Vestby Legesenter

Vestheimveien 33 1540 Vestby

Siste vurderinger av behandlere ved Vestby Legesenter

Grundig

God, dyktig og grundig.
Var veldig grundig, fulgte spesielt godt opp føflekker og hadde god kunnskap om dette.
Hvis det var noe han ikke hadde nok kunnskap om/ikke kunne hjelpe med ble det alltid sendt en henvisning videre.
Utrolig søt mot min sønn de gangene han var innom.
Ekstra pluss for at han alltid holdt tiden og man ikke slapp å vente.
Meget leit at han ikke er i fredrikstad lenger.

Uten evne til empati og skremmende arrogant

Lege: Joshua Adam Haldorsen Kalla Skrevet

Dette var mitt første ordentlig møte med ham. Jeg har selv bedt om å få vurdert medisinering og muligheter for å undersøke bakgrunn for mine kroniske plager. Jeg blir pressangtert en ferdig løsning, uten noen muligheter for noen form for medbestemmelse eller i det minste villighet til å lytte til min virkelighetsbeskrivelse. Kan ikke huske en eneste reaksjon som tilsier noen form for bekreftelse, annerkjennelse, empati for noe som helst som berører min virkelighet. Skremmende tafatt, arrogant og hjelpeløst uten noen form for evne til empati.

En flink og dyktig lege

Lege: Joshua Adam Haldorsen Kalla Skrevet

Har ikke noe negativt å si om denne legen, han følger opp blodprøver og annet som avtalt. Alt i alt en hyggelig og dyktig lege.

Forståelsesfull, dyktig og profesjonell

Lege: Joshua Adam Haldorsen Kalla Skrevet

Jeg føler at han tar meg på alvor, både ved psykiske og fysiske plager. Han er veldig forståelsesfull, og strekker seg langt for å hjelpe meg utrede og behandle. Han er også mitt barns fastlege, og han er så rolig og flink og jobber mye for å bygge tillit.

Sympatisk og lyttende.

Lege: Joshua Adam Haldorsen Kalla Skrevet

Legen er, slik jeg har opplevd ham, hyggelig, kunnskapsrik og imøtekommende. Jeg fikk den hjelpen som jeg trengte, og som jeg aldri har fått hos noen andre leger i løpet av de tjuefem årene jeg har hatt det aktuelle helseproblemet.