Parken Legesenter

Stasjonsveien 22 2100 Skarnes

Siste vurderinger av Parken Legesenter

den verste legen noensinne!

Lege: Elena Virginia Aandstad Skrevet

Hun har aldri tid til en pasient. Hun sier "vi har ingen tid" i stedet for "hei, fortell meg ditt problem". Hun sier alltid at noen andre burde ta avgjørelsen. Svært dårlig medisinsk kunnskap. Google synes å være hennes viktigste kilde til informasjon. Hun jobber bare på deltid, så du må bestille time en måned i forveien.

Veldig bra

Lege: Elena Virginia Aandstad Skrevet

Flink lege, flink til å lytte, forklare og gi råd, var også veldig blid.
Hyggelig er dem på kontoret også.

Blir ikke tatt på alvor

Lege: Arne Skogholt Skrevet

Når man tidligere har slitt psykisk er det ikke noe poeng og bestille seg en time om noe annet plager deg. Jeg har lenge slitt med knea og tok dette opp på en legetime, fikk da beskjed om at dette er psykisk. Jeg kjenner smerten på min egen kropp og ser også at knea mine har lett for å hovne opp, null hjelp å få. Heldigvis har det kommet ny lege til Skarnes og Arne har fått enda en ledig plass på lista si.

Synes Kona til Arne er ei hyggelig dame, veldig flink til å ta blodprøver.
Denna andre sure kontordama er veldig lite til hjelp og har null respekt for andre. Hu burde tatt seg et kurs i kundeservice.

Alltid fornøyd

Lege: Arne Skogholt Skrevet

Flink lege som forstår deg, lytter og sender deg videre. Kontordamene er også hyggelig. Flinke til å ta blodprøver.

God lege.

Lege: Arne Skogholt Skrevet

Inngir tillit og følger opp. Presis. Ringer når avtalt. Flink til å henvise videre.
Jeg er veldig fornøyd