Minde Legepraksis

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Minde Legepraksis

Hyggelig, Kunnskapsrik og Imøtekommende

Lege: Gunnar Odland Skrevet

Gunnar Odland er veldig hyggelig og imøtekommende, og jeg opplever god dialog med legen. Han smiler, lytter/får med seg bidrag og viser generell interesse.
Han har på forhånd satt seg inn min legemiddel- og sykdomshistorikk. Han bestilte ulike typer blodprøver for å danne et helhetlig sykdomsbilde, i stedet for å fokusere på rask og ensidig utredning. Ventetid på venterommet var betydelig mindre enn tidligere fastlege ved samme instituasjon.

Det har tatt lang tid å bestille legetime over tlf. pga. lang kø, men dette har mer med administrasjon enn den enkelte legen å gjøre.

Stort sett fornøyd.

Lege: Marius Standal Skrevet

Jeg synes jeg blir tatt godt vare på. Jobber grundig med det jeg tar opp. Har god tid til meg. Sender meg videre til spesialister. Har vært irritert på at jeg må sitte så lenge på venterommmet. Grunnen til det er jo at han tar seg god tid til hver pasient. Da får jeg heller tåle å vente en stund.

Vanskelig å få time

Lege: Gunnar Odland Skrevet

Det tar lang tid å få telefonisk kontakt med legekontoret. Alt fra 20-40 min er vanlig.
En gang tok det en time å vente på at det ble min tur.

Min datter har hatt behov for legetime pga sykdom to ganger etter jul. Den første gangen fikk hun beskjed på at legen ikke hadde tid, og at de skulle sende dokumentasjon på sykdom. I går ringte jeg. Hun hadde da vært syk 3 ganger i løpet av to måneder og hadde hatt oppimot 40 i feber i to dager. Jeg fikk tilbud om time om 4 dager.
Det bør også sies at hun fikk regning i høsten på 158 kr, for at legen skrev ut dokumentasjon på sykdom til skolen. Dette ble hun ikke orientert om på forhånd, og vår gamle lege tok ingen slike gebyr. Vår familie kommer nå til å skifte lege!

Klarer ikke holde tidsskjema

Lege: Marius Standal Skrevet

Må alltid vente 1-1,5 time før jeg kommer inn. Gir aldri noen unnskyldning for han er så forsinket. Lite respekt for andres tid.Vurdere sterkt å bytte fastlege.

flink lege

Lege: Marius Standal Skrevet

tar seg godt av deg er flink gir tilbakemelding og ikke minst flinke folk som tar seg av deg må gjerne vente litt men ikke mer enn en time