Åssiden Legesenter AS

Betzy Kjelsbergsvei 263 Ligobygget 3028 Drammen

Siste vurderinger av Åssiden Legesenter AS

Nedlatende

Lege: Christine Hesla Skrevet

Denne legen hadde både en hovmodig og nedlatende holdning til meg som pasient. Jeg var helt på gråten når jeg gikk ut i fra min siste konsultasjonen hos henne. Når en lege har problemer med å holde seg alvorlig, for ikke å begynne å le, hva slags holdning er det? Man burde ikke føle seg mindre når man går ut, enn når man kom inn.

Imøtekommende og hyggelig lege

Lege: Christine Hesla Skrevet

Jeg har vært hos Christine Hesla tre ganger, og har hver gang blitt veldig godt mottatt. Jeg oppfatter henne som en grundig, dyktig og interessert lege. Hun tar det du sier på alvor og henviser videre når det må til. Hun er blid og hyggelig. Jeg liker henne veldig godt. Anbefales på det varmeste!

Flink lege

Lege: Christine Hesla Skrevet

Jeg fikk gode råd og følte meg vel ivaretatt av denne legen. Hun hadde god innsikt i mine problemer og ga med gode råd og veiledning.

Veldig fornøyd!

Nedlatende og kald

Lege: Christine Hesla Skrevet

den verste lege man kan få . pas blir ikke tatt på alvor. hun virker som hun vil få deg ut fortest mulig. virker også ganske falsk. bryr seg ikke. anbefaler IKKE denne " legen " ...

Fordommsfull lege

Lege: Christine Hesla Skrevet

Jeg var i forbindelse hos denne legen med en vond rygg som jeg hadde fått fra jobben. Jeg ville tilrettelegging fra jobben, og sjefen kunne ikke tilrettelegge. Legen snakket nedlatende om meg, og sa blant annet at jeg skulle lure systemet, som på en måte jeg var en kriminell. Hun mener også at jeg hadde bestemte for å ikke jobbe, minnet meg også at hun og alle de arbeiderne må betale for mine sykepenger. Det var helt umulig for meg å kunne utføre arbeidsoppgaven uten tilrettelegging fordi jeg hadde store smerte i ryggen og jobben krever mye tung løfting.
Legen tok ikke meg i alvor i det hele tatt, og forhåndsdømte meg. Jeg var hos legen sirka i et minutt da hun ba meg komme ut av kontoret. Hun hentet også inn neste pasient i mens jeg satt på kontoret.