Marius Standal

Tlf: 55 28 02 15 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Marius Standal er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Marius Standal

Dårlig

Marius er ikke en særlig god lege, han tar inn andre når han holder på med en pasient! Ikke Ok gjort

holder ikke timeplanen.

Fikk han som fastlege etter at min forrige sluttet. Her skal du helst sette av hele dagen! Som lege har jeg ikke lært å kjenne han så mye, men folk har faktisk annet å ta seg til enn å sitte hele dagen å vente. Nå er det nok. Bytter lege.

Laaaaaang ventetid

Å sitte på legekontoret med tidspunkt kl 11, og ikke kommer inn før kl 13, er ikke ok. Våres tid er like viktig som legens tid, vi har arbeid å gjøre. Alle er ikke hjemme fra jobb selv om de trenger en legetime.

Ikke den beste fastlegen

Kjedelig og treg, vanskelig å kommunisere med. Følger ikke opp, lite villig til å ta prøver event sende pas videre.

Vil finne meg en ny fastlege

En dyktig og meget samvittighetsfull lege.

Tar seg god tid til pasientene, er grundig og proffesjonell. Ettersom han er ny lege på kontoret så virker det som han bruker god tid på å sette seg inn i pasientens situasjon og sykehistorikk.

Dette er trolig grunnen til at det noen ganger er endel ventetid - noe som trolig vil endre seg over tid.

Han er en lege man helt klart kan ha tillit til og som jeg absolutt kan anbefale.

Måtte gå med uforrettet sak

Etter å ha ventet en time etter avtalt tid på slutten av en dag, og uten at noen på legekontoret hadde henvendt seg til oss som ventet på venterommet, valgte jeg å gå uten å komme til hos legen. Det hører med at medarbeiderne da var gått hjem for dagen. Det minste man må kunne forvente er i hvert fall å få informasjon om at legen er forsinket ........

Flink og Grundig

Veldig flink og hyggelig. Var veldig grundig og imøtekommende, har fått til forgjengeren siden jeg var liten, og følte han var en kjempe god erstatning.

Frekk

Spør om frekke spørsmål og tar ikke psienter seriøst. Ikke imøtekommende. Tar ikke nødvendige tester. Virker som han bare vil ha pasienter ut fra kontoret i hui og hast.

Hyggelig

Tar seg god tid til pasienten. Har nettopp tatt over for en annen lege så det tar sikkert litt tid å komme seg på plass noe som er forståelig. Virker veldig imøtekommende og seriøs.