Tannlege Kjersti Høye

Tannlege Kjersti Høye holder til i Hamar

Siste vurderinger av Tannlege Kjersti Høye

Virker ålreit

Tannlege: Linn-Therese Nystuen Knashaug Skrevet

Hun virker som en positiv, hensynsfull og empatisk tannlege. Sitter igjen med et godt inntrykk etter at jeg byttet til henne.

Bedre tannlege finnes ikke

Tannlege: Kjersti Høye Skrevet

Kjersti Høye har kurert min tannlegeskrekk. Hun er nøye og gir detaljert og rolig informasjon underveis i behandlingen. Hun har et mildt og behagelig vesen. Hun har et godt blikk for det etiske, og er svært dyktig i faget sitt. Hun strekker seg til sitt ytterste for å gjøre pasienten fornøyd. Jeg anbefaler Kjersti Høye på det varmeste.

Topp både faglig og som person.

Tannlege: Kjersti Høye Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne tannlegen.
Hun jobbet tidligere i Fredrikstad, flyttet til Hamar og jobbet hos Alvenes dental før hun åpnet sin egen praksis for ca ett år siden.
At jeg har fulgt etter henne den samme veien for å beholde henne som tannlege forteller jo alt om min opplevelse.
Kjersti er en behagelig person som kurerer tannlegeskrekk. Hun gjør de rette tingene, faglig er hun på topp og jeg opplever også hennes priser som moderate.
Håper jeg kan fortsette lenge å benytte henne som min tannlege. Kan trygt anbefale henne.

Kjempegod tannlege

Tannlege: Kjersti Høye Skrevet

Dette er en meget hyggelig og flink tannlege.Hun sier alltid i fra hva hun skal gjøre.Jeg anbefaler denne tannlegen på det aller sterkeste.Den beste jeg noen gang har brukt.Håper jeg får beholde henne i mange år fremover.Hun jobbet tidligere hos Alvenes Dental på CC Stadion i Hamar men startet en egen klinikk i samme by dette året i ett lokale til en annen tannlege som gikk av med pensjon.