Christian Steenfeldt-Foss

1993

12 av 1900

Siste vurderinger av Christian Steenfeldt-Foss

Dårlig

Har liten tid til pasienten sin. Snakker i telefon mens pasienten sitter der og har vondt. Har ikke interesse i å lytte til pasienten sin. Jeg har vært hos ham kun to ganger som var nok til å bytte ham. Den første gangen satt han og snakket i tlf veldig lenge og fortalte meg at det var en pasient som var alvorlig syk og sendte meg ut etter 2min. Jeg ga ham en sjanse til og bestilte en ny time, mens jeg satt og ventet kom han og plukket noen og spurte om de skulle til ham. Måtte vente i en halv time og da jeg gikk inn kom en annen lege og spurte ham om en annen pasient og jeg ble sendt ut etter 3min. Viktigere å få inn neste pasient og tjene mer penger.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg må dessverre bytte fastlege nå. Da jeg har flyttet.
Han har hjulpet meg med senebetennelse i hoftene. Jeg var ikke klar over det og har gått med det i mange mange år. Ingen andre har klart å finne ut av hva det var. Nå har jeg endelig begynt å trene igjen. Før dette så var ikke det mulig

Trygg og presis

Sjeldent jeg opplever forsinkelser her. Legen husker hva vi har snakket om før, og jeg slipper å bruke unødvendig tid på det. Lett å få kontakt med via nettet. Han bruker tiden han skal på meg, og jeg føler ikke at jeg må stresse. En god lege med god kunnskap.

Anbefales på det varmeste!

Kunnskapsrik, blid og imøtekommende. Tar seg alltid god nok tid og du føler deg sett og hørt. Jeg og mine barn har brukt han i mange år. De har fortsatt å bruke han selv etter at de har blitt voksne. Vi har ganske lang reisevei, men vi vil ikke bytte.

Ikke fornøyd

En meget så arrogant lege det er vanskelig å få time hos,,,
Lytter ikke , følger ikke opp pasientene i det heletatt