Minde Legepraksis

Bendixens vei 52 5063 Bergen

Siste vurderinger av Minde Legepraksis

Trygg, kunnskapsrik og svært menneskelig

Lege: Gunnar Odland Skrevet

Jeg har benyttet Minde legepralsis i over 20 år..maria Lango var tidligere fastlege men fikk Odland Jan 2017 da hun gikk av m pensjon..jeg hadde et slikt enormt forhold til Lango at jeg følte selv hun trodde jeg aldri ville "tåle" å skifte lege..møtte Odland m viss skepsis fordi han ikke var lango i februar..hatt time hver måned siden..jeg er mektig imponert og kan ikke få skrytt nok..han er ivaretakende..møter meg m respekt..det er han som bestemmer og vurderer..men han lytter så jeg føler meg hørt og sett..er så takknemlig for ham..han er også svært god på å gi "praktiske øvelser" v behov som han følger opp..i en skala på 1 til 10 så får han 11..fra hypokonderen meg er det godt gjort

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Marius Standal Skrevet

Flink lege og ikke minst dyktige helsesekretærer!
Tar seg tid til å forklare om det er noe som er uklart.
Blir sendt videre til spesialist ved behov.

Ensidig

Lege: Gunnar Odland Skrevet

Dersom du har problemer som legen kan gjøre noe med i løpet av 5 minutter, er han hyggelig og hjelpsom. Han skriver ut medisiner uten å gjøre en helhetlig vurdering, du kan få sovemedisin av å komme med depresjonssymptomer uten at han gjør en større vurdering av det. Han tar verken psykisk helse eller problemer man ikke kan se/måle der og da (f. eks. magesmerter) på alvor. Dersom du ønsker en lege som skyver problemer under teppet, bør du gå til Odland.

Hyggelig, Kunnskapsrik og Imøtekommende

Lege: Gunnar Odland Skrevet

Gunnar Odland er veldig hyggelig og imøtekommende, og jeg opplever god dialog med legen. Han smiler, lytter/får med seg bidrag og viser generell interesse.
Han har på forhånd satt seg inn min legemiddel- og sykdomshistorikk. Han bestilte ulike typer blodprøver for å danne et helhetlig sykdomsbilde, i stedet for å fokusere på rask og ensidig utredning. Ventetid på venterommet var betydelig mindre enn tidligere fastlege ved samme instituasjon.

Det har tatt lang tid å bestille legetime over tlf. pga. lang kø, men dette har mer med administrasjon enn den enkelte legen å gjøre.

Stort sett fornøyd.

Lege: Marius Standal Skrevet

Jeg synes jeg blir tatt godt vare på. Jobber grundig med det jeg tar opp. Har god tid til meg. Sender meg videre til spesialister. Har vært irritert på at jeg må sitte så lenge på venterommmet. Grunnen til det er jo at han tar seg god tid til hver pasient. Da får jeg heller tåle å vente en stund.