Joshua Adam Haldorsen Kalla

Vestby Legesenter

2009

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Vestby Legesenter
Vestheimveien 33 1540 Vestby
Joshua Adam Haldorsen Kalla er en av 15 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Joshua Adam Haldorsen Kalla

ikke fornøyd

da jeg fikk han etter forrige lege pensjonerte seg i februar, så hadde jeg troa på han. Men jeg velger å bytte av ulike årsaker.

Hyggelig og grundig fastlege.

Trygg og grundig. Kompetent lege, oppdatert på mine pasientopplysninger. Tar mange prøver, henviser til spesialist. Oppdaterer hull i min historikk fra tidligere.

Ikke ok fastlege.

Vær veldig forsiktig med å bytte til denne fastlegen. I løpet av mitt liv, så har jeg aldri møtt en lege på dette nivået. Han lo av meg når jeg fortalte noe intimt. Altså helt forferdelig å bli møtt på denne måten, og oppfattes som ekstremt useriøs, og utrolig arrogant. Han er frekk, og liker å stille sine egne diagnoser. Han kaster deg ut av kontoret, og om han vil så gjør han livet ditt surt. Gnien på sykemelding når det ikke er grunnlag for det. Kontordame er like frekk som legen.

Arrogant

Legen lar ikke pasienten ta egne avgjørelser. Blir veldig ubehagelig og frekk . Ingen empati eller forståelse å spore.

Skiftet fastlege

Jeg opplevde han som en arrogant og forutinntatt lege. Valgte raskt å bytte fastlege. Tok fokus bort fra min kroniske sykdom og fant et par nye som enkelt kunne kureres.