Anna Duch

Tlf: 32 23 39 39 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anna Duch er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Anna Duch

Fantastisk lege!

En mer empatisk og forståelsefull lege skal man lete lenge etter! Jeg kan trygt si Anna er den beste legen jeg har hatt. Har til nå vært pasient hos henne i over 2 år. Aldri noe problem med henvisninger, medikamentendring etter ønske, eller hva det måtte være. Jeg fikk en autoimmun sykdom det første året som pasient hos henne. Hun har noe manglende kunnskap på akkurat dette feltet (som de fleste fastleger), men hun er imøtekommende med alle mine ønsker, som f.eks forsøke nye medikamenter (noe jeg vet mange fastleger ikke er villig til å gjøre ifb med denne sykdommen) og det er verdifult! Hun kan oppfattes noe brysk ved første møte, men hun er en svært blid og spøkefull dame. Anbefales!

min gode fastlege

Hatt Anna i 15 år nå og har aldri opplevd noe annet enn anerkjenelse, empati og at hun lytter. Ja.. hun kan være /se litt streng ut og.. men absolutt innenfor grense og masse god humor... for at når jeg vimser i mørke må noen ta styring og hun gjør det. Har absolutt tillit til henne... men det gjelder å være ærlig, si det en mener og høre på svar.. dialog... og hun er rå flink!!!! Glad hun er min lege ...

en fantastisk lege

Anna Duch er vel Drammens beste lege tror jeg !
Hun er der når man trenger henne, tar seg god tid, alltid blid og hyggelig.
Personalet på legesenteret er trivelige, ingenting negativt og si om noe!
Raske på sms tjeneste kontakten. Lette å få tak i.
Kommer ikke til å bytte fastlege!

Grundig & dyktig !

Bra lege som både ser ig lytter til Pasienten ! Kan virke sur og streng - men er egentlig veldig hyggelig, og omsorgsfull!

Fantastisk flott dame

Føler jeg virkelig blir tatt på alvor og lyttet til. Hun har satt seg virkelig inn i min problematikk, og vi kan snakke om alt sammen, jeg opplever mye empati :-)

Jeg blir tatt på alvor

Da jeg har slitt det siste året psysisk og har vært /er langt nede har Dr. Duch tatt meg på alvor. Jeg har fått sykemelding slik at jeg kan jobbe mot å bli bedre og henvisninger til alt som kunne hjelpe meg. Og hun har faktisk virkelig lyttet til meg. Det er så viktig i prossesen til å bli frisk at legen tar deg på alvor.

Grunndig!

Anna Duch er umiddelbart ikke noe sjarmtroll. Hun kan virke noe alvorlig og nesten sur, men hun lytter og tar deg seriøst. Hun er flink til alltid å utelukke alvorlige(re) sykdommer via blodprøver etc. og jeg opplever alltid at jeg blir undersøkt skikkelig. Ved behov blir jeg også videresendt til spesialist.

Når du etterhvert blir bedre kjent med henne, vil du oppleve at det bak det alvorlige ytre befinner seg en hyggelig dame.

Som så mange andre steder kan det være lang kø for å få time. Dersom man feiler noe akutt får man imidlertid slippe til.

Lyttende og ærlig

Ho tar seg tid til å lytte til pasientens meninger, og ho tar pasienten på alvor. Jeg får alltid hjelp eller henvisning videre til spesialist eller fysikalsk behandling.

Ryddig og nøye

En lege du må bli litt kjent med før du liker henne. Har mye humor, tar deg på alvor og henviser videre.

Den verste legen jeg har hatt.

Jeg følte at hun ikke bryr seg i det hele tatt. Forstod ikke. Hjalp ikke. Heldigvis ikke min fastlege!!!

Tar deg på alvor og lytter

Jeg syns Anna er veldig flink til å lytte og hun tar deg på alvor. Tror hun lett kan misforstås. Når du blir kjent med henne er hun veldig hyggelig, forståelsefull og har mye humor. Men er det noe du vil ha må du si det rett ut, ikke noe vits å gå rundt grøten. Er du veldig langt nede er hun mer på tilbudssiden.

Har også lagt merke til at hun tar inn akutte tilfeller veldig ofte, noe jeg selv har måtte benytte meg av. Men jeg tror det påvirker ventetid av og til.

Humørpreget

Dr. Duch har jeg hatt som lege i flere år, men nå er det på tide å bytte.

Jeg har alltid følt at hun har tid til meg (og det gjør jeg fortsatt), hun lytter og sender meg til spesialist når det er behov. Når det er sagt, så føler jeg noen ganger at mine møter med henne varierer med humøret hennes. Noen ganger er hun blid og imøtekommende, mens andre ganger sitter hun med "grimaser" i form av himling med øynene. Synes det har vært greit i mange år hvor jeg fikk det jeg trengte.

Men etter at jeg fikk en kronisk sykdom som har hindret meg delvis å være i arbeid, har jeg følt at jeg gikk fra pasient til statestikk på sykemelding. Ved et par anledninger har jeg måttet få spesialisten min til å skrive til henne hva som feiler meg og at sykemld er nødvendig. Hun har visst om min tilstand i to år, og veit hva det er i form av diagnose, men det er som om hun ikke helt forstår omfanget av det. Det har også hvert mangel på respekt, ikke bare som pasient, men som et menneske... Så nå er det nok! Orker ikke den evige dansen hvor jeg må stadig minne henne på hvordan jeg har det og ikke bli sett på som en person.

Har funnet min lege

Lytter, tar nødvendige prøver, henviser ved behov. Føler meg godt ivaretatt! Blid og hyggelig.

Tar folk alvorlig og lytter på hva jeg har å si

Før jeg kom til Anna hadde jeg mye fysiske og psykiske plager som forrige lege ikke tok på alvor eller fant ut av. Anna henviste meg videre til spesialister og jeg har i dag det mye bedre. Jeg fikk satt riktige diagnoser slik at jeg fikk riktig hjelp.

Flink lege

Ryddig, bruker den tiden du trenger, lytter, sender deg videre om du trenger det. Smilende og grei.

Ikke det beste!

Hadde hun som lege en kort periode etter flytting, følte hun ikke tok meg seriøst og lagde enkle løsninger!

Fastlege som har tid til å høre på deg

Ryddig og omstendig fastlege. Henviser deg videre til spesialist dersom hun er i tvil. Tar ofte blodprøver før hun uttaler seg om din status.

En lege jeg er trygg på

Anna Duch er lyttende og en lege du kan være trygg på.Hun ordner det raskt hvis du trenger undersøkelser eller timer til spesiallister. Hun følger deg opp og du går alltid hjem fra en lege time og vet at du for all den hjelpen du trenger.

Fastlege

Følger dårlig opp med rapportering. Setter seg ikke inn i mine problemer, noe som har ført til masse problemer for meg i forhold til min helse og arbeidssituasjon. Skiver for lite utfyllende rapport der mine plager blir dårlig belyst. Hørerc meg, men sender meg hjem uten noen hjelp.