Joshua Adam Haldorsen Kalla

Vestby Legesenter

2009

Vestby Legesenter Telefonnummer64 95 27 3364 95 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestheimveien 33 1540 Vestby
Joshua Adam Haldorsen Kalla er en av 14 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Joshua Adam Haldorsen Kalla

Blir ikke tatt på alvor.

Ujevn opplevelse av denne legen. Verken barnet mitt eller jeg blir tatt på alvor. Henvisninger fra denne legen blir avvist, men har brukt annen lege, hvor skriver ny henvisning blir tatt videre, hvor det da har vist seg at det har vært alvorlig og viktig med oppfølging(erfaring over flere år m både barnet mitt og meg). Jeg kommer til å bytte fastlege. Han vil selv bestemme hva som er best, og virker som å se gjennom «psykiater» briller, og tar en del feil spesielt ved fysiske utfordringer hos oss. Rett og slett.

Dyktig og Empatisk.

Tok meg på alvor. Ga meg ny utredning på DPS og hjalp meg gjennom en tung og sorgfull prosess.
Viste seg at tidligere utredning var feil.
Fant en mer treffende diagnose.
Vil anbefale Dr. Kalla på det sterkeste.
Denne mannen fortjener respekt.

Blottet for empati!

Etter å ha lest en del veldig positive anmeldelser her, så blir jeg bare enda mer sikker på følelsen han gav meg-han gjør stor forskjell på folk. Aldri har jeg opplevd å føle meg så dårlig og nedlatende behandlet av en lege som av Kalla. Jeg mener han er blottet for normal empati og kan faktisk være iskald. Han var min lege i 2 år. Angrer på at jeg ikke byttet til en annen mye før de 2 årene!

Helt grei lege

Joshua er en helt grei lege, verken mer eller mindre. Jeg opplevde at han ikke ville gå i dybden av utfordringene jeg søkte hjelp til. Han viste likevel mye kunnskap om ulike temaer, og virker trygg i sin rolle. En artig kar som gjør at en føler seg trygg, med en fin dose humor underveis.

Jeg byttet bort fra han pga vikaren som ble satt inn i 2017, hun anbefales virkelig ikke. Stresser seg gjennom den avsatte tiden, lytter ikke, og ba meg "slappe av" da jeg slet psykisk..

Ikke fornøyd, ønsker å bytte

Har aldri møtt Kalla selv, da han har satt inn en vikar for seg. Jeg syns vikaren også er helt Ok. Senteret det ligger i derimot, er det verste legekontoret jeg noen gang har vært i. Man får ingen informasjon om hvor man skal gå. Alle er sure. De kan tilogmed nesten krangle med deg helt uten provokasjon.