Strømmen Tannhelse

Telefonnummer462 89 800462 89 8 ...
Strømsveien 56 2010 Strømmen
Strømmen Tannhelse holder til i Lillestrøm

Siste vurderinger av Strømmen Tannhelse

Rolig og behagelig

Tannlege: Prashant Saroff Skrevet

Saroff er en tannlege som virkelig ser pasienten, og alltid er rolig. Uansett situasjon håndterer han den med lav puls.

Har gått til han i 4 år nå, og nevnt han for alle jeg kjenner som en dyktig tannlege.

Prisene er også overkommelige, noe som gjør tannlegebesøket litt mindre stressfult.

Fantastisk flink tannlege

Tannlege: Prashant Saroff Skrevet

Empatisk. God å forklare. Finner løsninger. Ser hele mennesket, ikke bare tennene. Fikser akutt dersom det skulle være behov for det. Hatt han som tannlege i 3 år og 1 mnd. Han blir min tannlege, samt at jeg har anbefalt han til venner og kollegaer.

Rimelig på pris.

Anbefales for alle med og uten tannlegeskrekk

Tannlege: Prashant Saroff Skrevet

Var hos Prashant Saroff for andre gang i dag. Han er enestående flink, empatisk og trygg. Beste tannlege jeg har vært hos, og jeg er 73 år, og har vært hos noen gjennom livet. Tanntrekking gikk som en lek.Har hatt tannlegeskrekk i alle år, tennene må stelles. Anbefaler han på det varmeste. Har du vært hos han,så forsvinner skrekken.

beste tannlege

Tannlege: Hanna Karim Skrevet

Fantastisk kundebehandling av Hanna Karim ! Meget dyktig, tar seg god tid , utrulig flink til å forklare underveis.
Rett og slett helt UNIK! Bare SMIL 😊

En virkelig god tannlege

Tannlege: Prashant Saroff Skrevet

Jeg har aldri gått til samme tannlege to ganger i mitt liv, men etter møtet med denne tannlegen er jeg virkelig imponert. Prashant brukte meget god til på å snakke med meg underveis i besøket for å forklare årsaken til min dårlige tannhelse og hva jeg kunne gjøre for å bedre det. Han fremstår som oppriktig opptatt av pasientens beste, og tok hensyn til tannlegeskrekken min på alle måter. Behandlingen gikk smertefritt, men prisene synes jeg var noe høyere enn hos konkurrenter.