Vestby Legesenter

Vestheimveien 33 1540 Vestby

Siste vurderinger av Vestby Legesenter

Ikke ok fastlege.

Lege: Joshua Adam Haldorsen Kalla Skrevet

Vær veldig forsiktig med å bytte til denne fastlegen. I løpet av mitt liv, så har jeg aldri møtt en lege på dette nivået. Han lo av meg når jeg fortalte noe intimt. Altså helt forferdelig å bli møtt på denne måten, og oppfattes som ekstremt useriøs, og utrolig arrogant. Han er frekk, og liker å stille sine egne diagnoser. Han kaster deg ut av kontoret, og om han vil så gjør han livet ditt surt. Gnien på sykemelding når det ikke er grunnlag for det. Kontordame er like frekk som legen.

Arrogant

Lege: Joshua Adam Haldorsen Kalla Skrevet

Legen lar ikke pasienten ta egne avgjørelser. Blir veldig ubehagelig og frekk . Ingen empati eller forståelse å spore.

Skiftet fastlege

Lege: Joshua Adam Haldorsen Kalla Skrevet

Jeg opplevde han som en arrogant og forutinntatt lege. Valgte raskt å bytte fastlege. Tok fokus bort fra min kroniske sykdom og fant et par nye som enkelt kunne kureres.

Blir ikke tatt på alvor.

Lege: Joshua Adam Haldorsen Kalla Skrevet

Ujevn opplevelse av denne legen. Verken barnet mitt eller jeg blir tatt på alvor. Henvisninger fra denne legen blir avvist, men har brukt annen lege, hvor skriver ny henvisning blir tatt videre, hvor det da har vist seg at det har vært alvorlig og viktig med oppfølging(erfaring over flere år m både barnet mitt og meg). Jeg kommer til å bytte fastlege. Han vil selv bestemme hva som er best, og virker som å se gjennom «psykiater» briller, og tar en del feil spesielt ved fysiske utfordringer hos oss. Rett og slett.

Dyktig og Empatisk.

Lege: Joshua Adam Haldorsen Kalla Skrevet

Tok meg på alvor. Ga meg ny utredning på DPS og hjalp meg gjennom en tung og sorgfull prosess.
Viste seg at tidligere utredning var feil.
Fant en mer treffende diagnose.
Vil anbefale Dr. Kalla på det sterkeste.
Denne mannen fortjener respekt.