Åssiden Legesenter AS

Betzy Kjelsbergsvei 263 Ligobygget 3028 Drammen

Siste vurderinger av Åssiden Legesenter AS

Veldig fornøyd

Lege: Andreas Bjørlo Skrevet

Bjørlo var en kjempegod fastlege for begge mine avdøde foreldre. Selv om de var gamle og sterkt redusert, snakket aldri "over hodet" på dem selv om jeg var med. Han fulgte opp, var vennlig og omsorgsfull og fikk dem til å føle seg sett og ivaretatt. Følte også at han forsto pårørendes situasjon.

Damene i resepsjon/laboratorium var også fantastiske!

Trygg, varm og imøtekommende

Lege: Christine Hesla Skrevet

Har kun hatt Christine som lege én gang, men det var på legevakten og i noe som for meg var en ubehagelig situasjon. Christine var varm, lyttet til meg og gjorde nødvendige undersøkelser for at jeg som pasient skulle føle meg ivaretatt. Veldig fornøyd med henne som lege, skulle gjerne hatt henne som fastlege selv, men så flyttet hun dessverre fra Tromsø!

Imøtekommende og trygg.

Lege: Christine Hesla Skrevet

Jeg har vært hos Hesla noen ganger og er veldig godt fornøyd. Hun spør hvordan du har det, også om tidligere diagnoser. Er varm og god, men samtidig bestemt. Akkurat slik en lege skal være. Profesjonell og menneskelig.
Tommel opp!

Flink

Lege: Christine Hesla Skrevet

Denne legen kan trygt anbefales!

Kunnskapsrik og effektiv.

Mulighet for elektroniske konsultasjoner! Det er pluss!

Støttende og omsorgsfull

Lege: Christine Hesla Skrevet

Jeg flyttet til Drammen og fikk anbefalt Christine Hesla som fastlege. For en glede! Hun har vært usedvanlig støttende, dyktig og omsorgsfull ovenfor meg og min mann.

Anbefales på varmeste!