Vestby Legesenter

Vestheimveien 33 1540 Vestby

Siste vurderinger av behandlere ved Vestby Legesenter

Må komme seg til 2022

Lege: Joshua Adam Haldorsen Kalla Skrevet

Har ikke opplevd mangler ved legens kunnskapsnivå eller ferdigheter. Blir tatt godt imot av øvrig personell.
Kan forstå at Kalla kan oppleves som "kald" og direket av noen, og at noen tolker det som frekkhet e.l., men for meg er dette bare et symptom på presset som vår fastlegeordning lider under.
Man får den hjelpen man trenger hos Kalla.

Når det gjelder 2022: Legekontoret kan ikke nås via noen andre kanaler enn telefon. Det synes jeg er veldig dårlig. I 2022 må man kunne forvente at legekontoret melder seg inn i HelseRespons, PatientSky e.l.

god lege, dyktig

Lege: Joshua Adam Haldorsen Kalla Skrevet

Utrolig hyggelig og hjelper meg med akkurat det jeg trenger. Han følger opp å, hjulpet meg med mye som min forje fastlege ikke fikk til. utrolig fornøyd

Grundig

God, dyktig og grundig.
Var veldig grundig, fulgte spesielt godt opp føflekker og hadde god kunnskap om dette.
Hvis det var noe han ikke hadde nok kunnskap om/ikke kunne hjelpe med ble det alltid sendt en henvisning videre.
Utrolig søt mot min sønn de gangene han var innom.
Ekstra pluss for at han alltid holdt tiden og man ikke slapp å vente.
Meget leit at han ikke er i fredrikstad lenger.

Uten evne til empati og skremmende arrogant

Lege: Joshua Adam Haldorsen Kalla Skrevet

Dette var mitt første ordentlig møte med ham. Jeg har selv bedt om å få vurdert medisinering og muligheter for å undersøke bakgrunn for mine kroniske plager. Jeg blir pressangtert en ferdig løsning, uten noen muligheter for noen form for medbestemmelse eller i det minste villighet til å lytte til min virkelighetsbeskrivelse. Kan ikke huske en eneste reaksjon som tilsier noen form for bekreftelse, annerkjennelse, empati for noe som helst som berører min virkelighet. Skremmende tafatt, arrogant og hjelpeløst uten noen form for evne til empati.

En flink og dyktig lege

Lege: Joshua Adam Haldorsen Kalla Skrevet

Har ikke noe negativt å si om denne legen, han følger opp blodprøver og annet som avtalt. Alt i alt en hyggelig og dyktig lege.