Vestby Legesenter

Vestheimveien 33 1540 Vestby

Siste vurderinger av behandlere ved Vestby Legesenter

Dårlig lege

Lege: Joshua Adam Haldorsen Kalla Skrevet

Han er en utrolig dårlig fastlege.
Han har ikke empati i det hele tatt og det er ganske vanskelig å komunisere med han.

Jeg gikk til han da jeg var gravid og han hadde null peiling på graviditet virket det som.
Dette er en lege jeg ikke vill anbefale til noen.

Arroganse har et nytt ansikt

Lege: Joshua Adam Haldorsen Kalla Skrevet

Som lege er Kalla ryddig, effektiv, og en dyktig administrator, men evnen til å vise empati, berolige, og kunne gi pasienten en følelse av å ha en person med seg i vanskelige stunder, er noe som Kalla er helt blottet for.

Han snakker overbevisende om tin han ikke vet noe om

Lege: Joshua Adam Haldorsen Kalla Skrevet

Jeg var hos denne legen på besøk for å finne ut om han kunne være aktuell som fastlege for meg.

Da hadde jeg nylig vært innlagt på sykehus for en meget sjelden, ganske godartet lidelse. Jeg spurte legen om han kjente til denne lidelsen, og han svarte at det ikke akkurat var hans spesialfelt. Allikevel la han ut i det vide og det brede om denne lidelsen, men det han sa var bare tull og tøys - han visste ikke en døyt om min lidelse.

Jeg synes det er helt greit at en lege ikke vet alt, men da må legen være ærlig og si at dette må jeg lese meg opp på. Ikke late som han har greie på noe han ikke vet noe om.

Han ble ikke min fastlege, og han kommer aldri til å bli det.

"Ikke på bølgelengde"

Lege: Joshua Adam Haldorsen Kalla Skrevet

Vi har hatt legen som familielege en stund, og han virket forsåvidt grei. Etterhvert begynte han å virke mer og mer arrogant, uinteressert og kort. Ett og samme ansikt for glad og sur, og er ikke en lege jeg anbefaler som problemløser. Det har vært situasjoner som har vært krevende, og som helsepersonell utenfor senteret har stilt seg uforstående til.

Alltid minimum 30-40min forsinkelse. Ikke optimalt med små barn.

På pluss siden har han ordnet med henvisning på en god måte.

Vi bytter...

En utrolig flink lege som kan på det sterkeste anbefales

Lege: Joshua Adam Haldorsen Kalla Skrevet

Joshua er effektiv og nøyaktig. Han ser pasienten og tar tak i enhver utfordring og finner svar. Aldri gir seg opp! Han henviser raskt og effektivt videre hvis behov. Tar deg seriøst, lytter og får deg til å føle deg trygg. På toppen av det holder han seg faglig oppdatert. Anbefales spesielt til de som sliter med astma.