Anna Duch

Betzy Kjelsbergsvei 263 3028 Drammen
Anna Duch er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Anna Duch

Grundig & dyktig !

Bra lege som både ser ig lytter til Pasienten ! Kan virke sur og streng - men er egentlig veldig hyggelig, og omsorgsfull!

Fantastisk flott dame

Føler jeg virkelig blir tatt på alvor og lyttet til. Hun har satt seg virkelig inn i min problematikk, og vi kan snakke om alt sammen, jeg opplever mye empati :-)

Jeg blir tatt på alvor

Da jeg har slitt det siste året psysisk og har vært /er langt nede har Dr. Duch tatt meg på alvor. Jeg har fått sykemelding slik at jeg kan jobbe mot å bli bedre og henvisninger til alt som kunne hjelpe meg. Og hun har faktisk virkelig lyttet til meg. Det er så viktig i prossesen til å bli frisk at legen tar deg på alvor.

Grunndig!

Anna Duch er umiddelbart ikke noe sjarmtroll. Hun kan virke noe alvorlig og nesten sur, men hun lytter og tar deg seriøst. Hun er flink til alltid å utelukke alvorlige(re) sykdommer via blodprøver etc. og jeg opplever alltid at jeg blir undersøkt skikkelig. Ved behov blir jeg også videresendt til spesialist.

Når du etterhvert blir bedre kjent med henne, vil du oppleve at det bak det alvorlige ytre befinner seg en hyggelig dame.

Som så mange andre steder kan det være lang kø for å få time. Dersom man feiler noe akutt får man imidlertid slippe til.

Lyttende og ærlig

Ho tar seg tid til å lytte til pasientens meninger, og ho tar pasienten på alvor. Jeg får alltid hjelp eller henvisning videre til spesialist eller fysikalsk behandling.