Minde Legepraksis

Siste vurderinger av Minde Legepraksis

Ivaretagende

Grundig og kunnskapsrik

Lege: Marius Standal Skrevet

En fin lege å ha til fastlege. Han tar seg god tid, og derfor finner man seg i ventetiden. Jeg er veldig fornøyd med Marius Standal som tok over etter en lege jeg hadde i 30 år.

Trygg, kunnskapsrik og svært menneskelig

Lege: Gunnar Odland Skrevet

Jeg har benyttet Minde legepralsis i over 20 år..maria Lango var tidligere fastlege men fikk Odland Jan 2017 da hun gikk av m pensjon..jeg hadde et slikt enormt forhold til Lango at jeg følte selv hun trodde jeg aldri ville "tåle" å skifte lege..møtte Odland m viss skepsis fordi han ikke var lango i februar..hatt time hver måned siden..jeg er mektig imponert og kan ikke få skrytt nok..han er ivaretakende..møter meg m respekt..det er han som bestemmer og vurderer..men han lytter så jeg føler meg hørt og sett..er så takknemlig for ham..han er også svært god på å gi "praktiske øvelser" v behov som han følger opp..i en skala på 1 til 10 så får han 11..fra hypokonderen meg er det godt gjort

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Marius Standal Skrevet

Flink lege og ikke minst dyktige helsesekretærer!
Tar seg tid til å forklare om det er noe som er uklart.
Blir sendt videre til spesialist ved behov.

Ensidig

Lege: Gunnar Odland Skrevet

Dersom du har problemer som legen kan gjøre noe med i løpet av 5 minutter, er han hyggelig og hjelpsom. Han skriver ut medisiner uten å gjøre en helhetlig vurdering, du kan få sovemedisin av å komme med depresjonssymptomer uten at han gjør en større vurdering av det. Han tar verken psykisk helse eller problemer man ikke kan se/måle der og da (f. eks. magesmerter) på alvor. Dersom du ønsker en lege som skyver problemer under teppet, bør du gå til Odland.