Minde Legepraksis

Bendixens vei 52 5063 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Minde Legepraksis

Trygg og jordnær

Lege: Gunnar Odland Skrevet

Takknemlig for å ha en så stødig fastlege som Odland. Kommer raskt til, henviser videre når det er nødvendig, og tar en på alvor uansett hva det skulle være. Dessuten et stort pluss at e-konsultasjon blir besvart fort dersom det ikke er ledige fysiske timer. Alle leger skulle vært som Odland!

Veldig fornøyd

Lege: Gunnar Odland Skrevet

Gunnar Odland er en lege som inngir tillit, raske tilbakemeldinger, god "service", bryr seg, tar deg på alvor. Heldig som har han som fastlege.

Trygg og god

Lege: Gunnar Odland Skrevet

Alltid blid og tar seg god tid. Svarer raskt på e-konsultasjon. Super lege som lytter og henviser videre når det er nødvendig.

Norges beste lege

Lege: Gunnar Odland Skrevet

Jeg står som mor oppi min værste tid..barnet mitt lider..jeg håper han blir operert snart..vi har møtt uendelig mange leger de siste måneder..også på sykehus..min sønn sier at han kun stoler på Gunnar.. han er dyktig..DET er en ekte heders bevisning for min sønn er SLITEN..jeg og 😔 i morgen er en ny dag..litt tryggere i vår verden når vi har Gunnar oddland på lag..blir ikke tryggere som fastlege enn han..takknemlig 🥰

Bunnsolid lege med godt humør

Lege: Gunnar Odland Skrevet

Kjernekar som kan sitt fag!
Lytter og hjelper deg alltid videre. Godt humør. Fantastisk at det finnes leger som Gunnar.