Minde Legepraksis

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Minde Legepraksis

Kompetent og empatisk fastlege

Lege: Gunnar Odland Skrevet

Svært fornøyd med min fastlege. Oppleves kunnskapsrik, vennlig og lyttende. Svarer raskt på elektroniske henvendelser.
Andre medarbeidere ved legekontoret er også svært imøtekommende.

lite kunnskapsrik

Lege: Gunnar Odland Skrevet

Jeg fikk en diagnose. Jeg hadde en del spørsmål. Det meste jeg spurte om svarte Gunnar Odland at det viste han ikke. Hvem skal jeg da spørre, når legen er uviten? Ved en annen anledning fant han ikke ut hva som var gale med meg før det var gått over ett år. Jeg syntes det var rart han ikke fant hva problemet var rastkt. Han hadde ingen empati underveis. Jeg hadde hele tiden følelse av at han var på gyngende grunn. Jeg fortalte kontordamene min missnøye. Jeg ba de om taushetsplikt. Odland ba meg ikke kontakte han mer. Det syntes jeg var uhørt å kaste en pasient ut. Alle har rett på helsehjelp der de vil. Min generelle oppfatning av Gunnar er at han var kald i sitt virke. Manglet kunnskap.

Jeg kommenterer vanligvis ikke her inne, men i dette tilfellet føler jeg at jeg må. Jeg er glad i mine pasienter og prøver å hjelpe så godt jeg kan, også når det er uenigheter. Jeg skjønner også at du har hatt det vanskelig. Det jeg ikke kan akseptere er indirekte/direkte trusler mot meg og min familie/legekontoret. Man kan ikke bruke slike teknikker og manipulasjon for å f eks skaffe seg B preparater. Når man går frem slik kan man ikke regne med å bli stående på legelisten, og lege har rett til å søke om å få flyttet pasient. Jeg skjønner strengt tatt heller ikke at noen vil fortsette hos meg som er så misfornøyd.

Besvart av Gunnar Odland

Meget dyktig, seriøs og lyttende

Lege: Marius Standal Skrevet

Marius Standal er meget dyktig, seriøs og lyttende lege, og tillegg en fin personlighet.
Er snart å sende meg videre til spesialist, røntgen MR, CT etc. ved behov.

Imøtekommende

Lege: Gunnar Odland Skrevet

Hyggelig og imøtekommende - kommer alltid med tilbakemeldinger om det er noe han ikke kan svare på. Tar pasienten på alvor.

Grundig

Lege: Marius Standal Skrevet

Jeg fikk time hos ham sa kollegaen hans var vekke. En utrolig grundig undersøkelse. Føler meg absolutt trygg på ham.