Anna Duch

Betzy Kjelsbergsvei 263 3028 Drammen
Anna Duch er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Anna Duch

Fantastisk lege!

En mer empatisk og forståelsefull lege skal man lete lenge etter! Jeg kan trygt si Anna er den beste legen jeg har hatt. Har til nå vært pasient hos henne i over 2 år. Aldri noe problem med henvisninger, medikamentendring etter ønske, eller hva det måtte være. Jeg fikk en autoimmun sykdom det første året som pasient hos henne. Hun har noe manglende kunnskap på akkurat dette feltet (som de fleste fastleger), men hun er imøtekommende med alle mine ønsker, som f.eks forsøke nye medikamenter (noe jeg vet mange fastleger ikke er villig til å gjøre ifb med denne sykdommen) og det er verdifult! Hun kan oppfattes noe brysk ved første møte, men hun er en svært blid og spøkefull dame. Anbefales!

min gode fastlege

Hatt Anna i 15 år nå og har aldri opplevd noe annet enn anerkjenelse, empati og at hun lytter. Ja.. hun kan være /se litt streng ut og.. men absolutt innenfor grense og masse god humor... for at når jeg vimser i mørke må noen ta styring og hun gjør det. Har absolutt tillit til henne... men det gjelder å være ærlig, si det en mener og høre på svar.. dialog... og hun er rå flink!!!! Glad hun er min lege ...

en fantastisk lege

Anna Duch er vel Drammens beste lege tror jeg !
Hun er der når man trenger henne, tar seg god tid, alltid blid og hyggelig.
Personalet på legesenteret er trivelige, ingenting negativt og si om noe!
Raske på sms tjeneste kontakten. Lette å få tak i.
Kommer ikke til å bytte fastlege!

Grundig & dyktig !

Bra lege som både ser ig lytter til Pasienten ! Kan virke sur og streng - men er egentlig veldig hyggelig, og omsorgsfull!

Fantastisk flott dame

Føler jeg virkelig blir tatt på alvor og lyttet til. Hun har satt seg virkelig inn i min problematikk, og vi kan snakke om alt sammen, jeg opplever mye empati :-)