Åssiden Legesenter AS

Betzy Kjelsbergsvei 263 3028 Drammen

Siste vurderinger av Åssiden Legesenter AS

Arrogant!

Lege: Christine Hesla Skrevet

Var der for første gang med min datter, og det var ikke en god opplevelse. Synes rett og slett hun burde ta seg et kurs i hvordan man håndterer mennesker. Byttet fastlege idet vi satt oss i bilen!

Arrogant

Lege: Christine Hesla Skrevet

Har kun vært hos henne en gang, leter etter ny fastlege da jeg ikke følte meg komfortabel med henne. Var nyoperert og trengte mer smertestillende, men det nektet hun å gi meg. Mente det holdt med paracet. Hun mente paralgin forte var veldig sterke smertestillende så det kunne jeg ikke få. Har brukt forte innimellom i 10 år ved sterke rygg og hodesmerter. Hun ville heller ikke henvise meg til MR, da jeg ba om det. Har gått med sterke nakkesmerter i 9 mnd. Men håpet at det skulke gå over så ikke vært hos lege med det før. Styr unna denne legen er mitt råd.

Arrogant og nedlatende

Lege: Christine Hesla Skrevet

Da min fastlege som jeg hadde hatt i en "mannsalder" sluttet, byttet jeg til Christine Hesla. Førsteinntrykket var positivt, men så oppsto det en situasjon hvor jeg opplevde henne som både arrogant og nedlatende. Etter dette har jeg kviet meg for å oppsøke henne, og har nå heldigvis fått ny fastlege.

Beste fastlege ever !!

Lege: Anna Duch Skrevet

Anna er super!
Forståelsesfull, tar seg god tid når det er behov for det, humor og føler meg både sett og forstått. Kommer aldri til å bytte!!

Flott fastlege

Lege: Christine Hesla Skrevet

Hadde Hesla som fastlege over en periode som krevde god oppfølging. Er selv helsepersonell, og var veldig fornøyd med henne som lege. Rask til å henvise ved behov, hyggelig, ærlig og følger godt opp. Måtte desverre bytte grunnet flytting.