Christian Steenfeldt-Foss

Røyken Legekontor

1993

5 av 1900

Røyken Legekontor Telefonnummer31 29 21 1031 29 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bråsetveien 10 3440 Røyken
Christian Steenfeldt-Foss er en av 15 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Christian Steenfeldt-Foss

Den beste legen jeg har hatt

Jeg må dessverre bytte fastlege nå. Da jeg har flyttet.
Han har hjulpet meg med senebetennelse i hoftene. Jeg var ikke klar over det og har gått med det i mange mange år. Ingen andre har klart å finne ut av hva det var. Nå har jeg endelig begynt å trene igjen. Før dette så var ikke det mulig

Trygg og presis

Sjeldent jeg opplever forsinkelser her. Legen husker hva vi har snakket om før, og jeg slipper å bruke unødvendig tid på det. Lett å få kontakt med via nettet. Han bruker tiden han skal på meg, og jeg føler ikke at jeg må stresse. En god lege med god kunnskap.

Anbefales på det varmeste!

Kunnskapsrik, blid og imøtekommende. Tar seg alltid god nok tid og du føler deg sett og hørt. Jeg og mine barn har brukt han i mange år. De har fortsatt å bruke han selv etter at de har blitt voksne. Vi har ganske lang reisevei, men vi vil ikke bytte.

Ikke fornøyd

En meget så arrogant lege det er vanskelig å få time hos,,,
Lytter ikke , følger ikke opp pasientene i det heletatt

Tror nok legen er dyktig nok. Virker som han har god greie på det han snakker om.

Legen virker stresset og har liten tid til pasienten. Virker ikke som han har tid og tilstrekkelig interesse i å lytte til pasienten. Mulig fastlegeordningen gir ham for mange pasienter. Opplever stadig at jeg ikke får fremmet mine problemer for ham. Viktigere å få inn neste pasient.