Christian Steenfeldt-Foss

Autorisasjon (1993)

Røyken Legekontor Telefonnummer31 29 21 1031 29 21 ...
Bråsetveien 10 3440 Røyken
Christian Steenfeldt-Foss er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Christian Steenfeldt-Foss

Topp lege på alle måter.

Trygg , flink,tar seg tid til å lytte til pasienten , en meget god lege på alle måter. Han hjelper meg så fort jeg trenger hjelp. Er virkelig til å stole på. Glad byttet til han når min tidligere fastlege ble syk. 🌷🌞

Topp lege!

Fantastisk lege jeg har hatt et par år. Han er omtenksom, faglig dyktig og en varm, god person som jeg setter meget høyt.

Vennlig hilsen [navn fjernet av moderator]

Travel

Veldig hyggelig, men var ikke alltid jeg følte at han fulgte 100% med. Var liksom ikke helt ferdig med pasienten før meg. Svarte tlf mens du har time som kunne vare flere min, og spiste av min avsatte tid.
Håpløst å komme igjennom på tlf og var ofte lenge til første ledige time. Kanskje det har endret seg nå som de er 3 på legesenteret.

Beste lege

Christian Steinfeldt-foss
Har hatt han som fastlege de siste 12 år Kjempefornøyd! Veldig behagelig å snakke med, og flink til å kommunisere med små barn. Har alltid fått time på samme dag om det har vært noe som har hastet.anbefale 🌟

Flink lege

Veldig snill og flink rolig lege

Han er rasjonell, forståelsesfull, samarbeidsvillig og veldig kunnskapsrik. Både for fysiske og psykiske problemer som må finnes ut av så er han like profesjonell, og betryggende å ha med å gjøre.
Han ser an situasjonene med fornuftig visdom og behandler enkeltindividet etter best passende behandling. Han er åpen for forslag, men skriver f eks hverken ut kontroversielle medisiner for fort eller for sjeldent etter hva som gir naturvitenskapelig og pragmatisk mening, og er veldig flink til å videresende pasienter til å sjekke ut div plager de har, hos spesialister, når det kan være nødvendig.
Han viser deg respekt som menneske, i tillegg til å kunne faget sitt godt og hjelper til så effektivt som det lar seg gjøre. Alle leger burde vært som han.

🌟🌟anbefaler