Åssiden Legesenter AS

Betzy Kjelsbergsvei 263 3028 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Åssiden Legesenter AS

Variabel

Lege: Christine Hesla Høyem Skrevet

Hun tok meg alvorlig når det gjaldt bekymring om alvorlig sykdom. Men andre smerter og plager var det lite hjelp å få hjelp til. Ble nesten latterliggjort og avskrevet med en boks smertestillende - og henvist til å høre med helsekosten og psykolog. Sykemelding ser hun ikke vitsen med.
Får ikke akutt-time hos henne - kun lenger frem i tid.

Veldig ålreit og proff

Lege: Christine Hesla Høyem Skrevet

Får hjelp med det jeg trenger. God tillit og god kontakt med meg som pasient. Føler meg møtt og forstått

Faglig dyktig og forståelsesfull

Lege: Christine Hesla Høyem Skrevet

Føler jeg kan diskutere de fleste problemstillinger med henne. Noen ganger er svarene enkle og jeg trenger en bekreftelse, andre ganger er problemstillingene mer kompliserte og krever mer utredning og en lengre samtale. Uansett hva det er, er hun alltid imøtekommende og jeg føler meg møtt og sett. Hun er lege til hele min familie og har vært der for oss i alle mulige tenkelige situasjoner.

Super lege

Lege: Selma Kømürcü Skrevet

Alltid blid og imøtekommende. Hun henviser raskt videre til spesialist ved behov og jeg føler virkelig at jeg blir sett og tatt på alvor! Hun er veldig flink og kunnskapsfull lege. Får alltid svar kjapt. Veldig fornøyd med Selma

Lite empatisk og nedlatende

Lege: Christine Hesla Høyem Skrevet

Har hatt Christine som fastlege i ca 2 år, og det siste året har vært ganske tøft og det har gjort at jeg har hatt behov for sykemeldinger litt her og der i løpet av året. Men hun er lite villig til å gi sykemeldinger, og man føler at man ikke blir trodd eller tatt på alvor. Hun himler med øynene og overkjører det man sier. Jeg har heller valgt å gå med sykdom eller smerter framfor å bestille time hos henne , da det er fånyttes uansett.
Det første hun sa til meg ved siste besøk var «hvorfor er du så mye sykmeldt» og jeg sitter med en følelse av at jeg må forsvare meg mot en som skal hjelpe meg. Her er det total misbruk av makt. Og man sitter igjen med en forferdelig vond følelse .
Jeg har nå valgt å søke om ny fastlege. Jeg anbefaler ingen å gå til henne, man vil ikke bli møtt med noen forståelse eller hjelp.