Solheimsviken Legepraksis

Solheimsgaten 16 5058 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Solheimsviken Legepraksis

God tilgjengelighet og seriøs

Lege: Miron Kucinar Skrevet

Har fått kommet raskt til de få gangene jeg har hatt behov for legebesøk. Rolig og lyttende lege som gir konkrete råd og anbefalinger. Fremstår reflektert og dyktig.

Indiferent og uempatisk

Lege: Miron Kucinar Skrevet

Den verste legen jeg er opplevd i sitt liv. Uinteressert, lite (nesten ikke) empatisk . Han skriver dårlige henvisninger, ser ikke i journal og er ikke interessert i å bli kjent med pasienten sin. Han undersøker ikke, tar bare visuelle konklusjoner og vil ikke høre på pasienten sine ønsker. Har alltid alt for sterke meninger uten at han er 100 % sikker i noe. Han er en lege jeg fikk tildelt, men skal forlate så snart jeg finner en annen ledig lege.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Miron Kucinar Skrevet

Dr Kucinar er en flink, empatisk og engasjert lege som tar pasienten på alvor. Han finner løsninger og står gjerne på litt ekstra for å oppnå resultater for pasientene sine. Jeg føler meg sett og hørt. Han lytter, til tross for at han har det travelt. Oppleves dyktig. Han sørger godt for henvisninger videre om det er noe som ikke dekkes av fastlege.

Kunnskapsrik og engasjert

Lege: Miron Kucinar Skrevet

Jeg ble overført som pasient til Miron Cusinar da Davidsen solgte deler av praksisen sin. Gjennom årene har jeg opplevd Cusinar som svært tillitsvekekkende. Da jeg fikk kreft, handlet han umiddelbart. Jeg fikk meget raskt hjelp, og jeg anser hans dyktighet og handlekraft som en vesentlig del av det faktum at jeg i dag synes å være frisk.

Ikke anbefaler

Lege: Miron Kucinar Skrevet

Dårlig kommunikasjon, alltid sier at kan ikke hjelpe/gjøre noe, anbefaler ikke. Noen ganger måtte vente nesten 1 time.