Gunnar Odland

Autorisasjon (2014)

Minde Legepraksis Telefonnummer55 28 02 1555 28 02 ...
Bendixens vei 52 5063 Bergen
Gunnar Odland er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Gunnar Odland

Trygg, omsorgsfull og raske svar/ tilbakemeldinger

En hyggelig, dyktig, og lyttende lege. Gir raskt svar på prøver, mld osv. Tar deg alvorlig og henviser om det er noe. Følger opp. Veldig fornøyd.

Beste legen jeg har vært borti hittil!

En som lytter til pasienten og strekker seg langt for at pasienten skal finne sin ro. Jeg kjenner meg ikke igjen til det noe av de andre som har gitt dårlig vurdering sier, så her må det være misforståelser. Nei, en bedre lege skal man lete lenge etter!

Fatastisk lege!

Stårlede fornøyd med doktor Odland! Han er tigjengelig, tar seg god tid til å lytte, og tar innspill fra meg som pasient på høyeste alvor. Følger meg trygg etter en koultasjon hos han.

Takler ikke kritikk og følger ikke opp.

Jeg synes denne legen har for meg vært en stor skuffelse. I over 50 år har jeg ikke opplevd maken til dårlig oppfølging. Føler at han er fanatisk til røykere, og fokuserer mest på andre tema. Det begynte bra, men etter noen misforståelser pga dårlig kommunikasjon fra legens side, så ga jeg kritikk, og etter dette har legen vært håpløs å samarbeide med. Man må selv etterlyse prøvesvar, og da krevde legen betaling for denne henvendelsen. Og noen svar var villedende og lite opplysende, slik at man stod igjen som et stort spørsmålstegn, og det gjør jeg fortsatt. Av alle plagene jeg har hatt, har legen bare klart å stille en eneste diagnose, noe jeg visste fra før, og jeg sliter fortsatt med samme ulike plager. Når ØNH sender legen anmodning om å henvise meg til CT, så har han ikke gjort det, men sitter å venter til jeg tar kontakt først,altså bestille ny time som jeg må betale for...Hemolyserte blodprøver som ikke er lesbare,tar de ingen ansvar for, og skylder på sykehuset, og fortsatt vet jeg ikke svaret på det prøvene var tiltenkt. Nye prøver var utelukket.

Trygg og jordnær

Takknemlig for å ha en så stødig fastlege som Odland. Kommer raskt til, henviser videre når det er nødvendig, og tar en på alvor uansett hva det skulle være. Dessuten et stort pluss at e-konsultasjon blir besvart fort dersom det ikke er ledige fysiske timer. Alle leger skulle vært som Odland!