Majorstukrysset legegruppe

Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstukrysset legegruppe

Veldig lang ventetid

Lege: Rebekka Johnsen Wangensteen Skrevet

Jeg har bare vært hos Rebekka Wangensteen én gang, og hun virket kompetent nok, men ikke særlig forståelsesfull og empatisk. Ganske brysk.

Jeg kommer sannsynligvis til å bytte fastlege uansett, på grunn av ventetiden. Første time måtte jeg vente i 4 uker på. I løpet av denne perioden forverret tilstanden min seg, og jeg måtte ringe for å få akuttime til sykemelding. For å få dette måtte jeg ringe kl 8 om morgenen tre dager på rad, fordi akuttimene allerede var fulle, og jeg fikk beskjed om å prøve på nytt og på nytt helt til jeg tilfeldigvis kom først i køen klokken 8 på morgenen.

Da jeg kom inn til den ordinære timen min hadde det blitt en ganske lang liste med problemer - henvisninger jeg trengte, symptomer jeg lurte på hva kunne komme av, nye resepter etc. Det blir bare satt av tid til én problemstilling på dette legekontoret, så jeg valgte en henvisning jeg trengte, da det føltes mest akutt. Da fikk jeg bare beskjed om å ringe fritt sykehusvalg og forhøre meg om ventetidene, og at vi deretter kunne sette opp en ny time hvor vi kunne sende henvisningen - som ble satt opp 3 uker frem i tid! For en som bare trenger en henvisning til psykolog som har 6+ måneders ventetid føles det ganske håpløst å måtte bruke 2 måneder kun på å få send ut henvisningen fra fastlegen (spesielt når man har et akutt behov).

For meg var dette 4 uker ventetid for ingenting. Jeg spurte også om det gikk an å sette opp flere timer, slik at jeg ikke må bruke mange måneder på å komme gjennom listen av helseproblemer jeg har, men det var ikke mulig.

Anbefales ikke for folk som har flere helseproblemer og er avhengig av tilgjengelig hjelp og oppfølging.

meget profesjonell lege

Lege: Humera Anwar Skrevet

Jeg er for tiden å ha som fastlege ansvar og kan si at hun er i stand til under mine behov og for å gi meg den hjelpen nødvendig.
dessverre nødt til å alltid stic den prosedyren her, men jeg ser henne gjøre effert å løse mine problemer og å irect til spesialist når det er nødvendig

VIKAR FOR HUMERA ANWAR

Lege: Humera Anwar Skrevet

Ettersom jeg har forstått er den kvinnelige vikaren for Humera Anwar, Jagroop Kaur. Og jeg tror også Jagroop Kaur var der i juni 2016 (tidl.innlegg)

Jeg har brukt Kaur siden i sommer, og må alt i alt si at jeg er misfornøyd med å ha en så uerfaren lege. Vel er hun nesten nyutdannet, men hun setter av for lite tid til meg, 5-10 min, og blir tilsynelatende veldig stresset om det ser ut til å bli "over" den korte beregnede tid. Dette er støtende.

Hun ser også ut til å ha både skylapper og øreklaffer i forhold til å lytte og sette seg inn i min situasjon. Når hun skal bedømme det jeg sier går hun bare etter en diagnose, og symptomer hun har pugget på legestudiet.

Kaur kan vinne mye på å sette av mer tid, log lytte til pasientene.

Hun er altfor ung til å kunne løse pasientenes problemer på rekordtid .

Dårlig.

Lege: Carl Marcus Riiber Skrevet

Fulgte ikke opp min sykdom med blodprøver osv., tok meg ikke på alvor. Fremsto som hyggelig under første besøk men så ble alt dårligere og dårligere.

Dyktig lege

Lege: Rebekka Johnsen Wangensteen Skrevet

Jeg har et veldig positivt inntrykk av Rebekka. Hun virker dyktig og gir god oppfølging. Det er tydelig at noen av de andre ikke så positive tilbakemeldingene ikke har noe med henne som lege å gjøre, men med sentralbordet. Synd at dette gir utslag i vurderingen av henne.