Åssiden Legesenter AS

Betzy Kjelsbergsvei 263 3028 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Åssiden Legesenter AS

Hviler på statistikk

Lege: Stig Gøthesen Skrevet

Opplever Stig som en fastlege som ikke ser pasientens personlige utfordringer, men velger å lene seg på statistikk og forskning. Det er bra å være oppdatert på forskning, men personlige problemer bør stå i første rekke. Jeg har derfor byttet fastlege.

Dyktig og trygg

Lege: Christine Hesla Høyem Skrevet

Hele familien har Dr. Hesla som fastlege og vi er utrolig fornøyde. Hun tar seg tid til å lytte og vi er imponert over hvordan hun er med barna.

Som lege er hun ute etter å finne rotårsaken og spør oppfølgingsspørsmål. Vi føler oss godt ivaretatt og er trygge på hennes konsultasjon og kompetanse.

Vi kan trygt anbefale Christine Hesla som lege.

Fantastisk Fastlege

Lege: Christine Hesla Høyem Skrevet

Både jeg og andre i familien har de siste årene hatt alvorlige sykdommer. Christine har gitt oss utrolig god oppfølging og jeg føler virkelig at hun har gjort alt hun kunne for å hjelpe oss.

God fastlege

Lege: Christine Hesla Høyem Skrevet

Trygg og god fastlege som sier
som det er. Støttende og forståelsesfull. Tar seg god tid når hun undersøker, og forklarer godt videre behandling. Veldig fornøyd med familie legen vår.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Christine Hesla Høyem Skrevet

Christine er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun vet godt hva hun snakker om, og i de tilfellene hun ikke kan nok- så henviser hun meg videre. Med henne kan jeg snakke om alt, og hun viser genuin interesse for mitt ve og vel. Jeg er en pasient som spør hvorfor, og forventer skikkelige svar. Det får jeg av henne. Jeg føler meg trygg på at helsen min blir ivaretatt på beste faglige måte.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.