoret i sin helhet.

Legen er grei

Time hos Steenfeldt-Foss er konstruktiv. Ingen problemer hos legen. Det som er negativ er den telefon systemet hvor du kommer aldri frem til resepsjonen. I dag kommer svar gjentatt hele tiden "Vi har ikke glemt deg" osv. og sende SMS!! Jeg ønsker å snakker med et mennesker ikke sende SMS. Jeg ga opp til slutts. Det eneste måte å kom i kontakt med resepsjonen er å dra til Røyken legesenter, det er helt feil.

Helt OK

Kan til tider virke som han vet bedre hva man tenker og føler enn man selv gjør.
Bruker litt for mye tid på å småprate om ting som ikke gjelder det man kom dit for, sikkert hyggelig for noen, men andre vil bruke tiden hos legen sin til det de kom for å få hjelp med. Ellers en veldig blid og hyggelig lege.